AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Om du maser og maser og maser om sex og får nei hele tiden… Damen forteller deg hva hun trenger for å tenne på deg, men du bare fnyser av det. Kunne du da hatt sex med henne om hun en kveld sa litt sånn «ja greit»? Jeg vet at sex er fort gjort, og jeg har ikke noe glede av det slik det er nå, likevel er det mas ma mas. Og om jeg sier ja, må han jo legge sammen to og to han og..? Eller er menn så jævla enkel i hodet? For meg er sex blitt mas, ekkelt og noe jeg ikke liker. Jeg er en person som trenger kos, kjærlighet, oppmerksomhet, skryt. Ingen av de tingene får jeg, men det forventes at han skal ha sex. For min del kunne han kjøpt seg sex eller hatt en ff, for han vil jo bare ha sex. Er det dumt å foreslå dette? Eller bør vi egentlig bare flytte fra hverandre? Eller kan man ha et slikt forhold? Anonymkode: 1b005...73a 6
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Nei. Tenningen min er i stor grad avhengig av tenningen til dama. Eksempelvis blir jeg mye mer tent når jeg vet at hun er i ferd med å komme, og hvis vi f.eks har drukket og hun sier midt i runden at hun ikke er i stand til å komme vil jeg nesten bare avbryte hele akten og kose istedenfor. Får lite ut av mekanisk sex for egen nytelse,- da får jeg omtrent ingen nytelse. Anonymkode: fbbd0...bb7 3 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Nei, jeg ville ikke pult noen som ikke har lyst. Det kalles voldtekt. Anonymkode: 87a45...2c1 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Nei aldri, ikke noe jeg ville gjort mot hun og ikke noe som hadde gitt meg tenning. Anonymkode: 0fec6...93c 1 2
Trolltunge Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Synes ikke det er rart at du ikke lenger har lyst på sex, slik du forklarer hvordan dette praktiseres, men klarer heller ikke å frikjenne kvinner som kommer i den situasjonen heller. Du gir jo etter. Altså får dette ingen andre konsekvenser enn at din tenning og seksualitet blir stadig mer ødelagt. Han bryr seg åpenbart ikke, siden han får sitt til slutt. Å si nei og å holde på nei er nok viktig for at slikt ikke får utvikle seg. Det er medfører tydeligvis mindre stress for ham å mase enn å endre seg slik at du får muligheten til å bli tent, men kun fordi masing faktisk virker. Hadde du holdt på nei når du ikke vil ville masing ikke fungere som strategi, og da er det større sjanse for at det hadde blitt enklere løsning for ham å endre seg så du også kan bli kåt enn å måtte leve uten sex. Uvesentlig at andre menn ikke ville knullet ulystig kvinne. Din mann vil jo det, og det er hva du må forholde deg til. Helst klokere enn til nå. Nå kan det dessuten være for sent. Når partners lyst og sex er blitt ekkelt er det vanskelig å snu skuta. Det er mulig, men mann som ikke har vist større vilje til å ivareta sexlivet klokere enn han gjør gidder vel neppe den innsatsen slikt krever. For mye må repareres nå. Kvikkere fix er ny mann. 4
Vegar Beideren Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, jeg ville ikke pult noen som ikke har lyst. Det kalles voldtekt. Anonymkode: 87a45...2c1 Det er jo ikke voldtekt hvis hun sier: «Ja, greit» Da har hun gitt samtykke 3 1
Vegar Beideren Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden Jeg ville ikke pult henne om hun ikke ville. Da hadde jeg heller sendt en melding til en annen venninne, og spurt: «Klar for pikk i kveld?» Det som er fordelen med å ha flere alternativer tilgjengelig. 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Om du maser og maser og maser om sex og får nei hele tiden… Damen forteller deg hva hun trenger for å tenne på deg, men du bare fnyser av det. Kunne du da hatt sex med henne om hun en kveld sa litt sånn «ja greit»? Jeg vet at sex er fort gjort, og jeg har ikke noe glede av det slik det er nå, likevel er det mas ma mas. Og om jeg sier ja, må han jo legge sammen to og to han og..? Eller er menn så jævla enkel i hodet? For meg er sex blitt mas, ekkelt og noe jeg ikke liker. Jeg er en person som trenger kos, kjærlighet, oppmerksomhet, skryt. Ingen av de tingene får jeg, men det forventes at han skal ha sex. For min del kunne han kjøpt seg sex eller hatt en ff, for han vil jo bare ha sex. Er det dumt å foreslå dette? Eller bør vi egentlig bare flytte fra hverandre? Eller kan man ha et slikt forhold? Anonymkode: 1b005...73a Jeg ville ikke hatt sex med deg. For meg er det en stor del av sexen å kjenne på at dama er kåt på meg og har lyst på meg. Det du beskriver ville jeg ikke hatt særlig glede av. På den andre side ville jeg nok også forlatt deg. For jeg ønsker et samliv med gjensidig sexlyst som begge finner glede og nytelse i. Anonymkode: 1be83...01d 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Nei. Hva slags glede oppnår man ved det? Da må man være fryktelig ego i så fall, og det er jeg ikke. Anonymkode: aad05...6f6 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden I utgangspunktet nei, men her kommer det nok inn mye om hvordan situasjonen tolkes der og da. Det holder at jeg tror hun har lyst, så er jeg med. Det er på tide at du er knusende ærlig med mannen din. Ikke gå rundt grøten, forslå parterapi og få begge til å se sin rolle i hvorfor sexlivet har låst seg helt. Forsøk å fiks det, hvis det ikke er for sent. Anonymkode: d63f9...4a3 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden Kvinne her. Det ideelle her er så klart «Nei, absolutt ikke». Men min erfaring er at menn gjerne kan gå langt i masing, pressing, manipulasjon og andre måter å få sex på. Jeg har selv opplevd det og de aller fleste av mine venninner har det. På samme måte som kvinner kan sutre og manipulere for å få det som de vil på andre måter. Det er realiteten. Anonymkode: f6804...66f 2 2
petterm Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Om du maser og maser og maser om sex og får nei hele tiden… Damen forteller deg hva hun trenger for å tenne på deg, men du bare fnyser av det. Kunne du da hatt sex med henne om hun en kveld sa litt sånn «ja greit»? Jeg vet at sex er fort gjort, og jeg har ikke noe glede av det slik det er nå, likevel er det mas ma mas. Og om jeg sier ja, må han jo legge sammen to og to han og..? Eller er menn så jævla enkel i hodet? For meg er sex blitt mas, ekkelt og noe jeg ikke liker. Jeg er en person som trenger kos, kjærlighet, oppmerksomhet, skryt. Ingen av de tingene får jeg, men det forventes at han skal ha sex. For min del kunne han kjøpt seg sex eller hatt en ff, for han vil jo bare ha sex. Er det dumt å foreslå dette? Eller bør vi egentlig bare flytte fra hverandre? Eller kan man ha et slikt forhold? Anonymkode: 1b005...73a Du må gi tydelig beskjed om at når han fortsetter å mase, og å presse på så oppnår han bare at du får avsky mot all sex. Kan det funke med samleieforbud for eksempel ut året, eller til påske? Gjør en avtale om hvor grensene skal gå. Kyss? Klem? Massasje? Med/uten klær? Ta på pupper? På kjønnsorganer? Hva annet må til? Kanskje sette av tid til hverandre? 1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei, jeg ville ikke pult noen som ikke har lyst. Det kalles voldtekt. Anonymkode: 87a45...2c1 Man kan samtykke selv om man ikke har lyst på sex. Da er det ikke voldtekt. Anonymkode: ba08b...75c
Pippi Lotta Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden Vegar Beideren skrev (2 timer siden): Det er jo ikke voldtekt hvis hun sier: «Ja, greit» Da har hun gitt samtykke Det kommer jo an på hvor "mye og kraftig" du har mast først. Om hun ikke opplever det som mulig å si nei, så er det fremdeles voldtekt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg ville ikke hatt sex med deg. For meg er det en stor del av sexen å kjenne på at dama er kåt på meg og har lyst på meg. Det du beskriver ville jeg ikke hatt særlig glede av. På den andre side ville jeg nok også forlatt deg. For jeg ønsker et samliv med gjensidig sexlyst som begge finner glede og nytelse i. Anonymkode: 1be83...01d Så du ville ikke gjort noe for å tenne henne? Bare, "okei du er ikke kåt nok, vi snakkes - aldri?" Anonymkode: ba08b...75c 4
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Skrevet 9 timer siden Det er kanskje ikke voldtekt, men det er en oppskrift som over ødelegger seksualiteten og naturlig lyst. Er man ikke tent på hverandre så er man ikke. Kanskje det betyr at det er over, hvis det ikke kan jobbes med på en god måte. Anonymkode: b4606...fb3 1
Pippi Lotta Skrevet 9 timer siden #17 Skrevet 9 timer siden TS om han ikke ville hat sex med deg når du ikke ville, så hadde han nok ikke mast på deg desvere. Så det å si ja når du mener nei tror jeg er veldig lite lurt! Du risikerer å ha sex som bare er skadelig for deg og ender opp med å gi deg enda mindre lyst. Jeg tror dere enten må jobbe med forholdet eller slå op. Så om du ikke er klar for å gå så er nok parterapaut et lurt skrit å ta! 1 1
Pippi Lotta Skrevet 9 timer siden #18 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg ville ikke hatt sex med deg. For meg er det en stor del av sexen å kjenne på at dama er kåt på meg og har lyst på meg. Det du beskriver ville jeg ikke hatt særlig glede av. På den andre side ville jeg nok også forlatt deg. For jeg ønsker et samliv med gjensidig sexlyst som begge finner glede og nytelse i. Anonymkode: 1be83...01d Så om partneren din ber deg om å gjøre noe for at sexen skal være god for bege så går du? 1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #19 Skrevet 9 timer siden Pippi Lotta skrev (7 minutter siden): Så om partneren din ber deg om å gjøre noe for at sexen skal være god for bege så går du? Hvor har jeg skrevet det? Hvis du leser en gang til så skriver jeg jo nettop at jeg ønsker at sexen skal være god for begge. At sexen skal være god for begge fordrer jo at begge i utgangspunktet har et snev av sexlyst. Det å gjøre noe for at sexen skal bli god, for en som egentlig ikke har lyst å ha sex blir bare rart. KG slutter aldri å overraske angående brukere som gir seg selv veldig vide fullmakter til å tolke andres svar. Anonymkode: 1be83...01d
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor har jeg skrevet det? Hvis du leser en gang til så skriver jeg jo nettop at jeg ønsker at sexen skal være god for begge. At sexen skal være god for begge fordrer jo at begge i utgangspunktet har et snev av sexlyst. Det å gjøre noe for at sexen skal bli god, for en som egentlig ikke har lyst å ha sex blir bare rart. KG slutter aldri å overraske angående brukere som gir seg selv veldig vide fullmakter til å tolke andres svar. Anonymkode: 1be83...01d Du må ha glemt å lese hva TS skrev, det avsnittet hvor hun sier noe om at hun har forsøkt å fortelle mannen hva hun trenger for å ha lyst/bli tent. Anonymkode: ba08b...75c 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå