Gå til innhold

Til kvinner 35+: Har du møtt noen fra Tinder for sex og hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse.

Matas, mod.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 19.05):

Nå er det slik at det er helt umulig å møte noen på en vanlig måte. Tro meg jeg har prøvd lenge.

Menn idag er ikke seriøse lengre og jeg gidder ikke å se potensiale og forelske meg for å så bli skuffet gang på gang.

Har du vært singel nylig og sett hvorfan samfunnet har blitt? Da er det jo mye bedre å være klar over at det bare er for gøy på forhånd. og ellers nyte tiden som singel.

jeg skal selvfølgelig ikke møte noen uten å bli litt kjent først. Samtidig møtes vi på et offentlig sted første gangen, for en middag eller noe. 

Anonymkode: 68cb4...7c3

Du tar så feil. Det finnes masse seriøse oppgående menn som er ute etter noe seriøst og vil ha forhold. Hvorfor ikke gå etter de? Hvorfor la deg selv synke så lavt, at du godtar å bli brukt? Jeg er ung selv, yngre enn deg, og ja, såklart finnes det drittsekker, men alle venninnene mine er i seriøse forhold med menn i 20-30 årene. Og jeg selv dater en som er seriøs og som jeg ser for meg en framtid med. Hvorfor ikke gå for en seriøs fyr istedenfor en som bare vil bruke deg og behandle deg som tømmestasjon? Du fortjener bedre.

AnonymBruker
Skrevet
loveless skrev (3 timer siden):

Drakk meg full 🤭🤭 han andre møtte jeg i byen, hadde snakket på telefon/snap lenge før møtet. Så tok vi et par øl og gikk til sengs 😂 litt kleint var det jo, da jeg er ganske sjenert. Men vi klikka bra. Det blir bedre og bedre. Hadde aldri trodd jeg skulle gjøre noe slikt, men så tenkte jeg bare «fuck it» jeg hadde liksom ikke noe å tape, enten så funker det, eller så funker det ikke. Man må bare prøve

Er det deg Hilde? 

Anonymkode: 04bff...7b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...