Gå til innhold

Når mistet dere interessen for kona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere i langvarige forhold, når mistet dere interessen for partneren deres seksuelt? (Hvis dette skjedde). Noe spesielt som trigget det? Endringer i utseende hos partner? Alder? Livsstil?

Anonymkode: 6d995...cee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært gift med kona i snart 30 år. Ikke mistet interessen ennå. Hun har passert 50 år med god margin, og det har jeg også. Ting henger litt, skrukkene kommer, ting skjer med kropp og utseende som ikke er til å unngå. Men inni er hun den samme kjærlige, omsorgsfulle og snille jenta som jeg traff for 30 år siden. 

Anonymkode: 2cd17...c14

• Liker 5
  • Hjerte 25
  • Nyttig 2
Skrevet

Har vært gift med kona mi i 18 år og vi ble sammen for 33 år siden og og kroppene forandrer seg, men hun er like søt som hun var for 33 år siden og er nå gravid. Kommer aldri til og miste interessen😍

Anonymkode: a70a0...fbd

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

36 år gifte. Går da ikke an å si det slik? Vi deler jo på dagens oppgaver og gjøremål og utfyller hverandre på en fin måte. Har ingen ting med sex å gjøre, men interessen ligger jo i fellesskapet med hverandre, barn og barne-barn.

Anonymkode: df6c3...f78

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har vært gift med kona mi i 18 år og vi ble sammen for 33 år siden og og kroppene forandrer seg, men hun er like søt som hun var for 33 år siden og er nå gravid. Kommer aldri til og miste interessen😍

Hæ hvor gamle var dere når dere ble sammen? Hvis dere har vært sammen i 33 år og hun er gravid nå? 

Anonymkode: 21c58...86b

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hæ hvor gamle var dere når dere ble sammen? Hvis dere har vært sammen i 33 år og hun er gravid nå? 

vi var 11 år gamle og har til og med klart og bevart kjærligheten 😍

• Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Totalt så har vi vært sammen i 33 år

Skrevet

Har ikke vært gift, men ja jo svare om samboeren. 
mistet interessen når jeg oppdaget at hun ikke likte å suge pikk allikevel. Det var bare noe hun sa og gjorde for å få meg på kroken. Det varte to måneder, og så gadd hun ikke mer. Fortsatte forholdet altfor lenge etter det. Det lærte meg at jeg aldri skal inngå et forhold der man ikke kan leke med andre. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg mistet aldri interessen, hun mistet sin.

Anonymkode: 6f836...6bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Totalt så har vi vært sammen i 33 år

Hvor gamle er dere nå?

Skrevet

Når hun bestemte seg for å slanke seg og ble sykelig tynn (bmi 17.5), med bein som stikker ut over alt, ingen former og synlige ribbein fremme og bak.

Anonymkode: 49c4f...bd2

Skrevet

Da hun kom i overgangsalderen og fortalte meg at hun hadde mistet all sexlyst, at hun nesten ble kvalm bare ved å tenke på sex. Da fant jeg ut at det var helt meningsløst å tenke på å ha sex med henne. Hvorfor skulle jeg ha lyst til å ha sex med ei som jeg vet ikke har lyst på sex? Da hun begynte på noen hormonmedisiner som hjalp litt på sexlysten var det for sent. Da hadde min motvilje festet seg såpass godt at det ikke hjalp på min lyst. 

Anonymkode: a5fe1...7db

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da hun kom i overgangsalderen og fortalte meg at hun hadde mistet all sexlyst, at hun nesten ble kvalm bare ved å tenke på sex. Da fant jeg ut at det var helt meningsløst å tenke på å ha sex med henne. Hvorfor skulle jeg ha lyst til å ha sex med ei som jeg vet ikke har lyst på sex? Da hun begynte på noen hormonmedisiner som hjalp litt på sexlysten var det for sent. Da hadde min motvilje festet seg såpass godt at det ikke hjalp på min lyst. 

Anonymkode: a5fe1...7db

Både menn og kvinner kan oppleve å miste lysten helt. Derfor eg mener det er viktig ( selv om en ikke har lyst selv) så gjøre det beste utav det.

for min del er intimitet mye viktigere en piv, men en kan fortsatt ta på den og kose med den. Den liker det og. Samme tenker eg hvis mannen mister lysten. Då kan en gjøre mange gode ting med konen fordom

Skrevet

Min eks ønsket at jeg skulle være hjemme med barna. Det var jeg i flere år fordi jeg også ønsket det.

Etter hvert ble barna større og da begynte jeg å jobbe skift. Det ble for tøft for han å ha ansvaret alene med barna (2 stk) da jeg hadde kveldsskift. Jeg sto opp med barna absolutt alle dager, fikset frokost, ordnet bhg og skolesekker og fikk de av gårde. 

Eneste gangene han hadde ansvar alene var mine kveldsvakter. Det var han ikke interessert i, så han ville skilles etter over 25 år sammen.

Han nøt godt av en inntekt til i husholdningen, men mistet helt lysten på både meg og barna pga min jobb.

Anonymkode: af190...2fb

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dere ble sammen for 33 år siden og hun er nå først gravid??.

Det var mange år uten barn,og ikke minst var dere 12 eller 14 år da max når dere møtte hverandre 🤔

Anonymkode: f944f...360

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var mange år uten barn,og ikke minst var dere 12 eller 14 år da max når dere møtte hverandre 🤔

10 år mener jeg, eller hun gravid som 50 åring eller 60? Bare lurer:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ble dere sammen i barnehagen?

Anonymkode: 1fff1...b64

Skrevet

Har vært sammen med min kone i snart 20 år! Hun tenner meg noe ekstremt fremdeles! Jeg får ikke nok av henne! Når hun kler seg i sexy undertøy og overrasker meg på soverommet blir jeg så tent at jeg kjenner det i hele kroppen! Elsker å ha sex med henne! 

Anonymkode: 002d6...0f0

• Hjerte 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

De ble sammen da hun var 11. Hun er nå sannsynligvis 44. Og ingen har sagt at det er deres første barn. 

Anonymkode: ee37f...7a7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.10.2025 den 8.22):

Til dere i langvarige forhold, når mistet dere interessen for partneren deres seksuelt? (Hvis dette skjedde). Noe spesielt som trigget det? Endringer i utseende hos partner? Alder? Livsstil?

Anonymkode: 6d995...cee

Tenner kun på damer som utseendemessig ser ut som de er mellom 20-30. Jeg ser heller ikke ut lengre som jeg er mellom 20-30, så forventer selvsagt ikke noe annerledes fra henne heller. 

Uaktuelt å være utro, så har bare droppet sex ut av livet. 

M49

Anonymkode: 504b6...589

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...