AnonymBruker Skrevet i går, 12:22 #41 Skrevet i går, 12:22 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Selvfølgelig. Du skal ikke tro på hva kvinner mener. Sier de nei mener de ja, sier de ja mener de nei. Samtidig sier kvinner at de er veldig gode(best av kjønnene) på å kommunisere. Men husk å gi henne en gave før du ligger med henne. Kvinner blir alltid mer villig når de får gaver. Anonymkode: 25170...2f5 Om du må gi henne en gave for å gjøre henne villig så stakkars deg. Anonymkode: 1409b...efc 2
Matas Skrevet i går, 12:28 #42 Skrevet i går, 12:28 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet i går, 12:44 #43 Skrevet i går, 12:44 Jeg har mange ganger sex selv om jeg egentlig ikke har lyst. Jeg vet at det er bra for meg, jeg vet det er godt og sunt å opprettholde et regelmessig seksualliv i forholdet, og jeg vet at jeg er glad og fornøyd etterpå. Det handler om "dørstokkmila" og kanskje et lite stress ved at jeg er den med mindre lyst og han er den med behov og forventninger. Men som sagt, det er godt og sunt å opprettholde et regelmessig seksualliv i forholdet, og jeg vet at jeg er glad og fornøyd etterpå. Han er deilig, har deilig pikk og er god mot meg. Anonymkode: f5cbc...b9e 2
Resignert Skrevet 23 timer siden #44 Skrevet 23 timer siden Nei, om dama ikke er kåt, er sex uinteressant.
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #45 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja det skriver jeg. Og det er like mye basert på det andre hun skriver: At "or henne så kunne han like gjerne kjøpt sex." Jeg ville aldri blitt i et forhold med noen som ville at jeg kjøpte sex. Da hadde vi hatt et dårlig utgangspunkt. Derfor ville jeg gått. Dette er jo på ingen måte det samme som at jeg ikke ønsker å gjøre noe for at sexen skal bli bra for begge. Jeg vil gjerne gjøre mitt for at sexlivet blir bra for begge. Og det skriver jeg jo også i mitt første innlegg som du så freidig tolker og finner sannheter om meg i. Men det må i utgangspunktet være såpass med sexlyst der at hun helst vil at jeg har sex med henne fremfor prostituerte eller elskerinner. Anonymkode: 1be83...01d Det virker som sexlyst mot en person for deg er noe statisk, eller hvertfall noe som ikke avhenger så mye av situasjonen og av ting de gjør? Også fordi det høres ut som du har fokus på hva man kan gjøre i senga, og at du tror sexlyst er noe som er der i utgangspunktet? For ts (og meg og veldig mange andre kvinner) avhenger sexlysten av hvordan man har det utenfor senga. Sexlysten må bygges opp av flørt og tull over tid og kjærlighet og fysisk kontakt som ikke må føre direkte til sex. Uten det er sex noe kjipt og mekanisk, uavhengig av hvor mye jeg egentlig elsker personen. Trenger å kjenne noe som gjør meg påskrudd og slippe meg løs. Det med prostitusjon var vel bare ts sin kommentar om hvor mye sex med mannen byr henne mot slik ting er nå. At hun bare vil slippe, siden hun ikke føler seg respektert og elsket. Men du tar det som en mangel på sexlyst i bunn og noe der problemet "starter med ts"? Tror veldig få kvinner har kontinuerlig sexlyst for partner uansett hva som skjer utenfor senga.. Anonymkode: 65736...f19 1 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #46 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har mange ganger sex selv om jeg egentlig ikke har lyst. Jeg vet at det er bra for meg, jeg vet det er godt og sunt å opprettholde et regelmessig seksualliv i forholdet, og jeg vet at jeg er glad og fornøyd etterpå. Det handler om "dørstokkmila" og kanskje et lite stress ved at jeg er den med mindre lyst og han er den med behov og forventninger. Men som sagt, det er godt og sunt å opprettholde et regelmessig seksualliv i forholdet, og jeg vet at jeg er glad og fornøyd etterpå. Han er deilig, har deilig pikk og er god mot meg. Anonymkode: f5cbc...b9e Men hva legger du i "ikke egentlig har lyst"? Det ts snakker om er jo å ikke ha lyst - altså at det virkelig byder henne imot, ikke å "ikke kjenne så veldig på lysten men vite at den kan komme underveis", det er jo noe annet. De fleste av oss kjenner virkelig på motvilje mot det de gangene vi ikke har lyst. Det er som en av og på bryter liksom, når den er av så er den virkelig av, selv om jeg også er veldig med når jeg er med. Men det er kanskje det mange menn misforstår, at de tror at "har ikke lyst idag" betyr at det ikke frister så mye men at man ville syntes det var digg. For det er ikke det det betyr for meg hvertfall. Anonymkode: 65736...f19 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #47 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Om du maser og maser og maser om sex og får nei hele tiden… Damen forteller deg hva hun trenger for å tenne på deg, men du bare fnyser av det. Kunne du da hatt sex med henne om hun en kveld sa litt sånn «ja greit»? Jeg vet at sex er fort gjort, og jeg har ikke noe glede av det slik det er nå, likevel er det mas ma mas. Og om jeg sier ja, må han jo legge sammen to og to han og..? Eller er menn så jævla enkel i hodet? For meg er sex blitt mas, ekkelt og noe jeg ikke liker. Jeg er en person som trenger kos, kjærlighet, oppmerksomhet, skryt. Ingen av de tingene får jeg, men det forventes at han skal ha sex. For min del kunne han kjøpt seg sex eller hatt en ff, for han vil jo bare ha sex. Er det dumt å foreslå dette? Eller bør vi egentlig bare flytte fra hverandre? Eller kan man ha et slikt forhold? Anonymkode: 1b005...73a Først det er så lite viktig for deg. Kan han da ikke finne seg ei elskerinne? Da får han pult og du slipper maset. Alle 3 blir vinnere 🤭 Anonymkode: 2f25a...3a0
Jdz Skrevet 23 timer siden #48 Skrevet 23 timer siden Nei. Jeg ville for så vidt heller ikke ha mast etter sex. Hvis sex sitter så langt inne at jeg må mase, så er det turn-off i seg selv, da lar jeg heller være. 1
Pippi Lotta Skrevet 23 timer siden #49 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg har mange ganger sex selv om jeg egentlig ikke har lyst. Jeg vet at det er bra for meg, jeg vet det er godt og sunt å opprettholde et regelmessig seksualliv i forholdet, og jeg vet at jeg er glad og fornøyd etterpå. Det handler om "dørstokkmila" og kanskje et lite stress ved at jeg er den med mindre lyst og han er den med behov og forventninger. Men som sagt, det er godt og sunt å opprettholde et regelmessig seksualliv i forholdet, og jeg vet at jeg er glad og fornøyd etterpå. Han er deilig, har deilig pikk og er god mot meg. Anonymkode: f5cbc...b9e Så da er din situasjon en helt annen en TS sinn, når hun ikke får noe posteivt av sex med mannen.
sicario Skrevet 22 timer siden #50 Skrevet 22 timer siden Å «mase» om sex er det siste jeg hadde gjort. Noe så stusselig. Sex med en som selv ikke er låt og vil ha sex, er totalt uinteressant. Jeg hadde blitt uvel om jeg hadde funnet ut at partner hadde sex med meg for å «være snill» feks. Ultimate turn off. 2
Trolltunge Skrevet 18 timer siden #51 Skrevet 18 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har mange ganger sex selv om jeg egentlig ikke har lyst. Jeg vet at det er bra for meg, jeg vet det er godt og sunt å opprettholde et regelmessig seksualliv i forholdet, og jeg vet at jeg er glad og fornøyd etterpå. Det handler om "dørstokkmila" og kanskje et lite stress ved at jeg er den med mindre lyst og han er den med behov og forventninger. Men som sagt, det er godt og sunt å opprettholde et regelmessig seksualliv i forholdet, og jeg vet at jeg er glad og fornøyd etterpå. Han er deilig, har deilig pikk og er god mot meg. Anonymkode: f5cbc...b9e Å ikke ha lyst i utgangspunktet, men være villig til å bli kåt, er og blir aldri det samme som å ha sex man ikke ønsker eller nyter, men gjennomfører ulystig fra a til å. At begge to er kåte i utgangspunktet er absolutt ikke nødvendig for å ha deilig sex, og det å ikke være kåt, men villig til å bli kåt og å nyte sex er en absolutt helt normal del av de fleste sitt sexliv. Å være villig til å bli kåt og nytende selv om man ikke var kåt i utgangspunktet er helt vanlig sex, og ikke pliktsex. Det er ikke til å forvente at begge to skal være lysten i utgangspunktet hver gang man har sex. Det er normalt å gå litt i utakt angående slikt, men at den som ikke er kåt i utgangspunktet er villig til å bli kåt, gjennom innledning, forspill og mental og fysisk tenning som skjer i selve situasjonen. Hadde det vært pliktsex hadde både menn og kvinner hatt myyyye pliktsex, til glede og begeistring, men slikt er ikke pliktsex. Slikt er "ikke kåt, men villig til å bli det"- sex. Noe som er både fint og normalt. Pliktsex er det ikke det du beskriver. Du lukker opp døra og ser det positive ved å la deg føre/selv tre over dørstokken til å få lyst og nyte det. Pliktsex er å bli presset inn i rommet man ikke ønsker å gå inn i eller være i, og at man er lettet over å slippe ut der fra igjen når det er over. Mens man gjerne allerede gruer seg til neste gang. Endret 18 timer siden av Trolltunge 1 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #52 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det virker som sexlyst mot en person for deg er noe statisk, eller hvertfall noe som ikke avhenger så mye av situasjonen og av ting de gjør? Også fordi det høres ut som du har fokus på hva man kan gjøre i senga, og at du tror sexlyst er noe som er der i utgangspunktet? For ts (og meg og