AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:37 #1 Skrevet lørdag kl. 13:37 Fikk en melding fra et slektskaps program om at jeg er i slekt med en kjent person. Slektskapet går via eksen til min far. Jeg føler meg ikke i slekt med far sin eks kone. Er der riktig at man regnes som slektning til foreldre sin eks - og til deres slekt? Anonymkode: 56171...6af
svartkatt Skrevet lørdag kl. 13:49 #2 Skrevet lørdag kl. 13:49 Skjønner ikke helt hva du snakker om.. er det kobling av slektstrær? Man velger vel om man vil det eller ei.. Har ikke mine eks-stemødre i treet mitt, men de har heller ikke fått barn med far.. Hadde kanskje hatt damene med i såfall, men hadde ikke koblet videre på deres slektninger.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:55 #3 Skrevet lørdag kl. 13:55 Nei, jeg tenker ikke at det foreligger noe slektskap da. Det kan hende de ikke finner så mange, og at de da tar alt de finner som de kan definere noe forhold til? Anonymkode: 62b30...a13
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:30 #4 Skrevet lørdag kl. 22:30 Du er vel i slekt med denne eksen da, helt uavhengig om hun er din fars eks? Slekt kan være ganske fjernt. Anonymkode: e56e0...9c6 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:37 #5 Skrevet lørdag kl. 22:37 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er vel i slekt med denne eksen da, helt uavhengig om hun er din fars eks? Slekt kan være ganske fjernt. Anonymkode: e56e0...9c6 Det er tegnet opp ett slektstre som går via far, hansker eks osv. Anonymkode: 56171...6af
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:45 #6 Skrevet lørdag kl. 22:45 Er det via et barn av din far og hans eks? Anonymkode: 4523e...f01
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 00:57 #7 Skrevet søndag kl. 00:57 Nei, så lenge dere ikke deler DNA, er dere ikke i slekt, og du kan avslå. Anonymkode: 88f2b...88c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 01:25 #8 Skrevet søndag kl. 01:25 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fikk en melding fra et slektskaps program om at jeg er i slekt med en kjent person. Slektskapet går via eksen til min far. Jeg føler meg ikke i slekt med far sin eks kone. Er der riktig at man regnes som slektning til foreldre sin eks - og til deres slekt? Anonymkode: 56171...6af Du er ikke i slekt med en inngiftet «stemor», med mindre hun og din far også er i slekt. Anonymkode: f302e...e40
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 04:48 #9 Skrevet søndag kl. 04:48 Du er vel bare oppført som din far sitt barn? Han er sikkert oppført som hennes eks. Det betyr ikke at dere er i slekt... Anonymkode: a5a32...ffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå