AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Bygger hus nr 2 (altså, er i hovedsak fritidsbolig, men bygges som enebolig) og må ta en drøss med valg. Kjøkkeninnredning er en av dem, selvfølgelig. Ser fordeler og ulemper ved ALT føler jeg nå, så jeg trenger tips... I hovedsak bare farger, ikke nødvendigvis profilerte fronter osv, men kun fargeuttrykket. Hva har du/har du hatt og liker best? Kjøkkenet er i liten vinkel og med en halvøy i vinkel "foran". Anonymkode: 84686...f20
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Vi har malt det gamle 90-tallkjøkkenet vårt med profilerte fronter i fargen Laurbær. Kjøkkenet er plassbygd med huset fra 98, et lokalt snekkerverksted som stod for det. Det er endel umoderne løsninger (veldig dype smale skap 🤷🏼♀️), men kjøkkenet har nå sjel, finnes ikke IKEA her. Originalt har det vært mørkt rødt og mørkt blått, og ubehandlet furu innvendig. De som bodde her før oss malte frontene hvite og malte de originale flisene GRÅ 😭 vi malte frontene i Laurbær og fire strøk hvitmaling innvendig 😂 Vi tok også av alle håndtak og pusset og vasket og renset de. Kjøkkenbenken ble pusset og skinner som ny, lakkert i en eller annen lys lakk. De grå kvadratiske flisene ble byttet ut med hvite metrofliser. Kjøkkenet ser jo helt nytt og fresht ut! Er så glad vi ikke rev det og satte inn et IKEA-kjøkken. Nå er det gamle håndverket flott og synlig, og kjøkkenet passer så fint inn. Anonymkode: e94f4...722
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Darjeeling fra jotun. Jeg oppholder meg mye på kjøkkenet, så valgte en farge jeg kler. Sto foran et speil på kjøkkenet og holdt fargepeøver bak hodet. Sånn kan det også gjøres Anonymkode: d1cea...1d8
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Hvite fronter og mørkebrun (trefarget) benkeplate. Anonymkode: a0ece...8a8
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Jeg malte mitt hipster brown helmatt fra Jotun, de som bodde her før meg hadde klint inn frontene med hvitmaling. Det var egentlig trehvitt Sigdal med slette fronter. Det ble mye bedre enn den dårlige jobben forrige eier hadde gjort. Fikk hjelp til fargevalg hos Jernia (selv hadde jeg vel endt opp med turkis eller noe) Anonymkode: 3d654...bc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå