Trolltunge Skrevet søndag kl. 21:07 #61 Skrevet søndag kl. 21:07 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gir meg i denne tråden nå. Å bli tolket på denne måten er så langt unna hva jeg mente at dette fører ingen vei. Anonymkode: 1be83...01d Beklager min kanskje dårlige humor, men denne på siden debatten du og andre har hatt i tråden ble et så voldsomt et eksempel på hvordan kommunikasjon lett kan gå galt at jeg måtte humre litt. Det ble litt tilsvarende; Jeg hadde aldri kalt svigermor en hurpe, men jeg hadde blitt forbanna om min kone reagerte negativt på at jeg kalte svigermor en hurpe. Men dersom du aldri ville gjort det, hvorfor skulle det være et problem? Da kommer du jo ikke i den situasjonen at kona blir forbanna over at du har kalt moren hennes en hurpe. Ja, men OM hun hadde blitt forbanna over det ville jeg ikke akseptere det. Nei men dette har jo ikke skjedd og ville ikke skje, om du aldri kaller din svigermor en hurpe. Nei, men jeg hadde blitt forbanna om hun ble forbanna over slikt. Så om du ble forbanna over dette måtte du jo ha oppført deg slik først. Jeg blir ikke forstått, og feiltolket. Du ville ikke kommet i situasjonen ts og mannen er i uten å ha oppført deg ekkelt mot din kone først. Jeg har full forståelse for at du ville gått fra en kone som ikke ville ha sex med deg og ba deg kjøpe sex istedenfor, dersom ingenting du hadde gjort rettferdiggjorde en slik holdning, og ingenting du gjorde eller hadde gjort hadde ført til dette, men det er jo ikke situasjonen som er aktuell. 1
Bamseklemmer Skrevet 22 timer siden #62 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.10.2025 den 0.15): Om du maser og maser og maser om sex og får nei hele tiden… Damen forteller deg hva hun trenger for å tenne på deg, men du bare fnyser av det. Kunne du da hatt sex med henne om hun en kveld sa litt sånn «ja greit»? Jeg vet at sex er fort gjort, og jeg har ikke noe glede av det slik det er nå, likevel er det mas ma mas. Og om jeg sier ja, må han jo legge sammen to og to han og..? Eller er menn så jævla enkel i hodet? For meg er sex blitt mas, ekkelt og noe jeg ikke liker. Jeg er en person som trenger kos, kjærlighet, oppmerksomhet, skryt. Ingen av de tingene får jeg, men det forventes at han skal ha sex. For min del kunne han kjøpt seg sex eller hatt en ff, for han vil jo bare ha sex. Er det dumt å foreslå dette? Eller bør vi egentlig bare flytte fra hverandre? Eller kan man ha et slikt forhold? Anonymkode: 1b005...73a Jeg er stikk motsatt til typen du beskriver.. fordi han er en egoistisk amatørnisse, som ikke vet opp/ned på en kvinne. Da kan du ikke forlange så mere av han, for han kommer aldri til å forstå kvinnen.. Så dette gjelder ikke bare deg TS, han fortsetter mest sannsylig, på samme vis med ei ny kvinne🫡Er han empatiløs? ja.. jeg svarer for deg TS.. Det hjelper deg jo lite å la han få tilgang sex med andre? Han blir jo ikke bedre av den grunn?🫡 Et lite tips kan jeg gi deg, på leting etter en ny mann: Sjekk om han nye reagerer, når et barn ramler, skriker og slår seg.. Kjenner han ingen smerter i bena, er resten mannen temmelig død for empati👍
Cam03 Skrevet 22 timer siden #63 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.10.2025 den 0.15): Om du maser og maser og maser om sex og får nei hele tiden… Damen forteller deg hva hun trenger for å tenne på deg, men du bare fnyser av det. Kunne du da hatt sex med henne om hun en kveld sa litt sånn «ja greit»? Jeg vet at sex er fort gjort, og jeg har ikke noe glede av det slik det er nå, likevel er det mas ma mas. Og om jeg sier ja, må han jo legge sammen to og to han og..? Eller er menn så jævla enkel i hodet? For meg er sex blitt mas, ekkelt og noe jeg ikke liker. Jeg er en person som trenger kos, kjærlighet, oppmerksomhet, skryt. Ingen av de tingene får jeg, men det forventes at han skal ha sex. For min del kunne han kjøpt seg sex eller hatt en ff, for han vil jo bare ha sex. Er det dumt å foreslå dette? Eller bør vi egentlig bare flytte fra hverandre? Eller kan man ha et slikt forhold? Anonymkode: 1b005...73a Jeg håper at de fleste kjenner og respekterer partneren sin såpass at de ikke gjør det, men vet at noen dessverre gjør dette bl.a din partner. De som gjør dette vet/ skjønner ikke at dette ødelegger sexlysten og sexlivet. De glemmer at partneren er mer enn ett hull, og at de trenger å bli sett og satt pris på. Du skriver at du trenger kos, kjærlighet, oppmerksomhet og skryt, men at du ikke får dette. Hvorfor vil du være sammen med ham? Hva tilfører han i livet ditt som gjør at du blir? Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men er det ikke bedre å gå fra ham og finne kjærligheten med noen som vil ha deg og ser deg? Noen som gjør at du får tilbake gleden og det positive ved sex og partnerskap? 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå