AnonymBruker Skrevet 19. oktober #1 Skrevet 19. oktober Jeg har prøvd blanding av eddik og natron, og lot det ligge på en stund. Har og prøvd sitronsåpe. Det vises ikke noe særlig på bildet, men det er tre flekker. Anonymkode: 38c76...ee4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #2 Skrevet 19. oktober Jif skurekrem og skrubbesvamp? Anonymkode: 0f115...30a
Abra Skrevet 19. oktober #3 Skrevet 19. oktober Plumbo ovn og grillrens tar alt. Spray på, ha en brødpose over, la virke en stund. Så poff, borte.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #4 Skrevet 19. oktober Csoap vidunderkrem. Gurkemeie og karri må slipes vekk. Anonymkode: 258a4...548
Daisy-love Skrevet 19. oktober #5 Skrevet 19. oktober Magisk svamp. Kjøpes på alt fra Coop til Clas O. Jeg leide et sted hvor det var helt nytt og kritthvitt kjøkken. Jeg måtte rett og slett slutte med både gurkemeie og paprikapulver for kom flekker som ikke gikk bort. Nevnte det for en venninne av meg som er kokk, og hun anbefalte magisk svamp som løste alt. Gikk bort uten noe spesielt skuremiddel også. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #6 Skrevet 19. oktober Daisy-love skrev (18 minutter siden): Magisk svamp. Kjøpes på alt fra Coop til Clas O. Jeg leide et sted hvor det var helt nytt og kritthvitt kjøkken. Jeg måtte rett og slett slutte med både gurkemeie og paprikapulver for kom flekker som ikke gikk bort. Nevnte det for en venninne av meg som er kokk, og hun anbefalte magisk svamp som løste alt. Gikk bort uten noe spesielt skuremiddel også. Takk! Jeg har dette problemet med blåbær.... Anonymkode: 695fd...ffc
Daisy-love Skrevet 19. oktober #7 Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk! Jeg har dette problemet med blåbær.... Anonymkode: 695fd...ffc Jeg hadde prøvd magisk svamp på det og. Det er billig, og enkelt, og ikke noe kjemisk formel heller, så trygt å prøve ut. Håper du får det bort med svamp 😊
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #8 Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg har prøvd blanding av eddik og natron, og lot det ligge på en stund. Har og prøvd sitronsåpe. Det vises ikke noe særlig på bildet, men det er tre flekker. Anonymkode: 38c76...ee4 Vi spiser mye indisk og sliter med samme problem. Har hvitt spisebord og har samme problem der også Anonymkode: e2d63...bab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå