Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv vasker jeg med helt vanlig dusjsåpe. Skrubber litt med kluten, og bruker en finger litt inn i åpningen. 
jeg går ofte rundt naken hjemme i leiligheten, og ønsker nødig å stemple møblene. Dessuten ønsker jeg ikke noen odør bakfra om jeg er heldig å bli slikket av en besøkende kavaler. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg vasker slltid tissen etter eg har tisset, er jo ganske enkelt for menn da.

er det dusj der eg bæsjer, så dusjer eg alltid rumpen og

Skrevet
Phitta Phjong skrev (5 minutter siden):

Selv vasker jeg med helt vanlig dusjsåpe. Skrubber litt med kluten, og bruker en finger litt inn i åpningen. 
jeg går ofte rundt naken hjemme i leiligheten, og ønsker nødig å stemple møblene. Dessuten ønsker jeg ikke noen odør bakfra om jeg er heldig å bli slikket av en besøkende kavaler. 

Ja eg og går ofte:alltid naken hjemme. Så det medfører vel at en må være nøye på hygienen

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å ikke tørke meg skikkelig og ikke vaske rompa, gå uten truse og dra på besøk til mennesker jeg vet har flunka ny sofa. MMMM! Det er så fint :nordvesta:

Anonymkode: 178f2...f30

• Liker 9
  • Hjerte 2
Skrevet
Soft mann skrev (3 minutter siden):

Eg vasker slltid tissen etter eg har tisset, er jo ganske enkelt for menn da.

er det dusj der eg bæsjer, så dusjer eg alltid rumpen og

Ja, dere ka jo bare ta med tissen i vasken mens dere vasker hendene. Enkelt for dere. Mer styr å slenge slufsa mi oppi vasken. 

Skrevet

Jeg tror ingen dusjer uten å vaske rumpa . . 

TS har tydeligvis en liten fobi her . . . 

• Nyttig 2
Skrevet
Phitta Phjong skrev (Akkurat nå):

Ja, dere ka jo bare ta med tissen i vasken mens dere vasker hendene. Enkelt for dere. Mer styr å slenge slufsa mi oppi vasken. 

Ja er nok mye verre for dere ja.

Men når en ser hvor mange menn som tisser på gulvet, eller under ringen( tok noe tid før eg forstod hvorfor det er tiss under ringen fremme på toalettet). Så er det ikke sikkert de har lang nok tiss for å ta den i vasken

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

kan kun seriøse svare, og dere som synes dette er gøy og skal bruke ironi og dårlig humor la være å svare? 

Så du vasker rumpehullet ved å bare gnukke borti med fingrene dine samt vann? 

Jeg vasker rompa godt med klut og en liten dært intimsåpe.

Dere som latterliggjør, les selv disse trådene hvor folk sier de bæsjer regnbuer omtrent og nesten ikke trenger bruke dopapir i det hele tatt fordi avføringen etterlater aldri merker. 

Kan dere forstå at det ikke er hyggelig å be folk på middag som ikke vasker seg ordentlig der nede? Å bruke tusenvis på nye spisestuestoler og får besøk av en slik som synes det er tull å vaske rompa? Hva med flunka ny sofa da som blir impregnert med rompelukt av ei som mener hun ikke trenger å vaske anus godt?? Ikke glem at det er svettekjertler i skrittet som også avgir lukt om det ikke vaskes ordentlig. Det er mange som slurver der som tror at sålenge man er i dusjen og vannet sildrer nedover så er det bra nok! 

Anonymkode: 4b82f...4f4

Jeg kjenner ingen som driver og gnir nesa si ned på stolsete.

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er rart å ikke vaske seg skikkelig. Man blir ikke ren av å la vannet renne nedover kroppen i dusjen f.eks... Må faktisk skrubbe litt med såpe.

Jeg har selv kjøpt bidet så den blir alltid brukt etter jeg har vært på do. Beste kjøpet jeg har gjort!

Anonymkode: a2112...875

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Syns det er rart å ikke vaske seg skikkelig. Man blir ikke ren av å la vannet renne nedover kroppen i dusjen f.eks... Må faktisk skrubbe litt med såpe.

Jeg har selv kjøpt bidet så den blir alltid brukt etter jeg har vært på do. Beste kjøpet jeg har gjort!

Anonymkode: a2112...875

Har du masse handklær liggende der, slik at gjester og kan bruke det?

AnonymBruker
Skrevet

Synes mest synd på seksualpartneren til de som ikke vasker bak med intimsåpe. Doggy blir vel ikke direkte innbydende med svettelukta fra analkjertlene sivende opp 🤣

Anonymkode: d2a41...e43

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes mest synd på seksualpartneren til de som ikke vasker bak med intimsåpe. Doggy blir vel ikke direkte innbydende med svettelukta fra analkjertlene sivende opp 🤣

Hvorfor må det være intimsåpe?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har fått beskjed av gynekologen min om å bruke KUN vann down under, så da lytter jeg til fagfolk. "Kan jeg ikke bruke Lactacyd heller?" "Nei, bare vann!".

Jeg setter meg på huk og dusjer hele tomta morgen og kveld. 

Anonymkode: a02c8...fc6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg bare lurer på en ting.

Dere som ikke vasker rompa i dusjen. Er dere de samme menneskene som svarer i tråder om dobesøk og tørk/hygiene, at dere har perfekt avføring 365 dager i året og ser null rester av avføring på papiret? 

Hvis dere hadde oppdaget en bæsj på gulvet en dag, kanskje etter en hund eller en katt. Dere plukker opp bæsjen og ser at det er ingen merker etter den. Lar dere være å vaske over stedet hvor dritten lå da siden det ikke var noen merker?

Grunnen til jeg spørr er fordi det gjentatte ganger er KVINNER som svarer her på KG at de ikke vasker rompa med intimsåpe eller i det minste drar over med en klut når dere dusjer. 

Vil vite hvordan dere tenker.

Vasker alltid rompa i dusjen med såpe og vann! Våtservietter etter do, hardt eller bløtt. Må føle meg ren! Men samtidig, det er jo alltid de som ikke vasker hendene etter do en gang, ser det ofte på offentlige do, selv etter de driter(plopp i do.. og ut). 

Anonymkode: cf37c...602

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis du kjører doggy med noen med betente analkjertler så er det ULOVLIG. Å ha sex med dyr er forkastelig, er de helt sinnsyk?!

Anonymkode: c27c7...e46

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sitter gjestene dine nakne på møblene dine da? 

Anonymkode: 07cf5...5a1

Og med rompeskinkene brettet ut, tydeligvis 😂

Anonymkode: 71900...0e9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her så fikk jeg nå beskjed av gynekologen å kutte ut all såpe nedentil, for det var å be om at en ville få problemer. En ville risikere mye sopp infeksjoner osv. Sa rett ut beste er å skylle med lunket vann. Og evn bruke en klut som var mykk med kun vann.

Overdreven bruk av såpe osv er ikke bra 

Anonymkode: e17d6...d5f

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du kjører doggy med noen med betente analkjertler så er det ULOVLIG. Å ha sex med dyr er forkastelig, er de helt sinnsyk?!

Der kom selvsagt en og annen gris fra seskualforumet. 🙄

Anonymkode: 9e4f9...bab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Der kom selvsagt en og annen gris fra seskualforumet. 🙄

Anonymkode: 9e4f9...bab

Mennesker har ikke betente analkjertler! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

kan kun seriøse svare, og dere som synes dette er gøy og skal bruke ironi og dårlig humor la være å svare? 

Så du vasker rumpehullet ved å bare gnukke borti med fingrene dine samt vann? 

Jeg vasker rompa godt med klut og en liten dært intimsåpe.

Dere som latterliggjør, les selv disse trådene hvor folk sier de bæsjer regnbuer omtrent og nesten ikke trenger bruke dopapir i det hele tatt fordi avføringen etterlater aldri merker. 

Kan dere forstå at det ikke er hyggelig å be folk på middag som ikke vasker seg ordentlig der nede? Å bruke tusenvis på nye spisestuestoler og får besøk av en slik som synes det er tull å vaske rompa? Hva med flunka ny sofa da som blir impregnert med rompelukt av ei som mener hun ikke trenger å vaske anus godt?? Ikke glem at det er svettekjertler i skrittet som også avgir lukt om det ikke vaskes ordentlig. Det er mange som slurver der som tror at sålenge man er i dusjen og vannet sildrer nedover så er det bra nok! 

Har ikke folk på bukse når de kommer på besøk til deg? :klo: 

I tillegg har de vel på underbukse, og sitter på skinkene, ikke direkte på rævhølet ? 🤔

Dersom du har utfordringer med at stolene dine lukter vondt etter besøk høres dette mer ut som et problem med klesvasken, ikke runpevasken ? 🤷‍♀️

Anonymkode: d4d4c...bbe

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...