Vera Skrevet 5 timer siden #61 Skrevet 5 timer siden Soft mann skrev (Akkurat nå): Kan hende du har truffet menn som er litt store, eller har bøy på den i en retning. men ja eg trudde og at damer hadde mye følelse der nede, er i vertfal min erfaring. selv en fing virker jo veldig bra Jeg tror han er helt gjennomsnittlig på størrelse (ikke at jeg har funnet frem målebånd)..men jo, han har litt bøy, det er mulig det er det som gjør det så bra 😁😁 Poenget mitt var egentlig at jeg syns det er teit når kvinner snakker på vegne av alle andre kvinner.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #62 Skrevet 5 timer siden Ble du fornærmet over liten pikk-tråden? Sånt skjer. Anonymkode: fd5f7...c5b
Soft mann Skrevet 5 timer siden #63 Skrevet 5 timer siden Vera skrev (3 minutter siden): Jeg tror han er helt gjennomsnittlig på størrelse (ikke at jeg har funnet frem målebånd)..men jo, han har litt bøy, det er mulig det er det som gjør det så bra 😁😁 Poenget mitt var egentlig at jeg syns det er teit når kvinner snakker på vegne av alle andre kvinner. Ja helt sant, det er store forskjeller på de damene som eg har vert borti. Men alle er meget følsomme over hele vulva( fascinerende hvor følsom de er). ja en bøy på en veldig stiv penis, vil nok kjennes tykkere ut en den måler. Den kan og treffe gode punkter enklere enn en ben en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå