Lafamiglia Skrevet onsdag kl. 18:55 #21 Skrevet onsdag kl. 18:55 AnonymBruker skrev (På 19.10.2025 den 10.37): Jeg liker Hanne Lene Dahlgren. Om man ikke vil spise plantebasert så er rettene veldig fine å servere ved siden av kjøtt Anonymkode: fd82e...911 Jeg synes hun er fryktelig masete og slitsom, i tillegg til belærende og "selgende". Dessuten er jeg ganske allergisk mot misjonerende personer, slik hun jo er i mine øyne. I tillegg er oppskriftene hennes generelt altfor kompliserte for meg. Jeg liker Vidar Bergum, selv om han jo per definisjon er veldig ensporet, i og med at han for det meste har oppskrifter fra Tyrkia. Men det er fine tekster og veldig enkle oppskrifter. 2
blvck Skrevet onsdag kl. 21:25 #22 Skrevet onsdag kl. 21:25 Jeg liker Berit Nordstrand. Syns hun har et veldig helhetlig fokus på mat og helse 🙏 3
blvck Skrevet onsdag kl. 21:35 #23 Skrevet onsdag kl. 21:35 Lafamiglia skrev (2 timer siden): Jeg synes hun er fryktelig masete og slitsom, i tillegg til belærende og "selgende". Dessuten er jeg ganske allergisk mot misjonerende personer, slik hun jo er i mine øyne. I tillegg er oppskriftene hennes generelt altfor kompliserte for meg. Jeg liker Vidar Bergum, selv om han jo per definisjon er veldig ensporet, i og med at han for det meste har oppskrifter fra Tyrkia. Men det er fine tekster og veldig enkle oppskrifter. Jeg syns Hanne Lene Dahlgen har et veldig bra prosjekt, men opplevd at hun har vært ganske frekk i kommentarfeltet mot blant annet meg når jeg bare stilte et helt legitimt spørsmål. Vidae Bergum har masse bra oppskrifter, men er ikke bare vegetariske, og mye bak betalingsløsning. Jeg abonnerte hos han tidligere, men syns ikke det var verdt det. Ser han har senket prisen noe nå. Jeg syns Zeinas Kitchen er et veldig bra og gratis alternativ. https://zeinaskitchen.se/ Gratis ukes meny, som også har vegetariske forslag, masse deilig midtøsten mat, men også mer tradisjonelt svensk. Men både Hanne, Vidae og Zeina er jo en matblogger, ikke en erneringsmatblogger. Som en annen skrev så er det en veldig stor forksjell. 1
Daisy-love Skrevet i går, 10:44 #24 Skrevet i går, 10:44 For ADHD-folk så er «adhd dietitian» på Instagram ganske bra. Litt annen vinkling, men har en del bra. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:18 #25 Skrevet i går, 13:18 Liker Vidar Bergum og Jamie Oliver. Anonymkode: f6c41...c05 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå