Gå til innhold

Store barn som mates?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

11-åring har fortalt at han blir matet av mor ved middagsbordet. Dette har skjedd hver dag siden han var liten. Ingen diagnose inne i bildet. Hva tenker dere om det?

Anonymkode: 26252...33f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel noen ganger når han hjemme er småspist pleier jeg mate han på tull, vi leker at han er liten baby. Da spiser han mer 😂😂😂😂😂

Anonymkode: 4d1a0...51e

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er den eneste rare tingen du vet om så ville jeg bare arkivert det under sære ting som skjer med kjernefamilien. 

Anonymkode: c3d8b...f9b

• Nyttig 1
Skrevet

Høres rart ut at det skjer og at en såpass stor gutt innrømmer det til andre men altså det er slike ting jeg tenker er litt smårart og så går jeg videre.

• Liker 1
Skrevet

Ikke normalt på noen måter

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig rart. 

Anonymkode: 0c2c3...cf0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
GammelKaktus skrev (2 minutter siden):

Høres rart ut at det skjer og at en såpass stor gutt innrømmer det til andre men altså det er slike ting jeg tenker er litt smårart og så går jeg videre.

Hadde nok også bare gått videre hvis det virket som person hadde det fint og fungerte godt i hverdagen, men det er dessverre ikke tilfellet her.  Prøver bare å finne ut om dette temaet er noe som er verdt å bemerke seg. 

AnonymBruker
Skrevet
minister-mio skrev (1 minutt siden):

Ikke normalt på noen måter

Enig

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hadde nok også bare gått videre hvis det virket som person hadde det fint og fungerte godt i hverdagen, men det er dessverre ikke tilfellet her.  Prøver bare å finne ut om dette temaet er noe som er verdt å bemerke seg. 

Men da vet du jo at noe skurrer så da tar du det videre. Hvis det er mye du har reagert på så sier det seg jo selv at du må ta det videre. Du nevnte kun dette og folk gjør mye rart på hjemmebane og noen barn sier mye rart, men når det er andre ting du har observert som ikke er ok så blir det jo noe annet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
GammelKaktus skrev (15 minutter siden):

Men da vet du jo at noe skurrer så da tar du det videre. Hvis det er mye du har reagert på så sier det seg jo selv at du må ta det videre. Du nevnte kun dette og folk gjør mye rart på hjemmebane og noen barn sier mye rart, men når det er andre ting du har observert som ikke er ok så blir det jo noe annet.

Ja, det virker riktig å gjøre det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...