Gå til innhold

Dere som IKKE vasker rompa i dusjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mann har jeg siden jeg var barn/ungdom alltid vasket meg med klut med vann og såpe etter dobesøk, eller papir med vann og såpe dersom klut ikke er tilgjengelig. Sykt nasty å kun bruke papir, som ts sier. 

Anonymkode: ea293...dcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Soft mann skrev (37 minutter siden):

Ja er nok mye verre for dere ja.

Men når en ser hvor mange menn som tisser på gulvet, eller under ringen( tok noe tid før eg forstod hvorfor det er tiss under ringen fremme på toalettet). Så er det ikke sikkert de har lang nok tiss for å ta den i vasken

Hvis det er tiss under ringen, er det stor sannsynlighet for at det er en av oss kvinner som har grisa. Det ser jeg ofte på kvinnetoaletter. 
Overvektige kvinner, blir ofte sittende fornøangt fremme på ringen, og du vet jo hvordan vi kvinner tisser. Det spruter i alle retninger hvis ikke vi åpner opp med fingrene og styrer strålen litt. 

Når det gjelder menn, pleier jeg alltid anbefale å enten sitte å tisse, eller å bruke håndvasken som urinal. Da slipper man sprut. Restene blir jo skylt ned når de vasker hendene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

kan kun seriøse svare, og dere som synes dette er gøy og skal bruke ironi og dårlig humor la være å svare? 

Så du vasker rumpehullet ved å bare gnukke borti med fingrene dine samt vann? 

Jeg vasker rompa godt med klut og en liten dært intimsåpe.

Dere som latterliggjør, les selv disse trådene hvor folk sier de bæsjer regnbuer omtrent og nesten ikke trenger bruke dopapir i det hele tatt fordi avføringen etterlater aldri merker. 

Kan dere forstå at det ikke er hyggelig å be folk på middag som ikke vasker seg ordentlig der nede? Å bruke tusenvis på nye spisestuestoler og får besøk av en slik som synes det er tull å vaske rompa? Hva med flunka ny sofa da som blir impregnert med rompelukt av ei som mener hun ikke trenger å vaske anus godt?? Ikke glem at det er svettekjertler i skrittet som også avgir lukt om det ikke vaskes ordentlig. Det er mange som slurver der som tror at sålenge man er i dusjen og vannet sildrer nedover så er det bra nok! 

Anonymkode: 4b82f...4f4

Si meg - lukter du på stolene etter at du har hatt besøk?

Om der hypotetisk sett skulle bli lukt på en stol etter at noen har sittet der, hva slags praktisk betydning har det? Ingen lukter på andres stoler og lukter forsvinner etter en tid. Denne bekymringen er kun i ditt hode.

Anonymkode: ff30e...891

• Liker 2
Skrevet
Phitta Phjong skrev (1 minutt siden):

Hvis det er tiss under ringen, er det stor sannsynlighet for at det er en av oss kvinner som har grisa. Det ser jeg ofte på kvinnetoaletter. 
Overvektige kvinner, blir ofte sittende fornøangt fremme på ringen, og du vet jo hvordan vi kvinner tisser. Det spruter i alle retninger hvis ikke vi åpner opp med fingrene og styrer strålen litt. 

Når det gjelder menn, pleier jeg alltid anbefale å enten sitte å tisse, eller å bruke håndvasken som urinal. Da slipper man sprut. Restene blir jo skylt ned når de vasker hendene. 

Eg har nå funnet meg en kjærest, hun har tre jenter som bor hjemme, så fire totalt. Der var det ingen tiss under ringen.

men så sa hun at begge xene hennes hadde så liten tiss når den var slapp at de stod rett ut. Så de kunne grise på gulvet selv om de satt😳, så de er nok mange menn som burde styrt litt og🤔

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det renner jo såpe nedover hele kroppen når jeg skyller ut sjampoen. Mener du at jeg skal stå og gnikke med en klut også? Du vet oppvaskmaskinen spyler oppvaksen med vann og såpe.. den er jo ren nok uten at noen har stått med en klut i tillegg… 

Anonymkode: 03dfc...968

Du vet at bakterier fra avføring ikke trenger å synes for å være der? Lar du vannet bare sildre nedover kroppen din så blir du jo ikke ren i anus! Det ligger bakterier i og ved anis, i "rynkene" og i hud og hår. Du er grisete 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Området rundt anus er selvrensende. Det er hygienehysteri å vaske her med såpe. 

Anonymkode: 1327d...5b5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvis du kjører doggy med noen med betente analkjertler så er det ULOVLIG. Å ha sex med dyr er forkastelig, er de helt sinnsyk?!

Anonymkode: c27c7...e46

Sykeste svaret. Mennesker får jo lukt bak hvor analkjertlene våre sitte uten at de er betente, også pga. bakterier etter avføring. Vasker ikke du deg under armene med såpe heller?

Anonymkode: 87219...0a2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (54 minutter siden):

Jeg kjenner ingen som driver og gnir nesa si ned på stolsete.

Mennesker som ikke er nøye med vask nedentil har allerede et dårlig miljø i hud og klær. Hvor både de naken, og i underbukse og bukse lukter sur ræv. Buksene stinker av ræv. Så det er jo klart at sånn lukt setter seg i møbler. Jeg trenger ikke å gni nesa på stoler og sofaer. Kan rett og slett lukte meg frem til hvor skitne folk har sittet

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mennesker som ikke er nøye med vask nedentil har allerede et dårlig miljø i hud og klær. Hvor både de naken, og i underbukse og bukse lukter sur ræv. Buksene stinker av ræv. Så det er jo klart at sånn lukt setter seg i møbler. Jeg trenger ikke å gni nesa på stoler og sofaer. Kan rett og slett lukte meg frem til hvor skitne folk har sittet

😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Området rundt anus er selvrensende. Det er hygienehysteri å vaske her med såpe. 

Anonymkode: 1327d...5b5

Hele kroppen er selvrensende, men det tar 3-6 mnd uten noen form for vask før de bakteriene er på plass.

i dagens samfunn så er det vel naturlig å vaske seg. Spesielt der det sykdomsfremkallende bakerier, tenker eg

• Nyttig 2
Skrevet

Noe av det verste jeg har lest på reddit er at det finnes menn som ikke Rører eget rumpehull fordi det er homo. De hverken tørker seg etter nr 2 eller vasker seg i dusjen altså. Det er ansett som mandig. 

Anonymkode: 0bb50...137

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å bruke tusenvis på nye spisestuestoler

Hva med flunka ny sofa da

Derfor

Haha. Du trenger hjelp. 

Anonymkode: e02c4...65f

• Liker 1
Skrevet

Vasker ræva to ganger hver gang jeg dusjer. Er da hygienisk.

Anonymkode: e4227...62b

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja enig med deg. 

tror mange som vasker underklær på 40 grader nå, kanskje det er greit,

men eg er så gammel at eg vasket alle slike klær på 90 grader før. Nå har eg roet meg, så eg vasker undertøy og håndduker på 60 grader

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 38 år og har aldri vasket rævhullet mitt etter dobesøk, men vasker mellom skinkene pga trening😉 Da jeg har hatt stomi siden jeg var baby. Har aldri fått noen klager på at jeg lukter nedentil. 

Anonymkode: aad2d...436

Skrevet
Phitta Phjong skrev (55 minutter siden):

Hææ? Hva mener du her? Åpner opp hva og styrer??? Jeg skjønner ingenting. Jeg er 38 år og har alltid bare satt meg ned og tisset. Aldri åpnet eller styrt noe?? Kan du forklare meg hva jeg har gått glipp av 🙈

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hææ? Hva mener du her? Åpner opp hva og styrer??? Jeg skjønner ingenting. Jeg er 38 år og har alltid bare satt meg ned og tisset. Aldri åpnet eller styrt noe?? Kan du forklare meg hva jeg har gått glipp av 🙈

Dette lurer jeg også på😂 aldri opplevd å måtte "åpne" opp og styre strålen? Har heller aldri sett/hørt andre gjøre dette eller snakke om det.

Synes forøvrig dette er en utrolig merkelig diskusjon- jeg kan aldri i hele mitt liv huske at jeg har kjent rumpe eller avføringslukt av noen som helst! Svette ja, men bæsj?😅Er dette et kjent problem, og hvilke folk omgås dere egentlig med da?

Anonymkode: 57a39...c29

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Derfor

Hvis du er så redd for spisestuestolene dine må du nesten be om å få sniffe gjestene dine ræva før de får sette seg og sende hjem dem som lukter.

Sjansen for at gjestene dine leser denne tråden og skjønner at det er dem du sikter til er minimal.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Derfor

Da vil jeg foreslå å ikke invitere folk til å få nakne hjemme hos deg.

Man skal være temmelig uvasket og gått i samme tøy over tid for at det skal sive gjennom og sette seg i.tøy og deretter møbler 🙈

Du får legge pledd på, når du invitere de individene da😂

Anonymkode: fd4cd...9db

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva som får deg til å tro at det er så mange som ikke vasker seg i rumpa.. 

Anonymkode: 31afe...c3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...