Gå til innhold

Hadde du pult dama om du viste hun egentlig ikke ville?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du må ha glemt å lese hva TS skrev, det avsnittet hvor hun sier noe om at hun har forsøkt å fortelle mannen hva hun trenger for å ha lyst/bli tent. 

Anonymkode: ba08b...75c

Nei. Men jeg leste også den delen med at hun vurdere å foreslå at han skal kjøpe sex. Det sier meg at hun neppe har særlig egen iboende lyst til å ha sex med sin egen mann. Og et sånt forhold hadde jeg ikke giddet å bli i. Derfor hadde jeg gått. 

Jeg kan godt gjøre mitt for å gjøre kvinnen tent. Det syns jeg er bare gøy. Men det må være såpass lyst der i utgangspunktet at hun ikke helst vil at jeg har sex med prostituerte. 

Dette er noe ganske annet enn å hevde at jeg ikke ønsker å gjøre noe for at sexen skal bli bra for den andre. Derfor kommentaren om at jeg ble litt overrasket over enkelte KG brukeres evne til tolkning. 

Anonymkode: 1be83...01d

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvor har jeg skrevet det?

Hvis du leser en gang til så skriver jeg jo nettop at jeg ønsker at sexen skal være god for begge. At sexen skal være god for begge fordrer jo at begge i utgangspunktet har et snev av sexlyst. Det å gjøre noe for at sexen skal bli god, for en som egentlig ikke har lyst å ha sex blir bare rart. 

KG slutter aldri å overraske angående brukere som gir seg selv veldig vide fullmakter til å tolke andres svar.

TS skriver at hun forklarer mannen hva hun trenger for å få utbyte av sex, men at han ikke ønsker å gjøre noe av det. (Og det er jo ikke snak om veldig spesiele greier heller, hun ønsker fysisk kontakt og llit posetivitet fra han, i likhet med ca. 95% av den kvinelige befolkningen.) Så skriver du at du ikke ville hat noe interese av det hun beskriver, og at du sansynligvis ville gått fra henne. Det høres trist ut for meg om du virkelig ville "kastet" en partner fordi hun ønsket å få litt "glede" fra sexlivet deres.  

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Pippi Lotta skrev (Akkurat nå):

TS skriver at hun forklarer mannen hva hun trenger for å få utbyte av sex, men at han ikke ønsker å gjøre noe av det. (Og det er jo ikke snak om veldig spesiele greier heller, hun ønsker fysisk kontakt og llit posetivitet fra han, i likhet med ca. 95% av den kvinelige befolkningen.) Så skriver du at du ikke ville hat noe interese av det hun beskriver, og at du sansynligvis ville gått fra henne. Det høres trist ut for meg om du virkelig ville "kastet" en partner fordi hun ønsket å få litt "glede" fra sexlivet deres.  

Ja det skriver jeg. Og det er like mye basert på det andre hun skriver: At "or henne så kunne han like gjerne kjøpt sex." 

Jeg ville aldri blitt i et forhold med noen som ville at jeg kjøpte sex. Da hadde vi hatt et dårlig utgangspunkt. Derfor ville jeg gått. Dette er jo på ingen måte det samme som at jeg ikke ønsker å gjøre noe for at sexen skal bli bra for begge. 

Jeg vil gjerne gjøre mitt for at sexlivet blir bra for begge. Og det skriver jeg jo også i mitt første innlegg som du så freidig tolker og finner sannheter om meg i. Men det må i utgangspunktet være såpass med sexlyst der at hun helst vil at jeg har sex med henne fremfor prostituerte eller elskerinner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Om du maser og maser og maser om sex og får nei hele tiden… Damen forteller deg hva hun trenger for å tenne på deg, men du bare fnyser av det. Kunne du da hatt sex med henne om hun en kveld sa litt sånn «ja greit»? 
Jeg vet at sex er fort gjort, og jeg har ikke noe glede av det slik det er nå, likevel er det mas ma mas. Og om jeg sier ja, må han jo legge sammen to og to han og..? Eller er menn så jævla enkel i hodet? For meg er sex blitt mas, ekkelt og noe jeg ikke liker. Jeg er en person som trenger kos, kjærlighet, oppmerksomhet, skryt. Ingen av de tingene får jeg, men det forventes at han skal ha sex. For min del kunne han kjøpt seg sex eller hatt en ff, for han vil jo bare ha sex. Er det dumt å foreslå dette? Eller bør vi egentlig bare flytte fra hverandre? Eller kan man ha et slikt forhold? 

Anonymkode: 1b005...73a

Bør dere egentlig være sammen?

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg føler hun bare vil ha sex for min del og ikke er «med» i forspillet og underveis mister jeg lysten der og da. Det er ikke fordi jeg ikke har lyst på sex eller henne og gjerne vil ha sex.

Vi har en utfordring med at jeg vil mer enn henne.

M50

Anonymkode: 33595...9c6

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre gjør mange menn det, får noe ut av «mekanisk sex». Og det finnes særlig i bla. Muslimske miljøer - der man får utlevert en partner og mannen bryr seg ikke om kona vil eller ikke fordi hun kan ikke si nei til mannen ifølge de muslimske lovene. Eller menn som voldtar( som de da egentlig gjør i disse tilfellene). Og menn som går til prostituerte - de gjør det jo kun for penger, men det er en stor business og alltid mannlige kunder å ta av. Jeg tror hvis en mann har holdningen med at «kvinnen er til for å behage mannen», har litt lite empati, narsissistiske trekk etc så kan han nok få noe ut av det mekaniske. Men er han en normal mann burde han ikke mase og kreve og burde ikke ha lyst til å gjøre noe hvis hun absolutt ikke har lyst.

Anonymkode: 4ea4c...0e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja .. hvis hun sa greit så hadde jeg benyttet muligheten. Ja er ja … men hadde hun sagt nei hadde jeg respektert det!!

Anonymkode: a48d0...929

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja det skriver jeg. Og det er like mye basert på det andre hun skriver: At "or henne så kunne han like gjerne kjøpt sex." 

Jeg ville aldri blitt i et forhold med noen som ville at jeg kjøpte sex. Da hadde vi hatt et dårlig utgangspunkt. Derfor ville jeg gått. Dette er jo på ingen måte det samme som at jeg ikke ønsker å gjøre noe for at sexen skal bli bra for begge. 

Jeg vil gjerne gjøre mitt for at sexlivet blir bra for begge. Og det skriver jeg jo også i mitt første innlegg som du så freidig tolker og finner sannheter om meg i. Men det må i utgangspunktet være såpass med sexlyst der at hun helst vil at jeg har sex med henne fremfor prostituerte eller elskerinner. 

Men det kommer jo helt tydelig frem av det TS skriver at grunen til at det hadde vert bedre for henne om han kjøpte sex er at han nekter å gjøre noe for at sex skal vere bra for henne. Hun har forsøkt å kominisere og jobbe med sex livet, men det blir ikke bedre fordi han ikke er motakelig. Han vill bare ha det på sine premiser og hun lever derfor med mye mas og pres i dagli livet.

Så da skriver hun at det hadde vert bedre om han hadde sex med noen andre, en at han plager henne med krav om at hun skal ha vonn sex. Jeg synes det er uforståelig å tolke det dit hen at TS først og fremst ønsker at mannen skal lige med noen andre, for meg fremstår det som fortvilelse over at manen ikke viser noen interese for henes sexualitet.

Jeg synes det er slemt å skrive til en dame at du ville gå fra henne, når det hun ønsker seg fra en partner er så vanilje og gjenomsnitlig det kan få blit. 

Det blir litt som om jeg sier jeg har så vondt i hode at jeg har lyst å kute det av, og du reagerer med å fjerne alle knivene i stedenfor å gi meg paracet. Når TS skriver sex livet melom henne å mannen er så dårlig at det ville vert bedre for henne at han lå med noen andre, så er poenget at de har et dårlig sex liv ikke at hun mes av alt ønsker han skal ligge med noen andre.

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Pippi Lotta skrev (1 time siden):

Det kommer jo an på hvor "mye og kraftig" du har mast først. Om hun ikke opplever det som mulig å si nei, så er det fremdeles voldtekt.