veldig mange andre kvinner) avhenger sexlysten av hvordan man har det utenfor senga. Sexlysten må bygges opp av flørt og tull over tid og kjærlighet og fysisk kontakt som ikke må føre direkte til sex. Uten det er sex noe kjipt og mekanisk, uavhengig av hvor mye jeg egentlig elsker personen. Trenger å kjenne noe som gjør meg påskrudd og slippe meg løs. Det med prostitusjon var vel bare ts sin kommentar om hvor mye sex med mannen byr henne mot slik ting er nå. At hun bare vil slippe, siden hun ikke føler seg respektert og elsket. Men du tar det som en mangel på sexlyst i bunn og noe der problemet "starter med ts"? Tror veldig få kvinner har kontinuerlig sexlyst for partner uansett hva som skjer utenfor senga.. Anonymkode: 65736...f19 Jeg gir meg i denne tråden nå. Å bli tolket på denne måten er så langt unna hva jeg mente at dette fører ingen vei. Anonymkode: 1be83...01d
Maleficenta Skrevet 17 timer siden #53 Skrevet 17 timer siden Vegar Beideren skrev (13 timer siden): Det er jo ikke voldtekt hvis hun sier: «Ja, greit» Da har hun gitt samtykke Nei men det er i grenseland dersom hun sier ja bare for å få slutt på maset og det ikke er et entusiastisk ja. Da burde han jo skjønne at hun egentlig ikke er gira
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #54 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det virker som sexlyst mot en person for deg er noe statisk, eller hvertfall noe som ikke avhenger så mye av situasjonen og av ting de gjør? Også fordi det høres ut som du har fokus på hva man kan gjøre i senga, og at du tror sexlyst er noe som er der i utgangspunktet? For ts (og meg og veldig mange andre kvinner) avhenger sexlysten av hvordan man har det utenfor senga. Sexlysten må bygges opp av flørt og tull over tid og kjærlighet og fysisk kontakt som ikke må føre direkte til sex. Uten det er sex noe kjipt og mekanisk, uavhengig av hvor mye jeg egentlig elsker personen. Trenger å kjenne noe som gjør meg påskrudd og slippe meg løs. Det med prostitusjon var vel bare ts sin kommentar om hvor mye sex med mannen byr henne mot slik ting er nå. At hun bare vil slippe, siden hun ikke føler seg respektert og elsket. Men du tar det som en mangel på sexlyst i bunn og noe der problemet "starter med ts"? Tror veldig få kvinner har kontinuerlig sexlyst for partner uansett hva som skjer utenfor senga.. Anonymkode: 65736...f19 Klarte ikke gi meg helt likevel. TS spør jo helt konkret om det er dumt av henne å foreslå for mannen å kjøpe sex. Jeg tolket det som om det er noe som hun faktisk vurderer. Og basert på det, svarte jeg at dette er et forhold jeg i alle fall ikke hadde ønsket å være i. Jeg ønsker ikke å ligge med en kvinne som ikke har lyst på meg. Og jeg ønsker ikke å kjøpe sex. Og jeg ønsker definitivt ikke å være i et forhold med en kvinne som vurderer å foreslå at jeg skal kjøpe sex. At KG klarer å tolke dette til at jeg ikke bryr meg om at sex skal være godt for begge. At jeg ikke vil gjøre noe for at den andre nyter sex. At jeg ikke skjønner at kos, flørt og nærhet er viktig osv..... Det er bare helt latterlig. Men noen har jo en egen evne til å se det værste i andre sine poster. .... Jeg har et godt samliv som består av alt dette. Men om samlivet skrantet, og samboer hadde foreslått at jeg kjøpte sex, da hadde vi vært over og ut akkurat der og da i det øyeblikket. Da var det takk for meg her! Anonymkode: 1be83...01d 1
jabx Skrevet 16 timer siden #56 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei jeg ville vel aldri ha sex med noen som ikke vil. Anonymkode: 01e94...467 En av gledene ved sex er jo å gi en annen enorm nytelse. Det er godfølelse.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #57 Skrevet 16 timer siden Selv om jeg ikke er i form synes jeg det er hyggelig å møte behovene til partner. Det går begge veier. Anonymkode: a48d0...929
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #58 Skrevet 16 timer siden Hadde avsluttet forholdet med det samme, hvis jeg fikk det bekreftet. Har ikke planer å bruke livet mitt på uærlig aseksuell løgner! Anonymkode: 2f25a...3a0
Illuminatum Skrevet 16 timer siden #59 Skrevet 16 timer siden Ville nok ikke «tvunget» meg på, men greit å tenke på at kjønnene er litt forskjellige (ofte). Kvinner trenger nærhet for sex. Menn trenger sex for nærhet. Så om hun aldri er klar for meg seksuelt, mister jeg også annen nærhet.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #60 Skrevet 16 timer siden Huff, høres ut som min eks. Et evigvarende mas og trusler, følte meg presset til å si ja. Det var rett på, jeg gråt pga smerte, men han fortsatte 🤢 Anonymkode: 5a52d...1aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå