AnonymBruker Skrevet 18. oktober #1 Skrevet 18. oktober Jeg har små barn og har lyst til å starte en tradisjon der vi pynter hagen til halloween. Tenker å kjøre på med gravsteiner, skumle figurer osv.. Vi bor rett ved en trafikkert vei, så pynten vil bli sett av veldig mange hver dag. Vil derfor ikke pynte for tidlig. Når er det greit å pynte hagen til halloween? Anonymkode: 34609...a4f 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #2 Skrevet 18. oktober Jeg liker halloween, men pynter samme dag Anonymkode: cf9ca...900 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #3 Skrevet 18. oktober Det er en endags «høytid», så her er det bare å begrense seg! Anonymkode: 68991...ddf 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #4 Skrevet 18. oktober Har halloweenpynt hele høsten jeg. Anonymkode: 574fb...d67 1 1
Phoenix Heart Skrevet 18. oktober #5 Skrevet 18. oktober Tenker du kan ha Halloween pynt i hele oktober. Men knask og knep er kun 31.oktober. 5 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #6 Skrevet 18. oktober Naboene har allerede pyntet i vinduene og satt ut plastgresskar på trappa (lyset er ikke tent i gresskarene). De er begge halvt amerikanske og har bodd lenge i USA, så jeg regner med at de vet hva som er vanlig. Anonymkode: cf97a...04f 2
Ullvott Skrevet 18. oktober #7 Skrevet 18. oktober Naboen har pyntet på trappa med både gresskar, lyslenke og svart katt 🎃🐈⬛ , og det gjorde de første helgen i oktober. Jeg tenker at man fint kan pynte nå, så lenge barna forstår at det kun er en eneste dag der de kan gå "knask eller knep". 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #8 Skrevet 18. oktober Hele oktober er greit 😋 Anonymkode: 9de40...3ca 2 1
Trolltunge Skrevet 18. oktober #9 Skrevet 18. oktober Det er din hage. Ville imidlertid ventet med de store effekter til selve dagen, for ellers er det gammelt nytt når barna kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #10 Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har små barn og har lyst til å starte en tradisjon der vi pynter hagen til halloween. Tenker å kjøre på med gravsteiner, skumle figurer osv.. Vi bor rett ved en trafikkert vei, så pynten vil bli sett av veldig mange hver dag. Vil derfor ikke pynte for tidlig. Når er det greit å pynte hagen til halloween? Anonymkode: 34609...a4f Samme dag? Anonymkode: 98217...768
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #11 Skrevet 19. oktober Jeg pynter til høsten første oktober og legger på halloweenpynt utover måneden. Venter med de kuleste tinga til selve dagen, slikt som lager lyd, lyser og så videre er bare den ene dagen synes jeg. Anonymkode: bdbb5...566 1
Gladgutten79 Skrevet 19. oktober #13 Skrevet 19. oktober Bare å pynte det Halloween er jo rett rundt hjørnet, jeg har sett flere hus med 7 armet lysestaker i vinduet allerede, det synes jeg er tidlig
Daisy-love Skrevet 19. oktober #14 Skrevet 19. oktober Jeg så flere som hadde satt ut gresskar og litt annet når jeg gikk TV-aksjonen i dag, men lite av det med mer skumlere tingene. Det er jo mer høst også. Å ha gravstøtter i hagen i ukesvis hadde ikke jeg villet hatt, men nå er det jo om halvannen uke, så om dette gir dere noe, så hadde jeg så smått startet pyntingen. 1.november er det jo over, så en må nesten utnytte tiden før.
Kaneel Skrevet 19. oktober #15 Skrevet 19. oktober Gladgutten79 skrev (4 timer siden): Bare å pynte det Halloween er jo rett rundt hjørnet, jeg har sett flere hus med 7 armet lysestaker i vinduet allerede, det synes jeg er tidlig Hva har 7 armet lysestake med Halloween å gjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #16 Skrevet 19. oktober Vi pyntet til høst fra 1. oktober, med pene gresskar o.l. Skummel pynt pleier jeg faktisk bare å sette ut kvelden før, altså 30. oktober. Har en eske med Halloween-pynt som benyttes på selve Halloween, men alt har til gjengjeld blitt brukt i mange år allerede. Og jeg låner den villig ut til Halloween-fester o.l. Anonymkode: 67fbd...b33 1
Daisy-love Skrevet 19. oktober #17 Skrevet 19. oktober Kaneel skrev (19 minutter siden): Hva har 7 armet lysestake med Halloween å gjøre? Om folk alt har begynt å pynte til advent 6 uker før, så mener nok den du kommenterer til at det da går fint å pynte til Halloween som er under 2 uker til.
Gladgutten79 Skrevet 20. oktober #18 Skrevet 20. oktober Daisy-love skrev (20 timer siden): Om folk alt har begynt å pynte til advent 6 uker før, så mener nok den du kommenterer til at det da går fint å pynte til Halloween som er under 2 uker til. Nettopp 👍🏻 1
Hololo Skrevet 20. oktober #19 Skrevet 20. oktober flere her som har begynt å pynte, så kjør på, er jo fint om det kan stå litt når du først legge inn arbeidet tenker jeg. 1
Daisy-love Skrevet 20. oktober #20 Skrevet 20. oktober Gladgutten79 skrev (1 time siden): Nettopp 👍🏻 Godt å vite at jeg tok den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå