AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Ser at det er meldt et volatilt strømmarked fremover fortsatt: https://e24.no/energi-og-klima/i/RzJk8d/fare-for-nye-sjokk-kan-se-stroempriser-paa-fjoraarets-nivaa Vi er allerede der at prisen er høyere enn Norgespris i snitt, og oktober har vært mildt. Så hvorfor stå over? Anonymkode: 5e93b...59b
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Hvorfor spør du? Får du vervepremie? Jeg hadde spart 400 kr på det i fjor. Derfor. Anonymkode: 45c7a...2f9 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvorfor spør du? Får du vervepremie? Jeg hadde spart 400 kr på det i fjor. Derfor. Anonymkode: 45c7a...2f9 Og du har ikke lyst til å spare 400 kroner i året? Anonymkode: fa452...7f7
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Fordi jeg skal selge i nær fremtid. Anonymkode: 7bd57...018
-jk- Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ser at det er meldt et volatilt strømmarked fremover fortsatt: https://e24.no/energi-og-klima/i/RzJk8d/fare-for-nye-sjokk-kan-se-stroempriser-paa-fjoraarets-nivaa Vi er allerede der at prisen er høyere enn Norgespris i snitt, og oktober har vært mildt. Så hvorfor stå over? Anonymkode: 5e93b...59b Fordi jeg synes det er en dårlig løsning å isolere strømkundene helt fra prissignalene. Det kommer ikke til å føre noe godt med seg på sikt. 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Fordi enkelt å greit at med påslag har vi ligget på ca 90 øre nå. Ved norgeshistoriens på 50 pluss påslag hadde vi ligget på 98 øre. Og når jeg leste lokal avisa i dag så har strømmen behynt å gå ned i Tyskland siden de nå har klart å få igang en del produksjon. Som igjen som denne personen sa vil gjøre at prisene i Norge kan flate nedover Anonymkode: 457b5...513
Daria Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Jeg er skeptisk til så lang bindingstid på en helt ny og uprøvd ordning. I følge strømselskapet ville jeg også spart rundt 400 i fjor - fordelt på et år er det ikke merkbart. 2 1
Amantha Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Jeg vil høre hvordan andre opplever Norgespris etter ett år og så får vi se. Jeg liker ikke å hive meg på noe nytt uten at det er prøvd ut først. 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden Har vanlig fastpris på 79 øre frem til mars, så ser ikke behovet. Får den gamle ordinære strømstøtten, og tjener penger på å bruke strøm når prisen passerer ca to kroner, så satser igrunn på skyhøye priser i vinter (og god inntekt for min del). Fra april tenker jeg å tegne vanlig spot-avtale med minuspåslag. Sjelden veldig dyrt på sommeren, så da blir Norgespris unødvendig. Og så kan jeg evt tegne Norgespris i september til neste år og ha det de fire kaldeste månedene om jeg tenker at det er en løsning jeg vil teste. Men å tegne nå og binde seg i 15mnd? Neitakk! Anonymkode: f6955...cbe
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden Det er såpass lite å spare gitt at prisene er som i fjor, at jeg har ikke hast. Var vel snaut 200,- per måned og det river ikke akkurat skinnet av pølsa. Det er mulig jeg henger meg på Norgespris men det er ikke sånn at pengene renner ut ei åpen sluse i mellomtiden, jeg har tid til å tenke litt. Anonymkode: 7ab31...c77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå