Cata Skrevet 29. mars 2006 #1 Skrevet 29. mars 2006 Har nettopp vært inne og kikket på e-bay og sett at her kan det være muligheter for å finne ting som ikke "alle andre" har. Men så er det det med størrelser da. Kan noen si meg hvor jeg kan finne en tabell der det er mulig å "oversette"fra norske til amerikanske eller engelske størrelser? Bukser som er angitt i tommer er greit nok, men de andre størrelsene? Hva er f.eks en størrelse 6? Og gjelder de samme størrelsene for bukser topper og kjoler omtrent som våre 38, 40 og 42?
prinsessa Skrevet 29. mars 2006 #2 Skrevet 29. mars 2006 Str. 16 er iallefall str.46 så da må du bare regne deg nedover. Det pleier å stå mål på plaggene også men da er det gjerne i inch som er 2.54 cm. Lykke til. Det skal forresten være en størrelseguide på ebay men er ikke helt sikker på hvor du finner den.
Cata Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2006 Takk! Ja, jeg så overskriften til en størrelsesoversikt, men så forsvant den i "meny-jungelen". Hm, får prøve å regne meg nedover hvis jeg finner noe fristende en gang og så håpe det beste. Nå har jeg i allfall en idé om hvor jeg bør lande . Tommer skal jeg nok greie å regne med hvis de er så snille at de oppgir det.
Cata Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2006 Jippi. Tusen takk, Swan. Den ble øyeblikkelig bokmerket . Der minsket sjansen for feilkjøp med ca. 95% .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå