AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:22 #1 Skrevet lørdag kl. 19:22 Dere som selgeren del på finn, hvordan oppbevarer dere det dere har lagt ut? Har begynt å legge ut en del, men foreløpig ikke klart å finne en god løsning på det... Anonymkode: 67bee...0bb
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:00 #3 Skrevet lørdag kl. 20:00 Kommer jo an på hva det er....? Anonymkode: 4f878...04a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:06 #4 Skrevet lørdag kl. 20:06 Stort sett i garasjen. Anonymkode: cfbed...2f0
AnonymBruker Skrevet i går, 07:44 #5 Skrevet i går, 07:44 Maia70 skrev (11 timer siden): Jeg oppbevarer det i esker i en bod. Lurt 🙂Må nok rydde litt i boden først... AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kommer jo an på hva det er....? Anonymkode: 4f878...04a Bøker, klær, hobbyting+++ Dvs en ting er ikke nødvendigvis stor, men tilsammen det jeg har lagt ut nå og har planer om å legge ut tar litt plass... AnonymBruker skrev (11 timer siden): Stort sett i garasjen. Anonymkode: cfbed...2f0 Heldiggris som har garasje! Anonymkode: 67bee...0bb
Million Skrevet i går, 07:57 #6 Skrevet i går, 07:57 Nå har jeg ikke så mange ting igjen, de som er, er små. Så de har jeg bare lagt inn i et vitrineskap i stua. Hadde vel 7 annonser ute på likt nylig, og noe er solgt nå. Bare ting jeg har funnet når jeg ryddet og som jeg ikke trenger. Jeg ga bort noe flanellsengetøy for litt siden via en Finn annonse, og folk ble helt gale og skulle ha. Men de to settene forsvant på rundt 10 sekunder etter at jeg la ut annonsen, for da kom første melding. En amerikansk dame som skulle ha det. Hun sa da hun hentet det at "vi har mange barn, hehe." Hun kom og hentet det ganske kjapt, så det lå bare på en kommode på soverommet inntil hun dukket opp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå