Gå til innhold

Han er helt perfekt.... Men han har så liten penis. Dealbreaker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg vil ikke være med en som har så stor. Men han her, han har veldig liten. Vet ikke hva mikropenis vil si, men den kan ikke være mye større enn 10 cm, om den er så stor.

Det er så synd for han er perfekt på andre måter, snill, generøs, bra utdannelse, veloppdratt.

Hva hadde du gjort i et slikt tilfelle?

Og ja, jeg har vært med noen som har vært for store også, å det er heller ikke bra. Og sex er viktig for meg. Jeg ble bare skikkelig skuffet merket jeg.

Anonymkode: c295f...eb3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne skulle egentlig i singelliv men postet feil

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Denne skulle egentlig i singelliv men postet feil

Tja...   passer nok greit her og.

"snill, generøs, bra utdannelse, veloppdratt" er ting han kan gjøre noe med, og har gjort. Penisstørrelsen er det dessverre lite å gjøre noe med. Klarer han ikke å tilfredsstille deg på andre måter enn med penis? Regner med dere har hatt sex siden du kan beskrive penisen hans. Mange kvinner klarer å komme i mål selv om partner er litt mindre utstyrt. Veldig synd at ting man ikke har herredømme over skal ødelegge for et ellers godt forhold. Du må nok selv avgjøre om dette er en så stor dealbreaker at du ikke vil fortsette forholdet, men ikke fortell han årsaken til et eventuelt brudd.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er jo om dere har god sex eller ikke, ikke hvor stor penis er. 

Anonymkode: a23ab...d22

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Bitte liten penis er så turn off. Hjelper ikke at alt annet fungerer dessverre. 

Anonymkode: 48187...843

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

La han slippe. Mannen har følt på skam siden ungdommen og så skal han utsettes for et kvinnemenneske som deg.

Tenk om vi gutta hadde hatt et forum der vi skrev om å dumpe dama på grunn av for små pupper eller rumpe.

Fy faen mange av dere er kvalme!

Anonymkode: d2399...e67

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Man kan da strengt tatt ha god sex med en liten penis og dårlig sex med en stor. 
Jeg levde i forhold med en liten med super sex. Så har man normalt to armer osv. 
Høres evt ut som dere bare ikke er match seksuelt? 

Anonymkode: 5b9a3...8cf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min eks hadde svært liten. Men han var en narsissistisk alfahann.

Det er hans slemme sider som er grunnen til at jeg gikk. Hadde han vært en snill og god mann hadde jeg blitt.

Anonymkode: eb45f...1f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du andre fremmede om denne penisen er en dealbreaker? Det er jo deg selv du må spørre, siden det er du som vurderer å være i forhold med han.
Uansett hva andre svarer, så endrer det ikke noe som helst på verken penisen hans eller dine følelser rundt han og penisen hans. Penisen hans er en del av pakka, og det er kun du som kan avgjøre om penisen hans fungerer for deg eller ikke.

Anonymkode: 90621...8dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Altså, jeg vil ikke være med en som har så stor. Men han her, han har veldig liten. Vet ikke hva mikropenis vil si, men den kan ikke være mye større enn 10 cm, om den er så stor.

Det er så synd for han er perfekt på andre måter, snill, generøs, bra utdannelse, veloppdratt.

Og ja, jeg har vært med noen som har vært for store også, å det er heller ikke bra. Og sex er viktig for meg. Jeg ble bare skikkelig skuffet merket jeg.

1. Hvis du allikevel er fysisk tiltrukket av han og forguder sexen spiller det ingen rolle

2. Hvis dette er turn off, da må du bare avslutte. Finner man den store kjærligheten skal det være full klaff med sexen, stor eller liten penis does not matters

Anonymkode: d8e5d...dc1

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

La han slippe. Mannen har følt på skam siden ungdommen og så skal han utsettes for et kvinnemenneske som deg.

Tenk om vi gutta hadde hatt et forum der vi skrev om å dumpe dama på grunn av for små pupper eller rumpe.

Fy faen mange av dere er kvalme!

Anonymkode: d2399...e67

Dere har KG. Det har absolutt vært tråder her inne om ulike kroppsdeler på damene som ikke lever opp til enkelte menns standard, både pupper, rumpe og vulva/vagina.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Snill, generøs, god oppdragelse er så utrolig mye viktigere enn størrelsen på penis. Synes synd på menn som opplever sånn oppførsel fra damer. Bli dømt pga noe de ikke kan noe for. 

Anonymkode: 641dc...dd0

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dere har KG. Det har absolutt vært tråder her inne om ulike kroppsdeler på damene som ikke lever opp til enkelte menns standard, både pupper, rumpe og vulva/vagina.

I disse trådene - mener du kvinnene her inne svarer på en like lite fordømmende måte som her? Her blir jo ts tatt på alvor, ikke fordømt. 

Anonymkode: 0ceb2...5a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du skuffet bare over synet av liten penis, eller fordi du føler at sexen blir dårligere? Hvis sexen ikke fungerer særlig, så er han vel ikke noe for deg, uansett hvilken årsak det skulle kommet av.

Jeg har samboer med liten penis og tenkte aldri over det før han begynte å kommentere det selv. Vi har hatt masse god sex, så for min del gjør det ingenting. Det hender av og til at jeg gjerne skulle kjent en større penis inni meg, men jeg vet jo at en større penis ikke nødvendigvis betyr bedre sex, så jeg slår fort i fra meg sånne tanker. (Og håper ikke han tenker at han skulle prøvd en annen dame 😅) På de årene vi har vært sammen så har sexlivet dabbet litt av, men det er ikke pga størrelsen på penisen hans for å si det sånn.

Anonymkode: 229de...c71

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Ja, jeg syns det er litt turn off at han har så liten penis og ja det påvirker også sexen. Kanskje ikke han merker det, men jeg gjør det. Og det er dette jeg sliter med for føler det er så synd, men jeg klarer ikke å komme over at den er så liten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS her. Ja, jeg syns det er litt turn off at han har så liten penis og ja det påvirker også sexen. Kanskje ikke han merker det, men jeg gjør det. Og det er dette jeg sliter med for føler det er så synd, men jeg klarer ikke å komme over at den er så liten.

Da er det vel ikke noe å lure på. Han kan ikke endre størrelsen sin og du kommer ikke over skuffelsen. Best å gå før det blir altfor vondt å bryte. 

Anonymkode: 16ac4...19e

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du allerede har et slik syn på han, så tenker jeg det er best du ikke involverer deg mer. Ingen mann bør bli sammen med en kvinne som ser slik på han 

Anonymkode: a42a0...204

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et forhold med en som ikke er så veldig godt utstyrt, men det er den beste sexen jeg noen gang har hatt. Han elsker å slikke, fingre, bruker leketøy. 

Vi ender jo opp i stillinger som ikke har funket med mine ekser da de var for store. Ut og inn er ikke det som får meg til å komme, men det har det aldri vært. Men han er den jeg nyter samleie/piv mest med, den nærheten vi har er ubeskrivelig. 

Han bryr seg om meg, er lydhør ovenfor min nytelse, og det er trygt å utforske med ham.

Anonymkode: 34cb6...6e7

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Du må lære å bruke den. 

Anonymkode: 5eb5c...efb

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Bitte liten penis er så turn off. Hjelper ikke at alt annet fungerer dessverre. 

Anonymkode: 48187...843

Damer med holdninger som deg er enda mer turn off. 

Anonymkode: 5eb5c...efb

• Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...