Gå til innhold

Er fitta viktig for mannen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv vil jeg si det ikke er så viktig for meg. Jeg kan skaffe meg orgasme på egen hånd. Det er uansett viktigst med kvinnen den er plassert i, at hun er ok. Kjekt når man skal lage barn da. Men hvis jeg først skal si hva jeg liker, så bør den ikke ha for mye uthengende indre kjønnslepper. Den bør helst være litt proporsjonal - ikke henge for mye. Heller bør den ikke være vid. Ellers skulle jeg nok godt klare å leve uten piv, da det i dag finnes mange hjelpemidler som gjør jobben atskillig bedre enn en vid fitte med store indre kjønnslepper. 

Anonymkode: bba8d...8fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for opplysningen. 

Hvorfor stiller du et spørsmål du selv tydeligvis har svaret på? Og hvorfor bryr du deg om hva andre mener om fitter?

Anonymkode: ec7c2...ccb

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette var et begredelig innlegg, ts. Det er nok best du fortsetter å klare deg på egenhånd seksuelt. Du kan råke ut for de skrekkelige hengende kjønnsleppene hvor som helst, og det sjokket kan jo ta knekken på deg en dag. 

Anonymkode: dfd33...895

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for opplysningen. 

Hvorfor stiller du et spørsmål du selv tydeligvis har svaret på? Og hvorfor bryr du deg om hva andre mener om fitter?

Anonymkode: ec7c2...ccb

Andre kan ha andre meninger. Er det ikke slikt vi diskuterer her da? Er vel en ganske vanlig tråd. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selv vil jeg si det ikke er så viktig for meg. Jeg kan skaffe meg orgasme på egen hånd. Det er uansett viktigst med kvinnen den er plassert i, at hun er ok. Kjekt når man skal lage barn da. Men hvis jeg først skal si hva jeg liker, så bør den ikke ha for mye uthengende indre kjønnslepper. Den bør helst være litt proporsjonal - ikke henge for mye. Heller bør den ikke være vid. Ellers skulle jeg nok godt klare å leve uten piv, da det i dag finnes mange hjelpemidler som gjør jobben atskillig bedre enn en vid fitte med store indre kjønnslepper. 

*løper avgårde mens det blafrer i biffgardinene*

Jaggu godt jeg ikke skal ha sex med deg!

Trodde dette var en tråd om betydningen og ikke utseendet.. 

Anonymkode: 90460...dae

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

hvordan den ser ut er ikke viktig men er deilig å komme inn. gir noe ekstra

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

*løper avgårde mens det blafrer i biffgardinene*

Jaggu godt jeg ikke skal ha sex med deg!

Trodde dette var en tråd om betydningen og ikke utseendet.. 

Anonymkode: 90460...dae

Så butt hurt da. 😭

Skrevet

Fitte har veldig mye å si. Siden dette er den eneste tingen på en kvinne jeg bryr meg om og er ute etter, har den selvsagt stor betydning.

Anonymkode: a5f07...799

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du er ikke Guds gave til kvinnen, hvis du tror det 😄 

Greit å ha preferanser, men ikke forvent at damer skal stå i kø utenfor døren din. 

Selv har jeg bollemus og har aldri fått klager på det. 

• Liker 2
Skrevet
Mardina skrev (Akkurat nå):

Du er ikke Guds gave til kvinnen, hvis du tror det 😄 

Greit å ha preferanser, men ikke forvent at damer skal stå i kø utenfor døren din. 

Selv har jeg bollemus og har aldri fått klager på det. 

Bollemus er jo det mest fantastiske som er skapt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er sexy du 😉

Anonymkode: 284f1...081

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er sexy du 😉

Dessverre ikke😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dessverre ikke😂

Tror jeg ingenting på 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er det jeg også har hørt 😄 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Absolutt ikke! 

Anonymkode: a24fc...21b

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner.

Matas, mod.

Skrevet

En god fitte er en entusiastisk og aktiv fitte. Om de to tingene er i boks, er nok resten i boks også.

Jeg kan vanskelig se for meg at jeg kommer i en situasjon hvor fitta skulle være så fæl at jeg drar på meg buksene igjen og går. Joa, jeg har mine preferanser, men de er ikke så sterke at jeg lar de komme i veien. Er vi kommet så langt at fitta og jeg blir introdusert for hverandre, så er det mest sannsynlig greit og det blir sex.

Skrevet

Jeg tror faktisk at jeg syns ts ikke fortjener ei eneste f***e i resten av sitt liv. Fortsett med hjelpemidlene dine, så får du det som du aller helt foretrekker det. 

Anonymkode: 39192...9fb

• Liker 1
Skrevet

Det korte svaret er, JA. Særdeles viktig, men for meg er det enda viktigere at de liker å bruke munnen. Det er i munnen jeg får de beste orgasmene. Når man kjenner kuken eksplodere i en heftig orgasme etter en timelang BJ med edging, frenulum woreship og «intervallsuging»

Det å kjenne at pikken pumpe ut en diger ladning i munnen mens hun fortsetter å suge, er helt himmelsk. 

• Liker 1
Skrevet

Her er det vm i vulgært språk, ser jeg. Er dere 12 år? :himle:

Anonymkode: b4fcc...0ac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...