Gladgutten79 Skrevet søndag kl. 13:06 #41 Skrevet søndag kl. 13:06 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Tror ikke så mange voksne gir andre voksne leker fra Temu i julegave Anonymkode: 15e59...64c Nå var nå dette kun et statuert eksempel, bedre å komme til enighet om å ikke kjøpe noe da, de fleste har vel fått dusj og deo sett, sokker og alskens ting man har i massevis av til jul da enkelte MÅ kjøpe noe
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:13 #42 Skrevet søndag kl. 13:13 Kålrota skrev (3 timer siden): Det er jo det verste. Har opplevd at noen blir fornærmet av å ikke få fra lista. ( i det tilfellet var alt helt hinsides forbi mitt budsjett). da bør man snakke sammen ob bli enig om sum da vi har brukt ønskeliste i alle år og skriver alderi opp kjempe dyre ønsker, det får man heller spare til selv Anonymkode: 1c92d...4ae
Luckiness Skrevet søndag kl. 13:36 #43 Skrevet søndag kl. 13:36 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I godt voksen alder har man kanskje ingenting relevant å putte på listen. Min ønskeliste til jul 2025; 1. Ny garasje (est. 300-500k) 2. Robotgressklipper fra Husqvarna (ca 30k) Det jeg og min omgangskrets har råd til har jeg allerede kjøpt. Anonymkode: 56ac5...419 Det er mulig å ønske seg vin/god alkoholfri drikke, nye ullsokker, en god olivenolje man pleier å bruke, dusjsåpe og sjampo du pleier å bruke, en uteplante osv. alltid noe man kan ønske seg og som man kan bruke.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:06 #44 Skrevet søndag kl. 19:06 Gavene jeg fikk i fjor gir jeg til noen andre i år. Sparer også en god del penger på det. Anonymkode: b3db6...799
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå