Tough cookie Skrevet 19. oktober #1 Skrevet 19. oktober Vurderer å kjøpe en leilighet som ligger tett inntil Nattlandsveien, og lurer på hvor mye trafikk som kjører der i løpet av et døgn? Er det like mye som på Puddefjordsbroen?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #2 Skrevet 19. oktober Det er 40-sone i Nattlandsvegen, Puddefjordsbroen har 60. Mindre trafikk i Nattlandsvegen, ikke oppsamling og gjennomfart på samme måte som Puddefjordsbroen. Google eller kanskje ChatGPT kan sikkert finne ut hvor mange biler som går forbi i døgnet. Anonymkode: 77f9e...322 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #3 Skrevet 19. oktober Min erfaring er at enkelte irriterer seg uansett. Hvis du er negativt innstilt så vil det sikkert bli et problem for deg. Hadde en nabo som flyttet fordi de syns det var så mye støy fra skytebanen 4 km unna. Selv har ingen av oss andre her på boligfeltet noensinne hørt den. Anonymkode: c533f...333
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #4 Skrevet 20. oktober Støysonekart Nattlandsveien er rød. Anonymkode: 4d72b...87c
Tough cookie Skrevet 20. oktober Forfatter #5 Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Støysonekart Nattlandsveien er rød. Anonymkode: 4d72b...87c Som selvfølgelig betyr mye trafikkbråk ja.. Jeg vet det går mange busser som har stopp utenfor, og ikke alle er el busser, så da blir det bråk bare av de ts
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden Tough cookie skrev (På 20.10.2025 den 16.07): Som selvfølgelig betyr mye trafikkbråk ja.. Jeg vet det går mange busser som har stopp utenfor, og ikke alle er el busser, så da blir det bråk bare av de ts Det betyr mye trafikkstøy ja. Det går mye mindre trafikk i Nattlandsveien enn over Puddefjordsbroa, men likevel mer enn nok Anonymkode: 4d72b...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå