Trolltunge Skrevet 5 timer siden #61 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gir meg i denne tråden nå. Å bli tolket på denne måten er så langt unna hva jeg mente at dette fører ingen vei. Anonymkode: 1be83...01d Beklager min kanskje dårlige humor, men denne på siden debatten du og andre har hatt i tråden ble et så voldsomt et eksempel på hvordan kommunikasjon lett kan gå galt at jeg måtte humre litt. Det ble litt tilsvarende; Jeg hadde aldri kalt svigermor en hurpe, men jeg hadde blitt forbanna om min kone reagerte negativt på at jeg kalte svigermor en hurpe. Men dersom du aldri ville gjort det, hvorfor skulle det være et problem? Da kommer du jo ikke i den situasjonen at kona blir forbanna over at du har kalt moren hennes en hurpe. Ja, men OM hun hadde blitt forbanna over det ville jeg ikke akseptere det. Nei men dette har jo ikke skjedd og ville ikke skje, om du aldri kaller din svigermor en hurpe. Nei, men jeg hadde blitt forbanna om hun ble forbanna over slikt. Så om du ble forbanna over dette måtte du jo ha oppført deg slik først. Jeg blir ikke forstått, og feiltolket. Du ville ikke kommet i situasjonen ts og mannen er i uten å ha oppført deg ekkelt mot din kone først. Jeg har full forståelse for at du ville gått fra en kone som ikke ville ha sex med deg og ba deg kjøpe sex istedenfor, dersom ingenting du hadde gjort rettferdiggjorde en slik holdning, og ingenting du gjorde eller hadde gjort hadde ført til dette, men det er jo ikke situasjonen som er aktuell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå