Gå til innhold

Vinterdress på tusenfryd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta med guttene på Tusenfryd i dag, men synes det er for kaldt for kun jakke til dem. Jeg vurderer om de skal ha på vinterdress, men er samtidig usikker på hvordan det er med tanke på sikkerhet. Er det noen som har erfaring med om det går fint, eller om det er et problem?

De er 4, 7 og 9, så de vil uansett ikke ta noen av de skumleste attraksjonene. 

Anonymkode: 61549...66f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullundertøy og en varm jakke holder helt sikkert 

Anonymkode: f79e2...e0e

• Liker 3
Skrevet

Vil tro det går fint 😊.Min har alltid hatt på seg vinterdress når vi har vært på Jul i Kongeparken, og parkdress på Halloween dagene . Gidder ikke å fryse 😊

Anonymkode: 38283...fad

Skrevet

Spar vinterdressen til det blir kaldt. 
Ull innerst og en god jakke holder i massevis. 

Anonymkode: 0c00c...a70

• Liker 1
Skrevet

Blir man ordentlig sikret i feks en berg og dalbane hvis man har vinterdress? Man får jo ikke sikkerhetsbøylen helt inn og kan skli med en glatt dress? Jeg har aldri prøvd men føler at det kanskje er litt risikabelt.

Anonymkode: c558f...18d

Skrevet

Datteren min holdt på å skli ut av sikringen til en berg-og-dalbane i jul i Tivoli i København da hun var 4. Da hadde hun dress på. Det var jo ikke den verste kjøreturen, men det ble samtidig ganske slitsomt å sitte og holde henne fast i de krappeste svingene til vi var ferdige.

Det er jo opphold, så ville heller gått for ull under, og ullgenser/fleece osv.

Anonymkode: 6f0bd...9c5

Skrevet

Jeg vil tro det skal gå fint. Det går fint med jakker, og skjønner ikke hvordan en dress skal gjøre det mer utrygt. 

Anonymkode: 14be2...23e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skal ta med guttene på Tusenfryd i dag, men synes det er for kaldt for kun jakke til dem. Jeg vurderer om de skal ha på vinterdress, men er samtidig usikker på hvordan det er med tanke på sikkerhet. Er det noen som har erfaring med om det går fint, eller om det er et problem?

De er 4, 7 og 9, så de vil uansett ikke ta noen av de skumleste attraksjonene. 

Anonymkode: 61549...66f

Det er ikke engang minusgrader?! Tungt å gå i vinterdress hele dagen. Sååå varmt når de skal inn og spise på restauranter, være på inne-attraksjoner etc.

Anonymkode: 017d5...179

Skrevet

Jeg hadde gått for jakke og skallbukser med ull under.

Skrevet

Sikkert for sent nå, men har vært mye på Tusenfryd. Det er ikke uvanlig å se barn i parkdress og vinterdress på starten og slutten av sesongen. Har aldri opplevd det som noe problem

Anonymkode: 10be5...a06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...