AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:41 #81 Skrevet lørdag kl. 18:41 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Botox og Microneedeling, det gir meg mye glede og jeg syntes det er verd det🤭 Anonymkode: 13536...b88 Botox er livet 😍 Anonymkode: 4d1af...ddc
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:41 #82 Skrevet lørdag kl. 18:41 Kino, kaffe ute, treningsstudio. Snart har jeg bil. Anonymkode: acbc1...b33 2
Cera Skrevet lørdag kl. 18:53 #83 Skrevet lørdag kl. 18:53 Drikker endel farris når jeg kan drikke vann. Men drikker ikke noe annet utenom kaffe en sjelden gang. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:54 #84 Skrevet lørdag kl. 18:54 -Botox 1-2 ganger i året, samme med frisør -Negler ca hvem 5 uke -Sminke/hudlpleie/parfyme, her kjøper jeg det jeg har lyst på og når jeg går tom. Har ALT for masse. Det er nesten litt hobby for meg. - Nye klær og sko når det trengs. Liker å kle meg fint og prøver å velge gode materialer og plagg som kan vare lenge men som ikke er alt for dyrt. Reparerer om ting blir ødelagt og er ikke typ veldig trendy i stilen. Men. Har nok litt for mye klær også🙈 -Snus - Prøver å være litt fornuftig på butikken, men kjøper nok stort sett det jeg og barna har lyst på. Spiser takeaway 1-2 ganger i måneden, synes egentlig ikke det er så mye og ofte like dyrt om det fks bare er til meg som å lage noe godt fra bunn. - Matcha eller diverse til iskaffe som jeg drikker hver morgen. Lager selv hjemme men det er jo en del dyre ingredienser som må handles inn. Ser at forbruket mitt med fordel kan modereres ganske heftig🙈 Anonymkode: 8b7ad...f39 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:58 #85 Skrevet lørdag kl. 18:58 Har flere strømmetjenester uten å optimalisere fra uke til uke. Har månedskort på kollektivt, selv om det kunne vært pauset i perioder. Kjøper ikke så mye klær eller varer, men stresser ikke med å rekke et salg eller først og fremst se på pris. Kjøper ofte full pris, og den varen som passer best og jeg liker best uavhengig av pris. Kjøper mat på lavprisbutikkene, men ser ikke alltid på prisene lenger. Hvis jeg først går ut å spiser, lar jeg heller ikke prisene bestemme alt. Spanderer på andre og gir penger til frivillige organisasjoner. Anonymkode: d6fac...284 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:08 #86 Skrevet lørdag kl. 19:08 Kjøper et par e-bøker i uka. Regner det som nødvendig luksus 😄. Elsker parfymer, så der går jo tusenlappene raskt. Ser ikke på priser i matbutikken. Bruker mye penger på hage og drivhus. Har alltid en bukett i stua. Drikker et par glass sukkerfri brus daglig, uten å skamme meg for det 🙂. Har også en svakhet for dyrt sengetøy. Anonymkode: 24fc5...13c 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:12 #87 Skrevet lørdag kl. 19:12 Brus. 12 flasker i uka. Anonymkode: fa21a...bb3 2
Grønnsaksvaffel Skrevet lørdag kl. 19:22 #88 Skrevet lørdag kl. 19:22 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Dette tror jeg ikke mange ser på så særlig luksus. Vis meg det mennesket i Norge som ikke kjøper klær og sko de ikke trenger.. Anonymkode: 4cf46...d73 Ny på KG? Målet til mange på KG er å bruke minst mulig penger på mat og ha shoppestopp i årevis. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:39 #89 Skrevet lørdag kl. 19:39 Jeg snuser. Bruker for mye penger på vin, men elsker det. Tror livskvaliteten synker betraktelig uten😱 Ellers blir det et definisjonsspørsmål. Har Storytel, men det brukes i timevis hver dag, og jeg har veldig glede av det. Trener på treningssenter, men tenker det er ei god investering i helsa. Hadde ikke fått trent så mye som jeg gjør ellers. Prøver å handle billig, men vil gjerne spise minst mulig ultraprosessert, det koster mer. Vi har det kanskje vel varmt hjemme, og bruker strøm på det. Anonymkode: 7e094...a18 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:00 #90 Skrevet lørdag kl. 20:00 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Røyk, hasj, alkohol, take-away, Ryde, godteri/snacks. Ja, mesteparten av mitt luksusforbruk blir trykket inn i kjeften, enten på den ene eller andre måten... Noe av dette gir meg en ambivalent følelse av nytelse blandet med skam og anger... kjipe greier. Well, well.. Anonymkode: 30e2a...d54 Kutter du hasjen så går vel mengden av det andre også betraktelig ned? Anonymkode: fc151...7c5
Lesehest1 Skrevet lørdag kl. 20:06 #91 Skrevet lørdag kl. 20:06 Det må være noe på gartneriet og bøker. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:12 #92 Skrevet lørdag kl. 20:12 Må ha Tine iskaffe hver morgen, elsker den iskalde første slurkene..mmm Går til hudpleier og vokser legger og brasiliansk 1-2 ganger i mnd. dusjer noen ganger lengde for å bare nyte det deilige varme vannet. Anonymkode: 32a62...846 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:17 #93 Skrevet lørdag kl. 20:17 Kasjmirgensere, mange fler enn jeg trenger. Bruker også en god del penger i året på aktiviteter og varer som har å gjøre med favorittbandet. Anonymkode: 49965...23d 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:36 #94 Skrevet lørdag kl. 20:36 Jeg har en tredje bil som er kul...og ufattelig dyr. Går vel ca. 60000 kr ekstra på den, er fossil også. Grenseløst idiotisk, men jeg koser meg når jeg kjører den. Anonymkode: 5841f...788 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:38 #95 Skrevet lørdag kl. 22:38 Noen ganger i året så unner jeg meg litt narkotika. Gjerne ketamin, som kan være dyrt. Andre ting som mdma, LSD osv begrenser seg jo selv. Og så et par flasker gin, som jo ligger på 1000+ kr literen i dette landet. Til tross for dette er jeg svært nøktern ellers og bruker veldig lite penger. Anonymkode: 74de6...afc
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:49 #96 Skrevet lørdag kl. 22:49 Drikker flere flasker champagne i uka. Og ikke de billige variantene. Anonymkode: 8f4a8...b89
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:34 #97 Skrevet søndag kl. 07:34 Sikkert mange ting, men bruker ca 1200kr hver 6. uke på bryn og vipper. Anonymkode: dd795...779 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:34 #98 Skrevet søndag kl. 08:34 Tja, det kommer litt an på hvor hyppig noe gjøres for at det skal kunne kalles en vane. I hverdagen: Ganske mange kafébesøk, selv om jeg lager bedre kaffe hjemme. Ekte luksus som er mer sporadisk, men koster mer penger: Michelin-restauranter rundt om i Europa og mer silkeundertøy og -bluser enn jeg egentlig rekker å bruke. Anonymkode: b71da...e43 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:10 #99 Skrevet søndag kl. 12:10 Rødvin og hudpleier. Blir nok 2000kr i gjennomsnitt i mnd på dette. Anonymkode: 5ea10...c4d 1
Knirke Skrevet søndag kl. 14:04 #100 Skrevet søndag kl. 14:04 Restaurantbesøk Kafébesøk Business Class God vin og drinker Handler alt av mat i halvpris-disken og på Holdbart. Alt av klær og sko kjøper jeg brukt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå