Gå til innhold

Dere som allerede har blekeskinner til tennene, hvor kjøper dere blekemiddel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skinner og skulle gjerne ha bleket tennene mine siden jeg aldri fikk gjort det ordentlig da jeg fikk skinner og tuber med blekemiddle til hejmme bleking hos legen. Så jeg har disse skinnene da, men tuber som er utgått på dato. Tok noen få runder med bleking for et par år siden med disse tubene. Men det må jo være mulig å finne blekemiddel jeg kan bruke med skinnene mine uten å måtte dra til tannlegen igjen? Hvordan gjør dere andre det? Finnes det blekemiddel jeg kan kjøpe, som er skånsomt og tilgjengelig her i norge? Ønsker jo naturligvis ikke å ødelegge mine tenner.

Anonymkode: f9e72...cab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper det hos tannlegen i forbindelse med ordinær sjekk og rens. Det koster litt, men det er skinnene som virkelig koster, selve middelet er ikke så ille.

I Norge er det i utgangspunktet bare tannleger som har lov til å selge blekemiddel med noen styrke man merker skikkelig. Det du kan kjøpe lovlig gjennom andre kanaler har ikke «litt svakere virkning», slik at du bare kan bruke det litt lengre og få samme effekt. Det er titalls ganger svakere, om ikke mer. 

Anonymkode: dfec1...2a9

• Liker 2
Skrevet

Man skal jo alltid ta sjekk og rens hos tannlege før bleking - så kjøper der.

Anonymkode: 0813f...842

• Liker 1
Skrevet

Kjøper hos tannlegen etter at tennene er sjekket.

Skrevet

Nei, det er kun tannleger som lov og selge blekemiddel. Du kan kjøpe noe som skal gi hvitere tenner på normal osv, men det er ikke blekemiddel. For det første må du sjekke om du har hull, du må få tennene renset . Først da kan du bruke lovlig skikkelig blekemiddel . 

Anonymkode: a2844...4d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...