queenlatifa Skrevet 27. oktober #42 Skrevet 27. oktober SPOILER: Tror dere kanskje eldste broren "forsvant" i siste episode der? Er vel ganske vanlig å gi sånne store gaver når man ikke orker mer selv.
Ninaen Skrevet 27. oktober #43 Skrevet 27. oktober queenlatifa skrev (5 timer siden): SPOILER: Tror dere kanskje eldste broren "forsvant" i siste episode der? Er vel ganske vanlig å gi sånne store gaver når man ikke orker mer selv. Jeg tror Emma kommer til å se det som et stort faresignal i alle fall og varsle om at man må finne ham i lys av det som kom fram på Fredly. Jeg tror han har gjort dette som hevn mot Maggie, altså gi A-aksjen til Emma, i tillegg til at han tenker Emma har mest forstand til å inneha den mtp makta. 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #44 Skrevet 27. oktober queenlatifa skrev (7 timer siden): SPOILER: Tror dere kanskje eldste broren "forsvant" i siste episode der? Er vel ganske vanlig å gi sånne store gaver når man ikke orker mer selv. Tviler på at han forsvinner for godt, håper ikke det. Beste karakteren, veldig sammensatt. Og Nicolai Cleve Broch er bra i alt han deltar i. Anonymkode: 2a184...533 18
BeeKind Skrevet 27. oktober #45 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 23.10.2025 den 21.16): Herlighet så bra denne serien var!! Klarte ikke legge den fra meg, og venter bare på sesong 2 allerede! Kult plot, flinke skuespillere og bra spilt ikke minst. Bare synd det ikke var flere episoder, for dette var skikkelig fengende! Anonymkode: 33a4a...6e0 Helt enig!! 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #46 Skrevet 27. oktober Tror dette er første gang jeg har sett temaet mann med spiseforstyrrelse på film. Når han stapper innpå med kaker tenker man først bare rik mann som fråtser. Men bra det også belyses, tenker det må være ganske tabu å ha slike problemer som mann, spesielt en så tilsynelatende vellykket en. Anonymkode: 2a184...533 16
Cid Skrevet 27. oktober #47 Skrevet 27. oktober https://www.tv2.no/nyheter/bekrefter-ny-sesong-av-nepobaby/18230197/ 1 2
Korpsnerden Skrevet 27. oktober #48 Skrevet 27. oktober Ninaen skrev (På 24.10.2025 den 23.04): Enig! Men hvem er det Helle Ryg Eia likner på?! (Utenom eventuelt sin mor😅) Klarer ikke å få tak i det i hodet mitt. En ung Silje Torp? (Før injeksjoner ++) Jeg satt også å tenkte på hvem hun lignet på, men vet ikke om jeg kom i mål 😂 Fantastisk serie, men alt for få episoder. 1
Gjest Boetica Skrevet 27. oktober #49 Skrevet 27. oktober Lettbent og underholdende serie. Tipper dessverre litt over i såpeopera fordi karakterene ikke er videre komplekse. Emma er bare snill og god mens karakteren til Henriette Steenstrup er utelukkende kynisk. Håper de greier å raffinere dette i sesong 2.
Ninaen Skrevet 27. oktober #50 Skrevet 27. oktober Korpsnerden skrev (2 timer siden): En ung Silje Torp? (Før injeksjoner ++) Jeg satt også å tenkte på hvem hun lignet på, men vet ikke om jeg kom i mål 😂 Fantastisk serie, men alt for få episoder. Nei…jeg har vært innom Renate Reinsve også. Fader altså 😂
Ninaen Skrevet 27. oktober #51 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tror dette er første gang jeg har sett temaet mann med spiseforstyrrelse på film. Når han stapper innpå med kaker tenker man først bare rik mann som fråtser. Men bra det også belyses, tenker det må være ganske tabu å ha slike problemer som mann, spesielt en så tilsynelatende vellykket en. Anonymkode: 2a184...533 Og at de har valgt bulimi, ikke anoreksi eller ortoreksi. Utrolig bra. 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #52 Skrevet 27. oktober Ninaen skrev (På 24.10.2025 den 23.04): Enig! Men hvem er det Helle Ryg Eia likner på?! (Utenom eventuelt sin mor😅) Klarer ikke å få tak i det i hodet mitt. Korpsnerden skrev (2 timer siden): En ung Silje Torp? (Før injeksjoner ++) Jeg satt også å tenkte på hvem hun lignet på, men vet ikke om jeg kom i mål 😂 Fantastisk serie, men alt for få episoder. Ninaen skrev (14 minutter siden): Nei…jeg har vært innom Renate Reinsve også. Fader altså 😂 Jeg satt og gnagde på det samme, landet til slutt på Therese Johaug. Anonymkode: 2a184...533
Ninaen Skrevet 27. oktober #53 Skrevet 27. oktober (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg satt og gnagde på det samme, landet til slutt på Therese Johaug. Anonymkode: 2a184...533 Etter å ha sett på en rekke bilder tror jeg at jeg lander på Renate Reinsve 😅 Endret 27. oktober av Ninaen Lagt inn bilder 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #54 Skrevet 27. oktober Ninaen skrev (58 minutter siden): Etter å ha sett på en rekke bilder tror jeg at jeg lander på Renate Reinsve 😅 Enig i at hun ligner på noen, men kanskje ikke én person. På dette bildet tenker jeg Øyunn Krogh, på et annet når jeg googla navnet hennes lignet hun mer på Helene Olafsen. Anonymkode: bb79f...26f
Ninaen Skrevet 27. oktober #55 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig i at hun ligner på noen, men kanskje ikke én person. På dette bildet tenker jeg Øyunn Krogh, på et annet når jeg googla navnet hennes lignet hun mer på Helene Olafsen. Anonymkode: bb79f...26f Det veksler litt etter hvilket bilde ja 😅Men synes Renate Reinsve er mest lik
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #56 Skrevet 27. oktober Likte den godt. Men liker ikne den nye greia med at sesonger er så korte. Synes ikke 6 korte episoder egentlig kan kalles en sesong.. Anonymkode: 265a1...d0a 12
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #57 Skrevet 27. oktober Ninaen skrev (2 timer siden): Etter å ha sett på en rekke bilder tror jeg at jeg lander på Renate Reinsve 😅 Er det nå jeg skal kaste inn at jeg syns hun ligner på Selene (influencer/pårørende til Angelika med downs) 😅 Anonymkode: f3e17...cd2 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #58 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 25.10.2025 den 21.36): Mikaela, hun hudpleiedama på TikTok? Anonymkode: f5992...95c Det er absolutt henne hun minner meg om hvertfall, måten hun snakker på og mimikken hennes - egentlig alt 👏🏻 Anonymkode: 4f7cb...aa3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #59 Skrevet 27. oktober Fantastisk serie! Ble helt oppslukt🤩 elsker Henriette, hun har laget mye bra!🤗 Anonymkode: 67dc9...a87 2
Mala_L Skrevet 28. oktober #60 Skrevet 28. oktober Er kommet et stykke uti episode 2, så nå gleder jeg meg bare til jeg får satt meg ned med resten. Enig i at den er god, synd det bare er seks korte episoder. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå