AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2025 #121 Skrevet 29. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 20.41): Vi er et ektepar i femtiåra. Koser oss med vin i helgene og en dag i uka. Blir fort en flaske på deling de kveldene. Altså sikkert 3 vinflasker i uka. Hva tenker andre om dette? Mye? Anonymkode: b736f...445 Jobber på polet. ‘’Folk drikker mer enn folk tror’’ er ett godt uttrykk… Så lenge dere ikke kjører i fylla eller plager noen, så bare å kose dere.. Og ja, mitt svar er selvsagt preget av at jeg jobber på polet.. Så jeg mener ikke at jeg sitter på noen fasit.. Anonymkode: 7ac0d...a43
Memorangen Skrevet 29. oktober 2025 #122 Skrevet 29. oktober 2025 I mine øyne er dette mye alkohol. Alkohol er et veldig sosialt akseptert rusmiddel, desssverre. Jeg drakk også en del rødvin en periode for mange år siden, men nå drikker jeg nesten aldri lenger. Vil anbefale å lese boka "Alcohol Explained". Den var en vekker for meg. Alkohol påvirker også søvnen veldig mye mer enn man kanskje tror. Blir dere ikke fyllesjuk? Redusert dagen derpå? Jeg kan blir redusert etter 1-2 glass vin..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå