AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Ok at samboer danser med kvinnelige kollegaer på jobbfest? Hva synes dere er innafor i deres forhold?😊 Anonymkode: bb5ba...e4f 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Det hadde ikke vært innafor i mitt forhold. Verken jeg eller dama gjør slike ting som i vårt tilfelle hadde vært å tøyle grenser. Dette er selvfølgelig helt avhengig av paret det gjelder. Det er mange par som har null problemer med det du beskriver. Anonymkode: 31fc0...f9f
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Nå er jeg singel, men hadde aldri orket et forhold der dette skulle være et problem. Dans med venner og kolleger må da være helt ok… Anonymkode: 1269e...e95 4 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Danse må man da ha lov til å gjøre med andre enn sin partner😂👍👍 Anonymkode: 63ea8...c4a 4 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Ja, selvsagt. Hva farlig kan skje hvis man gjør det? 1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det hadde ikke vært innafor i mitt forhold. Verken jeg eller dama gjør slike ting som i vårt tilfelle hadde vært å tøyle grenser. Dette er selvfølgelig helt avhengig av paret det gjelder. Det er mange par som har null problemer med det du beskriver. Anonymkode: 31fc0...f9f For å utdype referer jeg til intim pardans,- ikke å rive seg løs og danse med folk generelt. Anonymkode: 31fc0...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Her oppfordres jeg til å danse med andre, så han kan slippe å danse 😂 så i vårt forhold er dans med andre absolutt okei! Men skal jo innrømme at hvis han for en gangs skyld skulle hivd seg på dansegulvet, så ville jeg gjerne fått en bit av kaka jeg og! 😂 Anonymkode: df3f2...1a6 1
Trolltunge Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For å utdype referer jeg til intim pardans,- ikke å rive seg løs og danse med folk generelt. Anonymkode: 31fc0...f9f Vanlig pardans er helt greit for oss. Beføling, gni seg uanstendig mot hverandre og kyssing er derimot ikke ok. Hvilket er hva jeg tenker på som intim pardans. Å bare danse normalt er helt ok. Altså jeg kan danse med min far, og dans kan bare være hyggelig og gøy det, uten noe seksuell lading. Jeg kan danse med andre menn på samme måte som jeg danser med min far, men ikke slik jeg danser med min mann til en romantisk rolig låt.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden Intim "klinedans" med seksuell lading er forbeholdt meg og ham som par. Men selskapsdanser som swing, salsa, tango og sånt? Så flott hvis han finner noen å danse med! (Og hvis jeg er med på jobbfesten; så fint at han da kan danse med andre når jeg trenger en pause!😆) Jeg lærte å danse swing i et kursmiljø der man byttet partner underveis i kursene, før jeg traff mannen. Så da han også ville lære, var jeg bestemt på at jeg ville danse med andre også, og oppfordret ham til å danse med flere enn bare meg. For det første fordi jeg danser for dansegledens skyld og that's it, for det andre fordi det ofte er lettere å lære nye trinn på den måten(både under kurs og ellers). Anonymkode: 25d48...f2b 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ok at samboer danser med kvinnelige kollegaer på jobbfest? Hva synes dere er innafor i deres forhold?😊 Anonymkode: bb5ba...e4f Ja, herregud, det får da være måte på til sjalusi! Det er jo bare dans! Anonymkode: c10b3...5f6 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det hadde ikke vært innafor i mitt forhold. Verken jeg eller dama gjør slike ting som i vårt tilfelle hadde vært å tøyle grenser. Dette er selvfølgelig helt avhengig av paret det gjelder. Det er mange par som har null problemer med det du beskriver. Anonymkode: 31fc0...f9f Da er du i overkant sjalu! Anonymkode: c10b3...5f6 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det hadde ikke vært innafor i mitt forhold. Verken jeg eller dama gjør slike ting som i vårt tilfelle hadde vært å tøyle grenser. Dette er selvfølgelig helt avhengig av paret det gjelder. Det er mange par som har null problemer med det du beskriver. Anonymkode: 31fc0...f9f Om du eller partner er på en jobbevent kan dere ikke danse da? Anonymkode: 63ea8...c4a
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden Min mann og vår datter jobber i samme selskap. Selfølgelig kan de danse sammen. Og ja, min mann kan gjerne danse med andre kvinner på samme måte. Anonymkode: 6755e...421
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): For å utdype referer jeg til intim pardans,- ikke å rive seg løs og danse med folk generelt. Anonymkode: 31fc0...f9f Jeg har danset både folkedans og swing, og vet av erfaring at hvis man skal bli flink, må man danse med forskjellige folk. Da blir det også morsommere for den faste partneren. Å være på en dansefest en hel kveld og bare danse med samboer ville vært kjedelig. Å danse med forskjellige folk er gøy. Anonymkode: 584f7...158
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Skrevet 9 timer siden Jeg klarer ikke å forstå hvorfor det skulle være et problem. Jeg klarer heller ikke å forstå hvorfor så mange er i et forhold når de helt tydelig ikke stoler på partneren sin. Anonymkode: 47353...7e7
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Skrevet 9 timer siden Ser ikke problemet med helt vanlig dans. Anonymkode: d3a10...9d5
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det hadde ikke vært innafor i mitt forhold. Verken jeg eller dama gjør slike ting som i vårt tilfelle hadde vært å tøyle grenser. Dette er selvfølgelig helt avhengig av paret det gjelder. Det er mange par som har null problemer med det du beskriver. Anonymkode: 31fc0...f9f Samma for oss. Vi gjør det enten sammen ellers har han en venn jeg kan danse med lm jeg vil. Men det er sjeldent. Vi er ikke så dansete av oss og ville aldri gjort det med andre (eller likt at den andre gjorde det). Anonymkode: 76335...ac2
Rødvinsfilosofen Skrevet 8 timer siden #19 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok at samboer danser med kvinnelige kollegaer på jobbfest? Hva synes dere er innafor i deres forhold?😊 Anonymkode: bb5ba...e4f Ja, null problem. Så lenge de ikke har så glatte sko at de sklir, mister alle klærne og glir inn i hverandre ved et uhell. Har skjønt at det er et vanlig uhell å ha i julebordsesongen. 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det hadde ikke vært innafor i mitt forhold. Verken jeg eller dama gjør slike ting som i vårt tilfelle hadde vært å tøyle grenser. Anonymkode: 31fc0...f9f Interessant perspektiv, takk! Tenker du da på alle pardanser, inkludert f.eks. swing også, eller kun intim "nærdans"? Og til dere andre som deler perspektiv, takk! TS Anonymkode: bb5ba...e4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå