Nowayback Skrevet søndag kl. 22:46 #121 Skrevet søndag kl. 22:46 Bruker mye mer enn jeg trenger på mat, brus, godis.
Fru Uperfekt Skrevet mandag kl. 00:20 #122 Skrevet mandag kl. 00:20 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Botox er jo selvsagt idiotisk, men elles ser jeg ikke de store uvanene... Anonymkode: b399a...5d2 Ikke alltid, jeg kjenner folk som bruker det pga migreneanfall bla 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 00:24 #123 Skrevet mandag kl. 00:24 -Selvmedisinering: 5-7000 kr i måneden. Anonymkode: eb060...2e4 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 01:09 #124 Skrevet mandag kl. 01:09 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så du betaler gode penger for å ødelegger helsen og være en fysisk inaktiv røyker som bruker narkotika og alkohol 😬 Du blir dyr for staten på sikt i alle fall. Anonymkode: dd529...09d Ja, det blir spennende å se hvor lenge jeg holder det gående. 😇 Heldigvis er det noen som er fornøyd med å tjene penger på folk som meg også. Anonymkode: 30e2a...d54 1
Helene Louise Skrevet mandag kl. 02:09 #125 Skrevet mandag kl. 02:09 (endret) Jeg har råd til å leve dyrere, men kjøper ikke mer fordi jeg vil hjelpe miljøet. Endret mandag kl. 02:09 av Helene Louise
Helene Louise Skrevet mandag kl. 02:17 #126 Skrevet mandag kl. 02:17 (endret) AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 16.01): Morsomt med folk som anser narkotika og nervegift som luksus Anonymkode: ea407...08d Ja det er skikkelig tragisk når folk bruker penger på ting som gjør de syke eller dårligere inkl. botox. Folk trenger jo hjelp, både når det kommer til det å bruke mye penger. Det er synd på folk som blir avhengige av å kjøpe ting som er så sinnsykt dyr. Endret mandag kl. 02:25 av Helene Louise
Helene Louise Skrevet mandag kl. 02:24 #127 Skrevet mandag kl. 02:24 Jeg blir litt lei meg når jeg leser alt dette for jeg er vokst opp under fattiggrensa, men akkurat begynt å få råd. Har aldri vært på utdenlandsferie eller lagt på dyrt hotell. Har hytte men den koster mest til oppussing siden den er gammel. Har kun ordentlig ferie hvert 5 år kanskje til sverige. Håper jeg får dratt på noe kult snart. 💔 2
Soft mann Skrevet mandag kl. 04:15 #128 Skrevet mandag kl. 04:15 AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 20.04): Når jeg leser gjennom denne tråden viser det seg at jeg har ganske mange laster jeg ikke reflekterer over i hverdagen😄 Jeg er skyldig i: kaffekapsler, vin, noe brus , farris og energidrikk. Reiser, finere hoteller og resturanter sporadisk, kunst, klokker, vesker og har noen dyre smykker. Bruker ikke ofte penger på interiør eller klær - men når jeg først gjør det kan det fort blir ganske dyrt. Familien har to biler, går til frisøren fire ganger i året med klipp og striper (startet først når jeg fikk noen grå hår), tar botox noen ganger i året og take away oftere enn jeg burde. Oppsummert finnes det nok mange mennesker som har bedre moral og verdier enn meg. Jeg nyter livet da, det kan ingen ta fra meg! Anonymkode: 9eea8...6f6 Hvis du føler at det er greit og har økonomi til en slik livsstil, så lever vi jo i et fritt land der en har lov å gjøre sånn
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:06 #129 Skrevet mandag kl. 06:06 Snus, pepsi max og nesespray(avhengighet). Bruker også en del på takeaway. Og så går jeg til frisøren for å bleke håret 4 ganger i året, blir ca 14 000 kr(men da er etterveksten ganske lang, så kunne sånn sett brukt mye mer). Anonymkode: 5a851...cb7
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:16 #130 Skrevet mandag kl. 06:16 Pepsi Max og sjokolade hver dag. Både unødvendig og luksus- og ikke sunt. Til mitt forsvar trener jeg mye;) Gir barnet vårt varmlunsj, i stedet for brødskive, i helger og ferier. Litt dyrere, men hun spiser mye mer når hun får dere har slitt med å få i seg nok mat, så da gjør jeg dette med glede. Kjøper dyre treningsklær- de byttes ikke ut så ofte da:) Anonymkode: 79bd5...839
Juleeees Skrevet mandag kl. 09:28 #131 Skrevet mandag kl. 09:28 Jeg elsker å reise... Det er min desidert dyreste uvane. Liker å kunne gi ungene mange spennende minner i banken mens de fortsatt bor hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:46 #132 Skrevet mandag kl. 12:46 uff...pepsi max nesten hver dag, rødvin, snus, potetgull, pastiller, dyreste hvitosten, "må" ha skikkelige vintersko og vinterjakke som gjerne koster noen tusen men de holder seg jo i flere år. Burde kuttet både pepsi, vin og snus, men akk....😇 Anonymkode: 58fe1...f04 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:53 #133 Skrevet mandag kl. 12:53 - Koser meg med øl og chips i helgen - Bruker litt penger på mobilspill - Vi kjøper takeaway litt oftere enn hva som er sunt/økonomisk lurt Anonymkode: 00748...aa8
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:57 #134 Skrevet mandag kl. 12:57 Rørossmør og snus(kjøpes på båten) Anonymkode: 02d07...6bd
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:57 #135 Skrevet mandag kl. 12:57 Bolt sparkesykler. Burde gått mye mer. Hørt at 10 000 skritt om dagen er bra. Anonymkode: fe315...a19
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:31 #136 Skrevet mandag kl. 19:31 - Drikker brus (på boks) daglig - Bruker 3000 på hobby i måneden (hadde jeg ikke sett på det som luksus om jeg var «alene», men med to små barn så føles det som luksus med egen hobby og å bruke et fast beløp på seg selv uten å blunke) - Botox 3 ganger i året - Spiser på dyrere restaurant (med vinpakke) noen ganger i året. Ser at noen ikke mener brus er luksus, men det er jo penger man daglig velger å bruke på noe som kroppen ikke trenger, men som man allikevel koser seg med. Og da føles det som en hverdagsluksus for meg 😅 Velger å tro at det både er sunnere og billigere enn et daglig glass vin. Anonymkode: d022b...9f0
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:43 #137 Skrevet mandag kl. 19:43 Brus hver eneste dag Snus Gnævler pålegg noen ganger. Ellers kjøper jeg veldig sjelden klær, jeg har skapet fullt. Bil er også luksus da bussen går 5 min unna meg flere ganger i timen. Er bare så deilig å slippe å tenke på busstider, så svir fort av 3-4000 i mnd på bil. Kjøper ett kakestykke på bakeri ett par ganger i mnd fordi jeg ikke klarer å la være. Anonymkode: 99922...4f3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:49 #138 Skrevet mandag kl. 22:49 Alt jeg kjøper er egentlig unødvendig Anonymkode: d2868...60e
AnonymBruker Skrevet i går, 03:51 #139 Skrevet i går, 03:51 AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 15.04): Jeg betaler for å fjerne reklame på Snapchat og Instagram. Anonymkode: 193db...81e Mens andre tror jeg ville betalt for å bli kvitt den uvanen det er å skrolle 😆 all tiden de bruker på sosiale medier kommer aldri tilbake. Anonymkode: c7f1f...ab5
AnonymBruker Skrevet i går, 04:12 #140 Skrevet i går, 04:12 AnonymBruker skrev (På 19.10.2025 den 16.47): Så du betaler gode penger for å ødelegger helsen og være en fysisk inaktiv røyker som bruker narkotika og alkohol 😬 Du blir dyr for staten på sikt i alle fall. Anonymkode: dd529...09d Mange du må ta om du skal gå etter alle nordmenn som drikker alkohol i store mengder. Den er det mange av. Med alle ressursene vi har idag håper jeg du vet at alkohol er det verste rusmiddelet. Så du driter deg litt ut ved å gå etter folk i tråden som røyker hasj når det er alkoholmisbruk som koster samfunnet flesk. Legg på fyllekjøring, alle politiutrykningene ute på byen, sykehusinnleggelser med alt fra folk som kjører i fylla på elsykkel og knekker benet til naboen som slår lille på 5 år fordi han ikke tåler sprit. Eller alkohol. Alkohol koster oss som skattebetalere milliarder hvert år. Så la naboen røyke og den andre naboen drikke. Det er nok sistnevnte som lager leven, raver rundt full og legger an på kona si etter 8øl. Anonymkode: c7f1f...ab5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå