Soft mann Skrevet 19. oktober #21 Skrevet 19. oktober Phitta Phjong skrev (9 minutter siden): Au da. Høres ikke så behagelig ut. Tynne myke hår her, me liker jo best å holde det helt borte. Noen som har erfaring med laserfjerning nedentil? Eg kjøpte en slik iviskin. virker som håret vokser senere og blir mindre av det. Men det rundt penis, merker eg ingen forskjell på. Men dette er jo langt vekke fra ekte laser da. eg skal snart til frisøren min. Så eg må høre om henne har planer om å få laser
Phitta Phjong Skrevet 19. oktober #22 Skrevet 19. oktober Soft mann skrev (2 minutter siden): Eg kjøpte en slik iviskin. virker som håret vokser senere og blir mindre av det. Men det rundt penis, merker eg ingen forskjell på. Men dette er jo langt vekke fra ekte laser da. eg skal snart til frisøren min. Så eg må høre om henne har planer om å få laser Jeg kunne også godt få fjerne det en gang for alle. Kommer jo aldri til å ville ha hår i underlivet noen gang. 1
Soft mann Skrevet 19. oktober #23 Skrevet 19. oktober Phitta Phjong skrev (4 minutter siden): Jeg kunne også godt få fjerne det en gang for alle. Kommer jo aldri til å ville ha hår i underlivet noen gang. Nei tenker det samme som deg der. Samme med hårene i rumpen, eg har så tynt hår etter vert at det hadde ikke sjult noe om eg lot det gro uansett. Men eg har aldri vert flau eller sjenert så det hadde funket bra
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #24 Skrevet 19. oktober Liker å være glatt på legger og under armer. Har frisert trekant nedentil. K37 Anonymkode: ee963...f72 2
Even Tuell Skrevet 19. oktober #25 Skrevet 19. oktober Mann, foretrekker glattbarbert fitte. Litt hår ellers på kroppen spiller ingen rolle. Men jeg synes en helt glatt og smooth fitte er finest og mest sexy. Best å se på, best å ta på, best å slikke på. Når det er sagt er det kun en preferanse helt uavhengig av alt annet. Realistisk er jeg ikke så nøye på det. Lar ikke litt hår stå i veien for en deilig opplevelse. Eneste absolutte krav; hun kan ikke ha lengre bart og skjegg enn meg.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #26 Skrevet 19. oktober Full naturlig behåring over alt unntatt overleppa. Anonymkode: 18ae1...542 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #27 Skrevet 19. oktober Kan vi ikke få en samletråd for kjønnshår også? Anonymkode: c4928...09d 2
Trøndermann Skrevet 20. oktober #28 Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Full naturlig behåring over alt unntatt overleppa. Anonymkode: 18ae1...542 Er så enig ! Å finne ei dame som trives med å være like naturlig og hårete som meg selv hadde vært en drøm 😍 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #29 Skrevet 20. oktober Soft mann skrev (På 19.10.2025 den 13.34): Hvorfor tar du brasiliansk wax så skjelden. eg tar det hver 4-7uker hele året. Er jo bare deilig Det er vel opp til enhver. Ikke alle har råd eller lyst.. Jeg har det håret jeg har, uavhengig av sex eller ei. Kroppen min har gått hår av en grunn, og det skal den få beholde. Mine partnere digger det. Anonymkode: c4763...4a4 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #30 Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (19 timer siden): Full naturlig behåring over alt unntatt overleppa. Anonymkode: 18ae1...542 Jeg er blond, så har bare dun på overleppa. Men ja, hår overalt ellers. Det var faktisk utrolig fascinerende å bli kjent med min naturlige behåring da jeg bestemte meg for å bli usexy. Jeg har hår ut i lysken, såpass langt at om jeg må på stranden så velger jeg boxer type underdel. Anonymkode: d1814...e32 1
Mardina Skrevet 20. oktober #31 Skrevet 20. oktober Har PCOS og har dermed mer kroppshår enn vanlig. JEG hater det og skulle ønske at jeg slapp å barbere meg annenhver dag 😔 Dessverre er økt behåring en del av det å ha PCOS. Kjæresten min har aldri sagt noe negativt om at jeg har litt ekstra hår her og der. Hvis han i det hele tatt har lagt merke til det 😄 Men JEG føler meg mye bedre ved å ta det bort. Jeg håper jeg en dag går såpass ned i vekt at jeg blir kvitt symptomene på PCOS og kan slippe å barbere meg så mye 😔 Jeg tar vekk så og si alt av hår, for mitt eget ve og vel. Jeg liker også å være glatt mellom beina. Det blir bedre for både meg og han, når vi skal ha sex. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #32 Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er blond, så har bare dun på overleppa. Men ja, hår overalt ellers. Det var faktisk utrolig fascinerende å bli kjent med min naturlige behåring da jeg bestemte meg for å bli usexy. Jeg har hår ut i lysken, såpass langt at om jeg må på stranden så velger jeg boxer type underdel. Anonymkode: d1814...e32 At du er usexy har ingenting med din naturlig behåring å gjøre. Anonymkode: 18ae1...542 1
feliek54 Skrevet 21. oktober #33 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 18.03): Til menn: Hvordan liker dere at kvinnen er kropps-behåret når dere skal ha sex? Til kvinner: Hvordan liker dere å være kropps-behåret før sex? Anonymkode: 32417...10c langt og gjerne mørk hår men gjerne lite eller ikke hår der nede. eller ikke spes. ønske
Plan B Skrevet 25. oktober #34 Skrevet 25. oktober Er man så heldig å være sammen med en varm og lidenskapelig kvinne, spiller vel litt hår til eller fra veldig liten rolle? 1 1
PITTY Skrevet 25. oktober #35 Skrevet 25. oktober (endret) Jeg tar en stor omvei rundt damer som b.l.a ødelegger øyenbrynene sine. Noen øyenbryn, de tydelige typene, er jo de mest perfekte rammer til et pent kvinne ansikt. Ikke tulle med muse-mor heller. La nå denne naturlige trekanten få være i fred og ro. Ikke noe gressklipping på en søndag. Jeg er nesten fristet til å si at et par ordentlig svære måsadotter under armene ikke er å forakte.. 🤠 Endret 25. oktober av PITTY 1
Kryneren Skrevet 25. oktober #36 Skrevet 25. oktober (endret) PITTY skrev (44 minutter siden): Jeg tar en stor omvei rundt damer som b.l.a ødelegger øyenbrynene sine. Noen øyenbryn, de tydelige typene, er jo de mest perfekte rammer til et pent kvinne ansikt. Ikke tulle med muse-mor heller. La nå denne naturlige trekanten få være i fred og ro. Ikke noe gressklipping på en søndag. Jeg er nesten fristet til å si at et par ordentlig svære måsadotter under armene ikke er å forakte.. 🤠 Langt på vei enig, men penest med glatte armhuler, synes jeg Endret 25. oktober av Kryneren
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #37 Skrevet 25. oktober Soft mann skrev (På 19.10.2025 den 13.34): Hvorfor tar du brasiliansk wax så skjelden. eg tar det hver 4-7uker hele året. Er jo bare deilig Det er kjempedyrt da. Anonymkode: ebf2d...374 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #38 Skrevet 25. oktober Jeg blåser 190 i hva menn synes, jeg fjerner hår og den mannen som har problemer med det vet også utmerket godt hvor utgangsdøren er. Her er jeg hårløs på både bein, armhuler og nedentil året rundt, det trives jeg best med selv og det er det som er viktig. Anonymkode: abef1...336 2 1
Soft mann Skrevet 25. oktober #39 Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er kjempedyrt da. Anonymkode: ebf2d...374 Ja eg ser det variere veldig i pris. her eg bor er prisen fra 800 til 1300kr. eg og kjæresten har gjort på hverandre og. Så er første gangen på 10 mnd eg er hos frisøren nå. Dette er for at hun går over for å se etter inngrodde hår etter hun har vokset. hun vil og sette nye fine liner/avsluttinger mot rumpepaller og lår
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #40 Skrevet 25. oktober Vegar Beideren skrev (På 18.10.2025 den 19.22): Mitt personlige ønske. Kvinner skal ikke ha hår fra halsen og ned. Skjegg og bart er ok? Anonymkode: 19ba2...51f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå