AnonymBruker Skrevet 18. oktober #1 Skrevet 18. oktober Vet ikke om flere har fanget det opp, men det poppa plutselig opp en artikkel i fjesboka som handlet om homofili…, at skeive mennesker altså kunne være narsissister😮Ble skremt av det forde jeg selv har et par av dem i slekten, så ble en smule betenkt nå og lei meg. Tror dere at dette virkelig kan stemme??? Anonymkode: 12408...c2e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #2 Skrevet 18. oktober Så var det dette med kildekritikk, da… Anonymkode: e1c5b...54f 4
Stor pike Skrevet 18. oktober #3 Skrevet 18. oktober Alle typer mennesker kan vel være narsissister, uavhengig av hvem man ønsker å ha sex med eller ikke. 3 4
Maia70 Skrevet 18. oktober #4 Skrevet 18. oktober Nei det er helt latterlig. Men lurer på om narsissister ofte er bifile, da de går etter forsyning og ikke kjønn. Det betyr selvsagt heller ikke at bifile er narsissister.
Mezzosoprena Skrevet 18. oktober #5 Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke om flere har fanget det opp, men det poppa plutselig opp en artikkel i fjesboka som handlet om homofili…, at skeive mennesker altså kunne være narsissister😮Ble skremt av det forde jeg selv har et par av dem i slekten, så ble en smule betenkt nå og lei meg. Tror dere at dette virkelig kan stemme??? Anonymkode: 12408...c2e Selvfølgelig kan skeive mennesker være narsissister! Alle mennesker kan være narsissister, så derfor vil du finne dem i alle grupper av mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #6 Skrevet 18. oktober Ja, de KAN det. Alle spørsmål som inneholder KAN, kan besvares med ja. Anonymkode: 78322...0df 1
Hensatt Skrevet 18. oktober #7 Skrevet 18. oktober Lettere å diskutere saken om du legger ut link til artikkelen. 1
tånegla Skrevet 18. oktober #8 Skrevet 18. oktober I alle dager, seksuell preferanse er helt uavhengig av persontype. Det finnes narsissister innenfor alle seksuelle orienteringer. MEN jeg vil tro at det er flest av dem i hetero utgave.
Mezzosoprena Skrevet 18. oktober #9 Skrevet 18. oktober tånegla skrev (4 timer siden): I alle dager, seksuell preferanse er helt uavhengig av persontype. Det finnes narsissister innenfor alle seksuelle orienteringer. MEN jeg vil tro at det er flest av dem i hetero utgave. Og det er vel egentlig bare fordi "de fleste" er hetro? 3
tånegla Skrevet 19. oktober #10 Skrevet 19. oktober Mezzosoprena skrev (11 timer siden): Og det er vel egentlig bare fordi "de fleste" er hetro? Selvsagt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå