AnonymBruker Skrevet 19. oktober #1 Skrevet 19. oktober Dersom interessen eller lysten avtar litt og du begynner å se deg om etter andre, hva skal til for at dette skjer? Anonymkode: a4745...a49
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #3 Skrevet 19. oktober Spenning over, nytt forhold... Anonymkode: d97d6...ee9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #4 Skrevet 19. oktober Spenningen avtar om det blir monotont og kjedelig. Er ikke sexen så bra lengre så dabber interessen brennkvikt siden det er ett forhold som kun er seksuelt. Jeg mister oftest interessen fordi jeg har fattet interesse for noen andre som er mer spennende og nytt. Anonymkode: 8ebc7...c04
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #5 Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Dersom interessen eller lysten avtar litt og du begynner å se deg om etter andre, hva skal til for at dette skjer? Anonymkode: a4745...a49 At det har gått litt tid. Jeg går lei. For meg er det spenningen og nysgjerrigheten som er drivere for sexlyst. Når denne spenningen og nysgjerrigheten er over, så har jeg ikke lenger lyst på sex. Anonymkode: 94cd4...5cc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå