AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #41 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spørsmålet er jo om dere har god sex eller ikke, ikke hvor stor penis er. Anonymkode: a23ab...d22 God sex for meg er at trange lille meg også blir godt fyllt opp. En liten på mindre enn 10cm er veeeldig lite. Kanskje noen er fornøyd med det, men vil tro det er få! Visst spiller deilig forspill inn, hjelper ikke å ha stor stake om du ikke kan være generøs på forspill og god der, og du må vite hvordan du skal bruke den! Å ri på en smårettpølse er ikke for alle! Anonymkode: fd24e...5cd 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #42 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså, jeg vil ikke være med en som har så stor. Men han her, han har veldig liten. Vet ikke hva mikropenis vil si, men den kan ikke være mye større enn 10 cm, om den er så stor. Det er så synd for han er perfekt på andre måter, snill, generøs, bra utdannelse, veloppdratt. Hva hadde du gjort i et slikt tilfelle? Og ja, jeg har vært med noen som har vært for store også, å det er heller ikke bra. Og sex er viktig for meg. Jeg ble bare skikkelig skuffet merket jeg. Anonymkode: c295f...eb3 Dessverre så er dette en deal breaker for meg. Kunne ønske det virkelig ikke var det. For det er mangen flotte menn . Skammer meg. Men tenner på normal størrelse og oppover. Anonymkode: 925f8...6e7
Phitta Phjong Skrevet 16 timer siden #43 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså, jeg vil ikke være med en som har så stor. Men han her, han har veldig liten. Vet ikke hva mikropenis vil si, men den kan ikke være mye større enn 10 cm, om den er så stor. Det er så synd for han er perfekt på andre måter, snill, generøs, bra utdannelse, veloppdratt. Hva hadde du gjort i et slikt tilfelle? Og ja, jeg har vært med noen som har vært for store også, å det er heller ikke bra. Og sex er viktig for meg. Jeg ble bare skikkelig skuffet merket jeg. Anonymkode: c295f...eb3 Hadde vært over og ut for meg. Hadde ikke vært aktuelt.
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #44 Skrevet 13 timer siden Jeg skjønner det er sårt å høre at liten tiss ikke er ønsket. Men det er nå en gang sånn at det finnes damer som synes PIV er deilig og en stor del av nytelsen. Jeg er ei slik dame som ELSKER følelsen av penis som glir inn og ut, det er noe av det beste jeg vet og ikke noe jeg har lyst å gå uten. Virkelig ikke! Da må jeg ha en mann med normalstørrelse penis. Jeg er helt fornøyd med 13-14 altså, så trenger ikke vært svært. Men leketøy er på ingen måte noe god erstatning, så jeg kan ikke ha en kjæreste med unormalt liten tiss. Da har jeg et savn i livet som jeg vil tenke på nesten hver dag, og det tror jeg så ikke den aktuelle mannen synes er så kult heller? 🧐 Det finnes rikelig med damer som ikke synes PIV er det helt store, men blir pirret og tilfredsstilt på andre måter. Da er det jo ingen tvil om at en mann med liten penis er en match for disse damene! Da kan man bruke tunge, fingre, leketøy osv også er damene strålende fornøyd selv om junior er kort. Så det handler om å finne en god match. Ikke om damer som er overfladiske og diskriminerende. Det nevnes over her «tenk om menn skulle avvist damer for mangel på store pupper». Det er en forskjell, de er mer en visuell attributt enn noe som gir forskjell i fysisk nytelse. Men uansett, når man skal bruke hele livet med en partner, så velg en som fyller dine viktigste preferanser. Så hvis store pupper er det diggeste du veit her i verden, ja da ville jeg lett forbi flatbrysta damer til man fant de deilige muggene man drømte om 😉 Anonymkode: a8497...b30
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #45 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner det er sårt å høre at liten tiss ikke er ønsket. Men det er nå en gang sånn at det finnes damer som synes PIV er deilig og en stor del av nytelsen. Jeg er ei slik dame som ELSKER følelsen av penis som glir inn og ut, det er noe av det beste jeg vet og ikke noe jeg har lyst å gå uten. Virkelig ikke! Da må jeg ha en mann med normalstørrelse penis. Jeg er helt fornøyd med 13-14 altså, så trenger ikke vært svært. Men leketøy er på ingen måte noe god erstatning, så jeg kan ikke ha en kjæreste med unormalt liten tiss. Da har jeg et savn i livet som jeg vil tenke på nesten hver dag, og det tror jeg så ikke den aktuelle mannen synes er så kult heller? 🧐 Det finnes rikelig med damer som ikke synes PIV er det helt store, men blir pirret og tilfredsstilt på andre måter. Da er det jo ingen tvil om at en mann med liten penis er en match for disse damene! Da kan man bruke tunge, fingre, leketøy osv også er damene strålende fornøyd selv om junior er kort. Så det handler om å finne en god match. Ikke om damer som er overfladiske og diskriminerende. Det nevnes over her «tenk om menn skulle avvist damer for mangel på store pupper». Det er en forskjell, de er mer en visuell attributt enn noe som gir forskjell i fysisk nytelse. Men uansett, når man skal bruke hele livet med en partner, så velg en som fyller dine viktigste preferanser. Så hvis store pupper er det diggeste du veit her i verden, ja da ville jeg lett forbi flatbrysta damer til man fant de deilige muggene man drømte om 😉 Anonymkode: a8497...b30 Piv er det beste jeg vet med sex og den eneste måten jeg kommer på. Både liten og medium størrelse gjør susen for meg. Noen ekstra stor har jeg aldri møtt på, men det fungerer sikkert det også. Anonymkode: 2782f...272
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #46 Skrevet 11 timer siden Vanskelig å vurdere hva som er problemet. At du ikke tenner av å se på den, og/eller at du ikke kjenner noe ved sex? Hvis du kjenner penetrasjonen, og mannen ellers vet hva han driver på med i senga, så ville jeg ikke dumpet en så bra mann. Liten penis betyr ikke automatisk dårlig sex. En som ikke aner hva han driver på med, eller som ikke tar til seg informasjon ville jeg derimot avsluttet med. Anonymkode: ad5ad...1d5
Mardina Skrevet 11 timer siden #47 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): TS her. Ja, jeg syns det er litt turn off at han har så liten penis og ja det påvirker også sexen. Kanskje ikke han merker det, men jeg gjør det. Og det er dette jeg sliter med for føler det er så synd, men jeg klarer ikke å komme over at den er så liten. Anonymkode: c295f...eb3 La han finne noen som sitter pris på hele han. At du gjør natt av penisen hans er en uting, uansett hvordan du vrir og vender på det. 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #48 Skrevet 10 timer siden Bare bli gravid - da dør sexlivet naturlig ut etterpå (ihvertfall iflg kvinneguiden), og du har en snill og kjærlig mann du ikke trenger å ha sex med. Men. Siden du allerede ser ned på han pga utstyret, så burde du avslutte det. Det er et tegn på at du ikke liker han nok. Anonymkode: fd873...e96
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #49 Skrevet 10 timer siden Skjønner deg godt. Eksen min hadde den minste jeg har vært borte i. Jeg så forbi det så godt jeg kunne — i mange år, men mistet til slutt lysten på sex fordi det ikke ga meg noe. Jeg kjente omtrent ikke om han var inni meg eller ikke, og det ødela alt for meg. Nå som det er slutt har jeg ikke lyst til å treffe en ny engang, for jeg er redd for å oppleve dette enda en gang. (Jeg digget sex før jeg traff ham, så noe ble ødelagt…) Du er ikke slem som tenker på dette. Vi har bare ett liv. Anonymkode: fa728...3e2 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #50 Skrevet 10 timer siden Det er jo ikke størrelsen som teller, men hvordan den brukes.. Og har du sett den slapp eller i erigert tilstand? Finnes flere menn her i verden som er såkalte «growers». Snakker av erfaring. Beste sexen jeg noen gang har hatt! Anonymkode: d759a...cab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå