Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har danset både folkedans og swing, og vet av erfaring at hvis man skal bli flink, må man danse med forskjellige folk.

Da blir det også morsommere for den faste partneren. 

Å være på en dansefest en hel kveld og bare danse med samboer ville vært kjedelig. Å danse med forskjellige folk er gøy. 

Anonymkode: 584f7...158

Folkedans og swing ser jeg på ingen måte på som intim pardans. Det hadde vært null problem. Når jeg beskriver at jeg hadde hatt et problem med at partneren danser med noen andre sikter jeg som sagt til såpass intim dans at det kan sidestilles med flørting.

Anonymkode: 31fc0...f9f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Interessant perspektiv, takk! Tenker du da på alle pardanser, inkludert f.eks. swing også, eller kun intim "nærdans"?

Og til dere andre som deler perspektiv, takk! 

TS 

Anonymkode: bb5ba...e4f

Nei, heller da bare "nærdans" som du kaller det. Jovial dans som swing er helt uproblematisk.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For å utdype referer jeg til intim pardans,- ikke å rive seg løs og danse med folk generelt.

Hva er intim pardans?

Skrevet

Ja, alle typer dans er helt ok for oss så lenge man er i offentligheten. Vi syns også det er helt greit å holde/bli holdt rundt, flørte, sitte på fanget til andre osv. Vi er ikke sjalu. Men det må være i offentligheten. 

Nakendans på hotellrom er noe annet. 

Anonymkode: 7aa0f...de4

Skrevet

Nei, ikke noe intim fyllakoseflørteklinedans med andre! Ikke rart mange ikke vet hvor grensene går og fort viskes ut på fylla!

Anonymkode: a1a1e...46b

Skrevet

Å danse på et dansegulv uten fysisk kontakt er selvsagt greit. 

Sving er ok.

Type slowdanse er uakseptabelt.

Anonymkode: af300...ed5

Skrevet

Kommer an på hva slags dans og med hvem. Intim dans med mye kroppskontakt hadde jeg ikke syntes var greit. Hadde det kun vært ei dame hele kvelden hadde det og vært litt spesielt. 

Swing og lignende er helt greit, danse med litt avstand og i grupper er også innafor for meg.

Anonymkode: c04f7...2ed

Skrevet
Trolltunge skrev (9 timer siden):

Vanlig pardans er helt greit for oss. Beføling, gni seg uanstendig mot hverandre og kyssing er derimot ikke ok. Hvilket er hva jeg tenker på som intim pardans. Å bare danse normalt er helt ok.

Altså jeg kan danse med min far, og dans kan bare være hyggelig og gøy det, uten noe seksuell lading. Jeg kan danse med andre menn på samme måte som jeg danser med min far, men ikke slik jeg danser med min mann til en romantisk rolig låt. 

Enig.

Selvfølgelig kommer det an på hvor tett og intime berørelser med tydelige kåte blikk.  Da er det jo selvsagt ikke akseptabelt. Synes egentlig sånn type dans hører bare hjemme privat til uten andre tilstede.

Dans synes jeg er hyggelig å danse med andre og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...