AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #41 Skrevet 16 timer siden .."hun er veloppdratt".. Anonymkode: 15152...845
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #42 Skrevet 16 timer siden Skaffe deg tykkere penis da duh Anonymkode: cf602...184
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #43 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Altså, jeg vil ikke være med noen som er altfor trang. Men hun her, hun er veldig løs. Vet ikke hva som har skjedd, men det er så romslig. Det er så synd for hun er perfekt på andre måter, snill, generøs, bra utdannelse, veloppdratt. Hva hadde du gjort i et slikt tilfelle? Og ja, jeg har vært med noen som har vært for trange også, å det er heller ikke bra. Og sex er viktig for meg. Jeg ble bare skikkelig skuffet merket jeg. Anonymkode: f34cc...1ad Ja, det er seksuell inkompabilitet for min del. Jeg får lite/ingenting ut av en slik «bøttefølelse» vagina. Det er ingen friksjon. Jeg er stor, men penis er følsom og trenger litt følelse av den blir omsluttet for at jeg er inne i henne. Hadde EN slik kjæreste. Det var sexen mer hele akten, men altså, hun kunne svelge hele nerven, men prøvde det aldri . Vår og klar som fy. Kanskje kunne det funket om vi hadde utforsket måter å tilfredsstilles på, men ingen av oss kom. Sexen ellers var het. Måtte nok tatt frem litt andre triks for å få begge i land. Har senere datet sykepleier som jobbet med fødselsskader, og kniping. Hun hadde trent for mye, for hun var ALTFOR trang. Der kunne vi bade i orgasmer på rad begge to. Men hun var for utfordrende i hodet og bagasje/vanskelig å leve med. Anonymkode: e1062...24c
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #44 Skrevet 12 timer siden Skjønner deg godt. Eksen min hadde den videste jeg har vært borte i. Jeg så forbi det så godt jeg kunne — i mange år, men mistet til slutt lysten på sex fordi det ikke ga meg noe. Jeg kjente omtrent ikke om jeg var inni henne eller ikke, og det ødela alt for meg. Nå som det er slutt har jeg ikke lyst til å treffe en ny engang, for jeg er redd for å oppleve dette enda en gang. (Jeg digget sex før jeg traff henne, så noe ble ødelagt…) Du er ikke slem som tenker på dette. Vi har bare ett liv. Anonymkode: 20b3d...9b8
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #45 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Sett en gulrot i baken på henne mens dere holder på, da blir det trangere foran. "Gulrot-trikset" kalles det for. Anonymkode: 048ff...cd9 Romantikken lenge leve! Anonymkode: 3f8fa...3c9
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #46 Skrevet 9 timer siden Vi har løst det slik at vi har dildo i musa samtidig som han tar meg. Anonymkode: 7d8d4...841
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #47 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Altså, jeg vil ikke være med noen som er altfor trang. Men hun her, hun er veldig løs. Vet ikke hva som har skjedd, men det er så romslig. Det er så synd for hun er perfekt på andre måter, snill, generøs, bra utdannelse, veloppdratt. Hva hadde du gjort i et slikt tilfelle? Og ja, jeg har vært med noen som har vært for trange også, å det er heller ikke bra. Og sex er viktig for meg. Jeg ble bare skikkelig skuffet merket jeg. Anonymkode: f34cc...1ad Har dere hatt sex flere ganger? Min erfaring er at noen damer trenger tid på en måte.. Vet ikke helt hva det handler om fysisk, men sammenlikner det med at noen menn ikke blir helt hard før de er helt trygge på en måte? Har vært med flere damer som føles trangere jo mer kjent og tryggere vi blir på hverandre seksuellt… Og er du sikker på at hun får orgasme? Jeg merker veldig godt når de får orgasme..Og det oppnår de i 99% av tilfellene når jeg bruker fingre og tunge.. Og angående dette med å være ‘’trang VS vid’’ Uansett hvordan de er nedentil, så fungerer fingre, 1 finger som treffer riktig, er ofte bedre for kvinner, enn bare penisen.. Etter min erfaring hvert fall… Men jeg synes at selve penetreringen ikke er så spennende heller, det beste med sexen er egentlig alt annet som kan gjøres utenom penetrering Anonymkode: e237e...ec0
Soft mann Skrevet 8 timer siden #48 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har dere hatt sex flere ganger? Min erfaring er at noen damer trenger tid på en måte.. Vet ikke helt hva det handler om fysisk, men sammenlikner det med at noen menn ikke blir helt hard før de er helt trygge på en måte? Har vært med flere damer som føles trangere jo mer kjent og tryggere vi blir på hverandre seksuellt… Og er du sikker på at hun får orgasme? Jeg merker veldig godt når de får orgasme..Og det oppnår de i 99% av tilfellene når jeg bruker fingre og tunge.. Og angående dette med å være ‘’trang VS vid’’ Uansett hvordan de er nedentil, så fungerer fingre, 1 finger som treffer riktig, er ofte bedre for kvinner, enn bare penisen.. Etter min erfaring hvert fall… Men jeg synes at selve penetreringen ikke er så spennende heller, det beste med sexen er egentlig alt annet som kan gjøres utenom penetrering Anonymkode: e237e...ec0 Ja en finger og en tunge på brystvorte eller klitoris har aldri slått feil. men å tru at en fing eller to som bare går inn og ut skal gi damen noe, er nok veldig ferske. er vel mye likt med en penis som ikke treffer noe godt
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #49 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hun kan. Hun må ingenting. Det var bare et tips. Kjedelig å la en perfekt partner glippe av noe som man kan bidra til. Anonymkode: 7c299...ac1 Tipset var i utgangspunktet at det var mannen som skulle trene vaginaen. Noe som er en fysisk umulighet. Anonymkode: ad198...fa5
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #50 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor det egentlig? Det er nesten ingen kvinner som kan få vaginal orgasme uansett. Jo mer slarkete man er nedentil, jo mer får man være i fred for mannens kjedsommelige hundejukking 🤗 Anonymkode: 163d0...286 Jo mer slark, jo mer jukking må mannen til med for å komme. Tror ikke du forstår hvor mye friksjon betyr her. Anonymkode: ad198...fa5
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #51 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er hundejokkingen som gjør det slarkete 😂 Det må menn snart klare og innse.... Da hjelper det ikke om hun trener vagina musklene sine 😂 Anonymkode: 7c299...ac1 Her må du nok frem med en eller flere kilder. Noe sier meg at det blir hinsides vanskelig... Anonymkode: ad198...fa5
Soft mann Skrevet 8 timer siden #52 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor det egentlig? Det er nesten ingen kvinner som kan få vaginal orgasme uansett. Jo mer slarkete man er nedentil, jo mer får man være i fred for mannens kjedsommelige hundejukking 🤗 Anonymkode: 163d0...286 Det skal jo egentlig ikke være kjedelig. Til å med en fing kan gjøre masse godt der. Men hundejukking regner eg med er bare inn og ut i stort tempo?
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #53 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kuken din er for liten. 🤷♀️ Anonymkode: 84873...d36 Stemmer, fordi kvinner er feilfrie kjønn. tro på nytt Anonymkode: 5d77d...c4f
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #54 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skaffe deg tykkere penis da duh Anonymkode: cf602...184 kvinner kan heller skaffe seg trangere fitte! 😉 Anonymkode: 5d77d...c4f
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #55 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tipset var i utgangspunktet at det var mannen som skulle trene vaginaen. Noe som er en fysisk umulighet. Anonymkode: ad198...fa5 Han kan hjelpe til. På hvilken måte er det en fysisk umulighet? Hver gang hun får orgasme så trekker musklene seg sammen. Han kan oppmuntre med en gave til det formålet. Anonymkode: 7c299...ac1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #56 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Her må du nok frem med en eller flere kilder. Noe sier meg at det blir hinsides vanskelig... Anonymkode: ad198...fa5 Det er mye som er vanskelig. Heldigvis er ingenting umulig stort sett. Anonymkode: 7c299...ac1
Vera Skrevet 7 timer siden #57 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvis det er noen trøst, så har ikke kvinner så mye følelse inni der. Så når man klarer late som som kvinne og leve med at den jukkinga ikke gir så mye, så kan man jo som mann og? Du kan både runke og suges. Inn og ut sex er en veldig liten og kjedelig del for kvinner, så om sex er viktig, er det mye annet du bør fokusere på. Anonymkode: 20693...31f Jeg skjønner ikke dette..penetrering gir meg mye, og jeg kjenner det godt. Tror dette også er forskjellig fra kvinne til kvinne?
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #58 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jo mer slark, jo mer jukking må mannen til med for å komme. Tror ikke du forstår hvor mye friksjon betyr her. Anonymkode: ad198...fa5 Jeg forstår veldig godt konseptet med friksjon. Elsker å gi han nytelse, og strekker meg langt for at han nyter. Om man tenker slik så blir dette som en ond sirkel. Umulig å komme ut av. De fleste damer uttrykker bestemt at dette er noe de ikke liker. Så om dette er et must for mange menn, så er jeg redd de ender opp som håndjagere resten av livet sitt. Jeg ønsker at de fleste menn og kvinner kan ha glede av sex sammen. Det er det som er mitt fokus. Om man er så opptatt av sin egen nytelse og egoisme at man ikke klarer å kommunisere, så er det en stor utfordring. Jeg hadde ikke blitt fornærmet om en mann sa til meg at han ikke kjente noe. Har faktisk spurt om det selv bare for å være sikker. Er han ikke ærlig så er ikke det mitt problem. De fleste damer kan stramme opp vaginaen sin. Heldigvis så er det mye annet innen sex som er godt. Anonymkode: 7c299...ac1
Soft mann Skrevet 7 timer siden #59 Skrevet 7 timer siden Vera skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke dette..penetrering gir meg mye, og jeg kjenner det godt. Tror dette også er forskjellig fra kvinne til kvinne? Kan hende du har truffet menn som er litt store, eller har bøy på den i en retning. men ja eg trudde og at damer hadde mye følelse der nede, er i vertfal min erfaring. selv en fing virker jo veldig bra
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #60 Skrevet 7 timer siden Be hun ta litt ansvar og trene musa Anonymkode: db469...6a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå