Gå til innhold

Hadde du pult dama om du viste hun egentlig ikke ville?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Selvfølgelig. Du skal ikke tro på hva kvinner mener. 

Sier de nei mener de ja, sier de ja mener de nei. 

Samtidig sier kvinner at de er veldig gode(best av kjønnene) på å kommunisere. 

Men husk å gi henne en gave før du ligger med henne. Kvinner blir alltid mer villig når de får gaver. 

Anonymkode: 25170...2f5

Om du må gi henne en gave for å gjøre henne villig så stakkars deg. 

Anonymkode: 1409b...efc

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Matas, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange ganger sex selv om jeg egentlig ikke har lyst. Jeg vet at det er bra for meg, jeg vet det er godt og sunt å opprettholde et regelmessig seksualliv i forholdet, og jeg vet at jeg er glad og fornøyd etterpå. Det handler om "dørstokkmila" og kanskje et lite stress ved at jeg er den med mindre lyst og han er den med behov og forventninger. Men som sagt, det er godt og sunt å opprettholde et regelmessig seksualliv i forholdet, og jeg vet at jeg er glad og fornøyd etterpå. Han er deilig, har deilig pikk og er god mot meg.

Anonymkode: f5cbc...b9e

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, om dama ikke er kåt, er sex uinteressant. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja det skriver jeg. Og det er like mye basert på det andre hun skriver: At "or henne så kunne han like gjerne kjøpt sex." 

Jeg ville aldri blitt i et forhold med noen som ville at jeg kjøpte sex. Da hadde vi hatt et dårlig utgangspunkt. Derfor ville jeg gått. Dette er jo på ingen måte det samme som at jeg ikke ønsker å gjøre noe for at sexen skal bli bra for begge. 

Jeg vil gjerne gjøre mitt for at sexlivet blir bra for begge. Og det skriver jeg jo også i mitt første innlegg som du så freidig tolker og finner sannheter om meg i. Men det må i utgangspunktet være såpass med sexlyst der at hun helst vil at jeg har sex med henne fremfor prostituerte eller elskerinner. 

Anonymkode: 1be83...01d

Det virker som sexlyst mot en person for deg er noe statisk, eller hvertfall noe som ikke avhenger så mye av situasjonen og av ting de gjør? Også fordi det høres ut som du har fokus på hva man kan gjøre i senga, og at du tror sexlyst er noe som er der i utgangspunktet?

For ts (og meg og veldig mange andre kvinner) avhenger sexlysten av hvordan man har det utenfor senga. Sexlysten må bygges opp av flørt og tull over tid og kjærlighet og fysisk kontakt som ikke må føre direkte til sex. Uten det er sex noe kjipt og mekanisk, uavhengig av hvor mye jeg egentlig elsker personen. Trenger å kjenne noe som gjør meg påskrudd og slippe meg løs. Det med prostitusjon var vel bare ts sin kommentar om hvor mye sex med mannen byr henne mot slik ting er nå. At hun bare vil slippe, siden hun ikke føler seg respektert og elsket. Men du tar det som en mangel på sexlyst i bunn og noe der problemet "starter med ts"? Tror veldig få kvinner har kontinuerlig sexlyst for partner uansett hva som skjer utenfor senga..

Anonymkode: 65736...f19

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har mange ganger sex selv om jeg egentlig ikke har lyst. Jeg vet at det er bra for meg, jeg vet det er godt og sunt å opprettholde et regelmessig seksualliv i forholdet, og jeg vet at jeg er glad og fornøyd etterpå. Det handler om "dørstokkmila" og kanskje et lite stress ved at jeg er den med mindre lyst og han er den med behov og forventninger. Men som sagt, det er godt og sunt å opprettholde et regelmessig seksualliv i forholdet, og jeg vet at jeg er glad og fornøyd etterpå. Han er deilig, har deilig pikk og er god mot meg.

Men hva legger du i "ikke egentlig har lyst"? Det ts snakker om er jo å ikke ha lyst - altså at det virkelig byder henne imot, ikke å "ikke kjenne så veldig på lysten men vite at den kan komme underveis", det er jo noe annet. De fleste av oss kjenner virkelig på motvilje mot det de gangene vi ikke har lyst. Det er som en av og på bryter liksom, når den er av så er den virkelig av, selv om jeg også er veldig med når jeg er med. Men det er kanskje det mange menn misforstår, at de tror at "har ikke lyst idag" betyr at det ikke frister så mye men at man ville syntes det var digg. For det er ikke det det betyr for meg hvertfall. 

Anonymkode: 65736...f19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Om du maser og maser og maser om sex og får nei hele tiden… Damen forteller deg hva hun trenger for å tenne på deg, men du bare fnyser av det. Kunne du da hatt sex med henne om hun en kveld sa litt sånn «ja greit»? 
Jeg vet at sex er fort gjort, og jeg har ikke noe glede av det slik det er nå, likevel er det mas ma mas. Og om jeg sier ja, må han jo legge sammen to og to han og..? Eller er menn så jævla enkel i hodet? For meg er sex blitt mas, ekkelt og noe jeg ikke liker. Jeg er en person som trenger kos, kjærlighet, oppmerksomhet, skryt. Ingen av de tingene får jeg, men det forventes at han skal ha sex. For min del kunne han kjøpt seg sex eller hatt en ff, for han vil jo bare ha sex. Er det dumt å foreslå dette? Eller bør vi egentlig bare flytte fra hverandre? Eller kan man ha et slikt forhold? 

Anonymkode: 1b005...73a

Først det er så lite viktig for deg. Kan han da ikke finne seg ei elskerinne?  Da får han pult og du slipper maset. Alle 3 blir vinnere 🤭

Anonymkode: 2f25a...3a0

Skrevet

Nei. Jeg ville for så vidt heller ikke ha mast etter sex. Hvis sex sitter så langt inne at jeg må mase, så er det turn-off i seg selv, da lar jeg heller være.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Så da er din situasjon en helt annen en TS sinn, når hun ikke får noe posteivt av sex med mannen. 

Skrevet

Å «mase» om sex er det siste jeg hadde gjort. Noe så stusselig.

Sex med en som selv ikke er låt og vil ha sex, er totalt uinteressant.

Jeg hadde blitt uvel om jeg hadde funnet ut at partner hadde sex med meg for å «være snill» feks. Ultimate turn off.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...