Gå til innhold

Han er helt perfekt.... Men han har så liten penis. Dealbreaker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

TS her. Ja, jeg syns det er litt turn off at han har så liten penis og ja det påvirker også sexen. Kanskje ikke han merker det, men jeg gjør det. Og det er dette jeg sliter med for føler det er så synd, men jeg klarer ikke å komme over at den er så liten.

Anonymkode: c295f...eb3

Er det godt for ham? Kommer han? 

Anonymkode: 5eb5c...efb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Damer med holdninger som deg er enda mer turn off. 

Så butt hurt da🤣🤣

Anonymkode: 48187...843

AnonymBruker
Skrevet

Så dere hadde en avtale om størrelsen før dere møttes,og nå har han brutt avtalen? 😅

Anonymkode: 3ebee...707

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så butt hurt da🤣🤣

Anonymkode: 48187...843

Lær deg norsk. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, jeg vil ikke være med en som har så stor. Men han her, han har veldig liten. Vet ikke hva mikropenis vil si, men den kan ikke være mye større enn 10 cm, om den er så stor.

Det er så synd for han er perfekt på andre måter, snill, generøs, bra utdannelse, veloppdratt.

Hva hadde du gjort i et slikt tilfelle?

Og ja, jeg har vært med noen som har vært for store også, å det er heller ikke bra. Og sex er viktig for meg. Jeg ble bare skikkelig skuffet merket jeg.

Er det ikke godt nok for deg så la han finne seg noen andre. Stakkars mann.

Anonymkode: a6647...c3c

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er noen grunn til å angripe ts her. Hun har da ikke vært stygg med ham, hun vurderer om hun skal gå videre med forholdet eller ikke. For noen er et godt sexliv viktig, det gjelder både kvinner og menn. Klart at en veldig liten penis kan ha noe å si når det gjelder valg av partner, akkurat som en for trang/for vid vagina kan det. Jeg hadde en gang sex med en mann som hadde så liten penis at jeg ikke merket om den var inni eller ikke, penetrering var med andre ord ganske poengløst for min del.. og jeg er mer glad i det enn slikking og fingrene. For andre spiller penetrering en mindre rolle. Det er langt fra alle kvinner som velger bort menn pga penisstørrelse. 

Anonymkode: bd97f...9e2

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det ikke godt nok for deg så la han finne seg noen andre. Stakkars mann.

Det er jo ikke en stakkars mann. Man har ikke krav på å bli valgt som partner. Akkurat som en mann kunne valgt bort en kvinne som er for trang eller vid for penetrering. Man kan bli valgt bort for en rekke ting man ikke kan noe for, fordi man rett og slett ikke er noen match. Jeg er heller ikke en match for alle og hvis noen ikke klaffer seksuelt med meg kan jeg ikke bli fornærmet av den grunn. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er turn off for deg, og du ikke klarer å se forbi det, så må du jo bare gå fra han da. For min del hadde det ikke spilt noen rolle, vaginal sex har uansett aldri fått meg til å komme uansett hvor stor penis mannen har. Hvis mannen er god på andre ting i senga, er det mye viktigere for meg enn en stor penis. Men jeg synes han fortjener å finne en dame som ikke synes at penisen hans er turn off, det kommer ikke til å bli en god situasjon hverken for han eller deg. Tenk deg inn i hans situasjon, hvis han syntes fitta di var turn off, ville du ikke ønsket at han gikk fra deg i stedet for å prøve å holde ut med deg? 

Anonymkode: 6b15d...665

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er jo ikke en stakkars mann. Man har ikke krav på å bli valgt som partner. Akkurat som en mann kunne valgt bort en kvinne som er for trang eller vid for penetrering. Man kan bli valgt bort for en rekke ting man ikke kan noe for, fordi man rett og slett ikke er noen match. Jeg er heller ikke en match for alle og hvis noen ikke klaffer seksuelt med meg kan jeg ikke bli fornærmet av den grunn. 

Det er evt stakkars mann om hun fortsetter å være med han, når hun ser så negativt på han. Ingen mann med respekt for seg selv vil være sammen med en slik dame 

Anonymkode: a42a0...204

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gitt det tid. Man kan venne seg til ganske mange ting hvis man vil. 

Jeg gikk fra en eks som var over snittet til en som var liten. Føltes ikke ut som at jeg kjente noenting i starten.

Men etterhvert så tror jeg vagina må ha trukket seg litt sammen for jeg kjente mer og mer og sexen ble bedre og bedre.

Det ble slutt etterhvert men ikke pga penisstørrelsen.

Anonymkode: aef9d...775

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Når hun bruker penisen hans som et argument så synes jeg oppriktig synd på han. Selvfølgelig har man ikke krav på og bli valgt. Det er det ingen som har. 

Jeg oppfordrer ts til å velge han bort av hensyn til mannen. Han fortjener bedre synes jeg.

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Altså esse.... Hva er greia med at kvinnene på Kvinneguiden ofte begynner sine innlegg med "Altså" - ?

Anonymkode: 58a61...d49

Skrevet

Sex er så mye mer enn bare inn og ut, som for øvrig heller ikke får meg til å komme, så hvis man kommuniserer bra, og sier fra om hvordan man ønsker å ha det, så tror jeg at sex med en mann med liten penis kan bli bra. 

• Liker 1
Skrevet

Dette kunne du strengt tatt , tatt i starten av forhold vel er den ikke match for deg gå videre! Har han alt du ellers liker ta en prat om det og find løsninger sammen, uten såre ham med det selvsagt! Har da selv dealbreaker når det kommer til de jenter jeg liker ;)  men tar det fra start av.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en venninne som nå er død, som var veldig opptatt av å ha en mann med stor penis. Hun fant to stk etter hverandre. Den ene var odelsgutt på en gård, og brydde seg ikke om henne. Hun fikk et barn med han, de gikk fra hverandre, og det var tydelig at han kun hadde gutten når han måtte av plikt. Senere fant hun seg en som kløp henne så hardt at hun hadde svarte blåmerker fra det. Etter det fant hun seg en langer som slo ut tennene på henne, jeg aner ikke hvor stor pikk han hadde, men han hadde dopet hun ville ha. Hun døde til slutt av lungebetennelse fordi rusbruken hadde kjørt ned immunforsvaret hennes så til de grader.

Så fokus folkens, fokus. Vil du ha et godt forhold, eller vil du ha en stor penis?

Anonymkode: c7928...624

AnonymBruker
Skrevet

For meg hadde det ikke vært aktuelt å date en stor mann med liten penis.

Det følger ofte med dårlig selvtillit og en mann som tenker over det.

Menn med skikkelig penis fokuserer ikke på slikt.

Dumpegrunn for meg, men hver sin lyst.

Anonymkode: 17fab...6fd

Skrevet

Disse mennene som mangler lengde er som regel veldig snille og oppofrende, jeg ble tilbudt tunge istedenfor,sa han var veldig god på det,  men det liker jeg ikke, så det hadde det blitt 0 sexliv, det ville jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Ja, jeg syns det er litt turn off at han har så liten penis og ja det påvirker også sexen. Kanskje ikke han merker det, men jeg gjør det. Og det er dette jeg sliter med for føler det er så synd, men jeg klarer ikke å komme over at den er så liten.

Spør neste gang om dickpics, slipper du å bli skuffet. 

Anonymkode: 7ec6c...107

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg hadde en venninne som nå er død, som var veldig opptatt av å ha en mann med stor penis. Hun fant to stk etter hverandre. Den ene var odelsgutt på en gård, og brydde seg ikke om henne. Hun fikk et barn med han, de gikk fra hverandre, og det var tydelig at han kun hadde gutten når han måtte av plikt. Senere fant hun seg en som kløp henne så hardt at hun hadde svarte blåmerker fra det. Etter det fant hun seg en langer som slo ut tennene på henne, jeg aner ikke hvor stor pikk han hadde, men han hadde dopet hun ville ha. Hun døde til slutt av lungebetennelse fordi rusbruken hadde kjørt ned immunforsvaret hennes så til de grader.

Så fokus folkens, fokus. Vil du ha et godt forhold, eller vil du ha en stor penis?

Anonymkode: c7928...624

Moralen er: Stor pikk leder til rusmisbruk og tidlig død. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For meg hadde det ikke vært aktuelt å date en stor mann med liten penis.

Det følger ofte med dårlig selvtillit og en mann som tenker over det.

Menn med skikkelig penis fokuserer ikke på slikt.

Dumpegrunn for meg, men hver sin lyst.

Anonymkode: 17fab...6fd

Hva er en skikkelig penis? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...