Gå til innhold

Nepobaby - TV2

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tone- skrev (3 timer siden):

Elsket serien!!!! vil ha meeer… 

fantastiske skuespillere, og wow henriette er en fantastisk serieskaper og skuespiller.. hun er jammen av det beste norge har. 

men… er det bare meg. Er ikke kristin grue og stine buer fryktelig lik? Jeg måtte sjekke om dem er søsken eller noe. For det kunne dem vært i mine øyner hvertfall. 

Det er bare deg! Haha. I alle fall ikke meg. Hun minner meg i alle fall mye mer om Marte Magnusdotter Solem. 😌

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emma minner meg om Julie fra Hotel Cæsar noen ganger :D

• Liker 1
Skrevet
Kaisamaia skrev (1 time siden):

Det er bare deg! Haha. I alle fall ikke meg. Hun minner meg i alle fall mye mer om Marte Magnusdotter Solem. 😌

Enig! Men hvem er det Helle Ryg Eia likner på?! (Utenom eventuelt sin mor😅) Klarer ikke å få tak i det i hodet mitt. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jo ikke dette noen såpeopera, men du verden så tett på den ligger i plot og fortelling mange ganger …

Anonymkode: 8dd44...d76

• Liker 3
Skrevet
Ninaen skrev (11 timer siden):

Enig! Men hvem er det Helle Ryg Eia likner på?! (Utenom eventuelt sin mor😅) Klarer ikke å få tak i det i hodet mitt. 

Kan det være litt like trekk som Johanne Massey? 

Åh, som jeg elsket denne! :hoppe: Før jeg hadde sett den, tenkte jeg: "Håper de slipper én episode pr uke :sjenert:". Det tok vel ett kvarter, før jeg var sjeleglad for at jeg kunne suse igjennom, og nå lurer på når sesong to kommer... :knegg:

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

«Kanskje du hadde likt meg bedre hvis du hadde forstått meg litt bedre.» 

«Tror kanskje ikke det altså.»

🤣🤣🤣

Og for et spekter Henriette Stenstrup har som skuespiller! 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Den gangen i leiligheten til hovedpersonen, er samme gangen i leiligheten til Johanne i hjem til jul, hverfall 

Anonymkode: 33a21...809

Trodde det var bare jeg som la merke til slike «urelevante» ting😅Har en teori til; tror landstedet Fredly er et sted i Sverige. Synes villaen virket veldig svensk både utvendig og innvendig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ninaen skrev (22 timer siden):

Mikaela, hun hudpleiedama på TikTok?

Anonymkode: f5992...95c

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Mikaela, hun hudpleiedama på TikTok?

Anonymkode: f5992...95c

Jeg er ikke på TikTok🙈

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper det kommer mere. Kan jo ikke slutte slik. Så hele i kveld.

Anonymkode: 342c3...2f0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Håper det kommer mere. Kan jo ikke slutte slik. Så hele i kveld.

Anonymkode: 342c3...2f0

Sesong 2 er allerede under arbeid 

• Hjerte 2
Skrevet
Tone- skrev (På 24.10.2025 den 17.14):

Elsket serien!!!! vil ha meeer… 

fantastiske skuespillere, og wow henriette er en fantastisk serieskaper og skuespiller.. hun er jammen av det beste norge har. 

men… er det bare meg. Er ikke kristin grue og stine buer fryktelig lik? Jeg måtte sjekke om dem er søsken eller noe. For det kunne dem vært i mine øyner hvertfall. 

Ikke i det hele tatt!!

Skrevet
Ninaen skrev (På 24.10.2025 den 23.04):

Jeg trodde først det var Samantha Skogrand, men så jo fort at det ikke var det. Men syns de har noen like trekk. 

• Liker 1
Skrevet
neon_sun skrev (34 minutter siden):

Jeg trodde først det var Samantha Skogrand, men så jo fort at det ikke var det. Men syns de har noen like trekk. 

Jeg er frustrert! 🙈

Skrevet
Ninaen skrev (På 24.10.2025 den 23.04):

Sofia Tjelta? Syns de er like

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hvor «Fredly» er? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Denne var overraskende bra, ble jo faktisk litt glad i denne dysfunksjonelle familien. Jeg visste ikke at det kom en sesong to, så var redd de skulle lage en klissete avslutning der Emma gir bort pengene fordi dans på lokalet med trøndersodd er den egentlige meningen med livet. 

Anonymkode: 2a184...533

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsket seriene. Ble skuffet da det ikke var mer etter episode 6🥹

Anonymkode: 8834b...c05

• Liker 1
Skrevet

Der røk søndagen, men jeg klarte ikke å stoppe før jeg hadde sett alle 6 episodene. Den var veldig god.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Perine skrev (Akkurat nå):

Der røk søndagen, men jeg klarte ikke å stoppe før jeg hadde sett alle 6 episodene. Den var veldig god.

Samme her, jeg tror den funker så godt fordi den begynner med problemstillinger mange kan kjenne seg igjen i. Som glede og fortvilelse over budrunde, og svigerforeldre som blander seg i bryllupsplanlegging. Og så kommer elementene de fleste av oss heldigvis eller dessverre aldri havner borti. En fin blanding. 

Anonymkode: 2a184...533

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...