Min eks pleide ofte å vekke meg flere ganger og holde meg våken på natta bl.a. hvis jeg sa nei til sex. Selv sov han ofte på sofaen på dagtid siden han var hjemme (uføretrygd) mens jeg måtte gå på jobb med lite eller ingen søvn.

Anonymkode: bfcce...8cc

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er interessant i de tilfeller der en av partene har responsiv sexlyst, hvor det må brukes mye tid og mottas positiv respons fra partneren. Da virker det som det forventes at den andre partneren egentlig tar «alt» ansvar for sexlivet her på KG. For den med responsiv lyst skal bli oppvartet.

Men hva om begge har samme tenningsmønster?

Anonymkode: d63f9...4a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Min eks pleide ofte å vekke meg flere ganger og holde meg våken på natta bl.a. hvis jeg sa nei til sex. Selv sov han ofte på sofaen på dagtid siden han var hjemme (uføretrygd) mens jeg måtte gå på jobb med lite eller ingen søvn.

Anonymkode: bfcce...8cc

Så bra han er en eks, og så fælt at du opplevde det! Men godt eksempel på hvor langt noen folk er villig til å gå for å kreve sex, å nekte folk å sove er jo bokstavelig talt en tortur metode. Da er det selfølgelig ikke greit bare fordi ofere til slut sier "ja greit".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Pippi Lotta skrev (29 minutter siden):

Men det kommer jo helt tydelig frem av det TS skriver at grunen til at det hadde vert bedre for henne om han kjøpte sex er at han nekter å gjøre noe for at sex skal vere bra for henne. Hun har forsøkt å kominisere og jobbe med sex livet, men det blir ikke bedre fordi han ikke er motakelig. Han vill bare ha det på sine premiser og hun lever derfor med mye mas og pres i dagli livet.

Så da skriver hun at det hadde vert bedre om han hadde sex med noen andre, en at han plager henne med krav om at hun skal ha vonn sex. Jeg synes det er uforståelig å tolke det dit hen at TS først og fremst ønsker at mannen skal lige med noen andre, for meg fremstår det som fortvilelse over at manen ikke viser noen interese for henes sexualitet.

Jeg synes det er slemt å skrive til en dame at du ville gå fra henne, når det hun ønsker seg fra en partner er så vanilje og gjenomsnitlig det kan få blit. 

Det blir litt som om jeg sier jeg har så vondt i hode at jeg har lyst å kute det av, og du reagerer med å fjerne alle knivene i stedenfor å gi meg paracet. Når TS skriver sex livet melom henne å mannen er så dårlig at det ville vert bedre for henne at han lå med noen andre, så er poenget at de har et dårlig sex liv ikke at hun mes av alt ønsker han skal ligge med noen andre.

Tror vi lar analyse av årsaker ligge. Du klarer tydeligvis å lese mye mellom linjene både i mine og andres innlegg.

Men for å besvare ditt opprinnelige spørsmål: Selvsagt ville jeg gjort mye for at sexlivet skulle være bra for begge.  At du klaret å tolke meg motsatt er intet mindre enn imponerende. Men det fordrer at hun i utgangspunktet har lyst til å ha sex med meg. At hun har et snev av egen sexlyst. Jeg ville ikke vært i et forhold der jeg må jobbe mye for å til stadighet vekke lyst hos noen som ellers virker uengasjert og lite lysten. Jeg trenger også å kjenne at kvinnen har lyst på meg, og er kåt på meg. God sex bygger på gjensidig lyst og et gjensidig ønske om å gi den andre en god opplevelse. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Syns det er interessant i de tilfeller der en av partene har responsiv sexlyst, hvor det må brukes mye tid og mottas positiv respons fra partneren. Da virker det som det forventes at den andre partneren egentlig tar «alt» ansvar for sexlivet her på KG. For den med responsiv lyst skal bli oppvartet.

Exactly... Jeg hadde ikke orket. Gjør gjerne mitt for at sexen skal bli fantastisk. Men å måtte fyre opp noen fra null med startgass hver bidige gang hadde føltes ganske kjipt. Jeg trenger også å kjenne på at noen kommer hjem fra jobb kåt og klar, og knapt kan vente med å få av meg klærne.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tror vi lar analyse av årsaker ligge. Du klarer tydeligvis å lese mye mellom linjene både i mine og andres innlegg.

Men for å besvare ditt opprinnelige spørsmål: Selvsagt ville jeg gjort mye for at sexlivet skulle være bra for begge.  At du klaret å tolke meg motsatt er intet mindre enn imponerende. Men det fordrer at hun i utgangspunktet har lyst til å ha sex med meg. At hun har et snev av egen sexlyst. Jeg ville ikke vært i et forhold der jeg må jobbe mye for å til stadighet vekke lyst hos noen som ellers virker uengasjert og lite lysten. Jeg trenger også å kjenne at kvinnen har lyst på meg, og er kåt på meg. God sex bygger på gjensidig lyst og et gjensidig ønske om å gi den andre en god opplevelse. 

Altså i svare på et langt inleg så svarte du ut i fra den ant siste setningen allene, men mener jeg tolker fordi jeg leser resten av inleget....

Uanset så bra du ikke mente man skal dumpe partneren om de ønsker å få noe posetivt ut av sexlivet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Exactly... Jeg hadde ikke orket. Gjør gjerne mitt for at sexen skal bli fantastisk. Men å måtte fyre opp noen fra null med startgass hver bidige gang hadde føltes ganske kjipt. Jeg trenger også å kjenne på at noen kommer hjem fra jobb kåt og klar, og knapt kan vente med å få av meg klærne.... 

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Men posetivitet og fysisk kontakt er jo helt vanlige elementer forhold. Det er ikke bare nødvendig for å holde liv i sex livet men også følelser og samhold. Om du aldri kan si noe pisetivt eller gi en klem så må du jo nesten informere om det handicapet før du går in i forhold? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Så er det ikke et problem. Det er null stress.

Vi har begge et utpreget responsivt tenningsmønster. Det betyr at vi har ganske sjeldent sex. Det sier seg selv.

Det er jo ikke sånn at vi går rundt og tenker på sex og har lyst på sex, men venter til den andre tar et initiativ.

Vi går ikke rundt og tenker på sex eller har lyst på sex, før den ene tar et initiativ. Da tenner den andre umiddelbart. 

I praksis for vår del, så betyr det at vi har relativt sjeldent sex, men også at vi har den sexen vi vil ha og aldri opplever avvisning.

Anonymkode: 9c4d9...3ce

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Om du maser og maser og maser om sex og får nei hele tiden… Damen forteller deg hva hun trenger for å tenne på deg, men du bare fnyser av det.

Jeg ville ikke  hatt sex med henne selv om jeg hadde gjort det hun trenger for å tenne på meg en gang. For meg betyr det kun en annen ( og sikkert mer effektiv) form for manipulering.

Hun har fortsatt ikke et seksuelt behov, hun blir tent på tanken av sex med meg, hun har ikke en kroppslig drift som skal tilfredsstilles.

Det ene er voldtekt, det andre er grooming, ingenting av det er sex.

Anonymkode: 8eeb8...186

• Hjerte 1
Skrevet

Uten å ha lest alle svarene så er mitt svar et helt klart NEI. Derfor lar jeg henne ta initiativ når hun er tent og vil ha sex/nærhet med meg. Problem løst :) Å mase eller "tvinge" seg til sex er et lavmål og ødelegger for dere begge.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Om du maser og maser og maser om sex og får nei hele tiden… Damen forteller deg hva hun trenger for å tenne på deg, men du bare fnyser av det. Kunne du da hatt sex med henne om hun en kveld sa litt sånn «ja greit»? 

Anonymkode: 1b005...73a

Selvfølgelig. Du skal ikke tro på hva kvinner mener. 

Sier de nei mener de ja, sier de ja mener de nei. 

Samtidig sier kvinner at de er veldig gode(best av kjønnene) på å kommunisere. 

Men husk å gi henne en gave før du ligger med henne. Kvinner blir alltid mer villig når de får gaver. 

Anonymkode: 25170...2f5

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg ville vel aldri ha sex med noen som ikke vil. 

Anonymkode: 01e94...467

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...