AnonymBruker Skrevet i går, 17:00 #21 Skrevet i går, 17:00 Bruk en penismansjett/bred penisring med sånne totter på som gir motstand, da opplever hun friksjon og du får samtidig noe som strammer godt. Den dekker bare nederste del av penis, så du vil likevel ha hud mot hud kontakt. Anonymkode: 47613...bcd
AnonymBruker Skrevet i går, 17:08 #22 Skrevet i går, 17:08 Kanskje hun (og du?) ikke er så erfaren? Det handler jo _mye_ om stillingen dere har, vinkel, knipeøvelser… Anonymkode: 13646...a48
AnonymBruker Skrevet i går, 17:11 #23 Skrevet i går, 17:11 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Poenget var at mannen kan ikke trene denne. Det må hun gjøre Anonymkode: ad198...fa5 Hvorfor det egentlig? Det er nesten ingen kvinner som kan få vaginal orgasme uansett. Jo mer slarkete man er nedentil, jo mer får man være i fred for mannens kjedsommelige hundejukking 🤗 Anonymkode: 163d0...286 3
AnonymBruker Skrevet i går, 17:12 #24 Skrevet i går, 17:12 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså, jeg vil ikke være med noen som er altfor trang. Men hun her, hun er veldig løs. Vet ikke hva som har skjedd, men det er så romslig. Det er så synd for hun er perfekt på andre måter, snill, generøs, bra utdannelse, veloppdratt. Hva hadde du gjort i et slikt tilfelle? Og ja, jeg har vært med noen som har vært for trange også, å det er heller ikke bra. Og sex er viktig for meg. Jeg ble bare skikkelig skuffet merket jeg. Anonymkode: f34cc...1ad Hva jeg ville gjort i ditt tilfelle? Sluttet å leke sånn hermegås på Kvinneguiden til å begynne med. Jævla copycat. Det er en tråd om akkurat det samme, bare da motsatt; om en manns veldig lille penis. Kvinneguiden er virkelig et sted for tapere som deg. Anonymkode: aba74...d5e
AnonymBruker Skrevet i går, 17:13 #25 Skrevet i går, 17:13 God sex for meg er at det klemmer også godt rundt den. En vid vagina er veeeldig lite stimulerende. Kanskje noen er fornøyd med det, men vil tro det er få! Visst spiller deilig forspill inn, hjelper ikke å ha trang mus om du ikke kan være generøs på forspill og god der, og du må vite hvordan du skal bruke den! Å pule ei bøtte er ikke for alle! Anonymkode: d83c7...fb0 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:14 #26 Skrevet i går, 17:14 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva jeg ville gjort i ditt tilfelle? Sluttet å leke sånn hermegås på Kvinneguiden til å begynne med. Jævla copycat. Det er en tråd om akkurat det samme, bare da motsatt; om en manns veldig lille penis. Kvinneguiden er virkelig et sted for tapere som deg. Anonymkode: aba74...d5e Det er hundejokkingen som gjør det slarkete 😂 Det må menn snart klare og innse.... Da hjelper det ikke om hun trener vagina musklene sine 😂 Anonymkode: 7c299...ac1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 17:17 #27 Skrevet i går, 17:17 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): God sex for meg er at det klemmer også godt rundt den. En vid vagina er veeeldig lite stimulerende. Kanskje noen er fornøyd med det, men vil tro det er få! Visst spiller deilig forspill inn, hjelper ikke å ha trang mus om du ikke kan være generøs på forspill og god der, og du må vite hvordan du skal bruke den! Å pule ei bøtte er ikke for alle! Anonymkode: d83c7...fb0 Og menn må vite hva de gjør i senga. Hjelper ikke å putte inn mange fingre, og klage etterpå at hun er for vid... Vaginaen trenger også å bli stimulert. Hundejokking skulle vært forbudt Anonymkode: 7c299...ac1 2
Soft mann Skrevet i går, 17:26 #28 Skrevet i går, 17:26 Eg har så lite følelse i min. at skal eg kjenne noe nevneverdig må 🐭være helt tørr eller nesten helt tørr, trang eller vid har lite å bety
AnonymBruker Skrevet i går, 17:35 #29 Skrevet i går, 17:35 Gi henne sånne vekt-egg som trener bekkenbunnen. Tar 6-8 uker så blir det stor (og trangere forskjell). Anonymkode: 71a8a...75e
AnonymBruker Skrevet i går, 17:38 #30 Skrevet i går, 17:38 En romslig / stor / løs vagina har mange fordeler fremfor en trang vagina så jeg ser ikke problemet til ts. Den som er oppfinnsom finner mange bruksområder. Anonymkode: 5c10b...656 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:42 #31 Skrevet i går, 17:42 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gi henne sånne vekt-egg som trener bekkenbunnen. Tar 6-8 uker så blir det stor (og trangere forskjell). Anonymkode: 71a8a...75e Hvor kjøper jeg det? Det er jo snart jul. Anonymkode: f34cc...1ad
AnonymBruker Skrevet i går, 18:13 #32 Skrevet i går, 18:13 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvor kjøper jeg det? Det er jo snart jul. Anonymkode: f34cc...1ad Hun trenger det før jul 😂 Det tror jeg de har de fleste steder de selger sexleketøy. https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/vaginakuler/?_gl=1*2096rb*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQjw9czHBhCyARIsAFZlN8Stem2GlIEdlWemy_giPrI-Rizd0WE0KzyJZWmiid11CPNw2xpVkkUaAubbEALw_wcB&gclsrc=aw.ds&gbraid=0AAAAADR5bKR0w_exXCwhMZzqfYM1Hs1vu Anonymkode: 7c299...ac1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:37 #34 Skrevet i går, 18:37 Samme svar som i motsatt tråd. Finn ut hvor viktig det er for deg. Er det så viktig at du plages av det resten av samlivet, finn ei annen dame for begges beste. Du får mer av sexen du foretrekker, hun slipper å leve med en fyr som har noen tanker som ikke er så kult at en partner har. Anonymkode: 38f58...08c 2
AnonymBruker Skrevet i går, 18:50 #35 Skrevet i går, 18:50 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Anonymkode: 5c10b...656 Så fine! Snart jul. Anonymkode: 7c299...ac1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #36 Skrevet 23 timer siden Nå er jo dette åpenbart en kopi av tråden som omhandlet mannen med liten penis, men jeg må innrømme at jeg syntes det er artig å se parallellen mellom responsene på den tråden og den her. Anonymkode: 00572...744 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #37 Skrevet 23 timer siden Jeg tror sjeldent kvinner har en løs vagina uten å selv vite det. Det er ett sårt tema, spesielt hvis dere ikke er i ett forhold enda men ville kanskje nevnt det på en veldig forsiktig måte. Fult mulig å trene den opp mye strammere. Har hun født barn? Anonymkode: 20926...65b
Trolltunge Skrevet 22 timer siden #38 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan kan han trene vaginaen hennes? Anonymkode: ad198...fa5 Mange orgasmer. Er dette etter ett forsøk ts? En og samme kvinne kan føles løsere og stram etter ulike faktorer, fra grad av kåthet/våthet, hvor i syklusen, hvor med hun er, dagsform og sikkert mer. 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #39 Skrevet 22 timer siden Kuken din er for liten. 🤷♀️ Anonymkode: 84873...d36
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #40 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Altså, jeg vil ikke være med noen som er altfor trang. Men hun her, hun er veldig løs. Vet ikke hva som har skjedd, men det er så romslig. Det er så synd for hun er perfekt på andre måter, snill, generøs, bra utdannelse, veloppdratt. Hva hadde du gjort i et slikt tilfelle? Og ja, jeg har vært med noen som har vært for trange også, å det er heller ikke bra. Og sex er viktig for meg. Jeg ble bare skikkelig skuffet merket jeg. Anonymkode: f34cc...1ad Løs? Mener du slapp/vid? Det kan skyldes slapp bekkenbunnsmuskulatur. Da bør hun trene knipeøvelser med vaginalvekter. Anonymkode: a51e9...e2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå