AnonymBruker Skrevet i går, 09:47 #1 Skrevet i går, 09:47 Er kvinne i slutten av 30 årene og etter en liten stund som singel har jeg en periode der jeg er ekstremt kåt. så jeg lurer på å chatte litt seksuelt med menn på tinder for å se om vi kan møtes. Men merker jeg blir kjempenervøs når vi faktisk skal avtale noe eller møtes. Så trenger litt erfaringer fra dere for å endelig ta steget og faktisk møte noen. Det jeg er redd for er at deg blir kleint i starten, det freaker meg helt ut. Eller at vi har hisset hverandre såpass opp på forhånd og når jeg ser han så forsvinner det 🙈 Anonymkode: 68cb4...7c3
Strigiformes Skrevet i går, 10:00 #2 Skrevet i går, 10:00 Aldri. Tror uansett det er ganske vanlig å være nervøs. Du kan jo bare prøve for å se om du finner noen du har kjemi med. Ta det i ditt tempo, og ikke la deg presse til noe du ikke vil. Lykke til 🤞
AnonymBruker Skrevet i går, 11:03 #3 Skrevet i går, 11:03 Ikke kun for sex nei. En venninne gjorde det. Første hun lå med voldtok henne faktisk. De hadde pratet i 14 dager i forkant. Masse meldinger, avtaler, tlf for å trygge situasjonen for henne. For din del. Si i fra til en hvor du skal og navn til en du stoler på, bakgrunnssjekk han, sjekk dater vi samme på fb om det ligger en tilsvarende beskrivelse. De aller kjekkeste kan du være sikker på ligger med halve tinder. Så husk å beskytte deg. Anonymkode: 332e4...9fb 1
mellomtomater67 Skrevet i går, 11:08 #4 Skrevet i går, 11:08 Hva faen, kjøre deg, ha mere selvrespekt en det. Finn heller en bra fyr som er ordentlig, som du kan bli i ett forhold med å ha sex med. Ikke utsett deg selv for farlige situasjoner der du muligens kan bli voldtatt og ikke engang kjenner fyren. 1
mellomtomater67 Skrevet i går, 11:08 #5 Skrevet i går, 11:08 mellomtomater67 skrev (Akkurat nå): Hva faen, kjøre deg, ha mere selvrespekt en det. Finn heller en bra fyr som er ordentlig, som du kan bli i ett forhold med å ha sex med. Ikke utsett deg selv for farlige situasjoner der du muligens kan bli voldtatt og ikke engang kjenner fyren. Kjære* mener jeg.
mellomtomater67 Skrevet i går, 11:09 #6 Skrevet i går, 11:09 Du bør vite bedre enn å utsette deg selv for sånne situasjoner. Jeg er bare 23 år , mye yngre enn deg, og jeg møter ikke engang fremmede menn på Tinder. Har ikke engang datingapper. Møter heller seriøse gutter via felles venner osv. Du bør seriøst vite bedre enn å møte fremmede menn for sex.
AnonymBruker Skrevet i går, 13:37 #7 Skrevet i går, 13:37 Har gjort det ja , har vært ganske dårlig hver gang , sex er bedre når man blir kjent. Anonymkode: 7f271...ff0 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden Jeg fant en ff der. Tok en råsjans og takket ja til et spontant besøk en sein kveld. Han var heldigvis oppegående og hyggelig. Ikke den beste i senga siden han var litt lat, men han utøvde heldigvis ingen vold og var ganske så normal. Jeg ville ikke gjort dette med hvem som helst, og kommer nok ikke til å gjøre dette igjen. Anonymkode: bd65d...256
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Skrevet 20 timer siden mellomtomater67 skrev (5 timer siden): Hva faen, kjøre deg, ha mere selvrespekt en det. Finn heller en bra fyr som er ordentlig, som du kan bli i ett forhold med å ha sex med. Ikke utsett deg selv for farlige situasjoner der du muligens kan bli voldtatt og ikke engang kjenner fyren. Nå er det slik at det er helt umulig å møte noen på en vanlig måte. Tro meg jeg har prøvd lenge. Menn idag er ikke seriøse lengre og jeg gidder ikke å se potensiale og forelske meg for å så bli skuffet gang på gang. Har du vært singel nylig og sett hvorfan samfunnet har blitt? Da er det jo mye bedre å være klar over at det bare er for gøy på forhånd. og ellers nyte tiden som singel. jeg skal selvfølgelig ikke møte noen uten å bli litt kjent først. Samtidig møtes vi på et offentlig sted første gangen, for en middag eller noe. Anonymkode: 68cb4...7c3
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden Ja, fant to yngre FWBer der. Flotte karer både utseendemessig og med hodet på rett plass. Jeg kunne ikke holdt på med en umoden fuckboy, må være modne og oppegående. Knallgod sex var det og 😉Første ble avsluttet fordi han fant seg dame, andre fordi jeg fant meg type. Jeg brukte lang tid på å chatte før jeg traff noen, og møttes første gang en offentlig plass. Har kun gode erfaringer med disse to altså, de er intet annet enn gode minner i minnebanken min. Men, man skal være forsiktig… mye raringer der ute også. Kan du kanskje alliere deg med ei venninne som vet hva som pågår og sjekker inn med deg underveis? Anonymkode: 7a7da...356
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden Er det ikke bedre å gå til en prostituert? Anonymkode: 2e66e...599
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Skrevet 13 timer siden Mange ganger. Noen ganger har det vært fantastisk, og andre ganger (dessverre flertallet) har det vært ekstremt kjedelig. De eneste jeg gjentar det med er de som har vært flinke i senga. Anonymkode: 7db6c...701
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det ikke bedre å gå til en prostituert? Anonymkode: 2e66e...599 Hvorfor skulle det være det? Anonymkode: bd65d...256
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #14 Skrevet 24 minutter siden Ja en gang. Helt sykt god i senga, holder på enda Anonymkode: 3b7a1...ace
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #15 Skrevet 16 minutter siden Et par ganger. Helt ræva i senga eller grenseland overgrep, er min erfaring. Sp lever godt med at jeg aldri kommer til å ha sex igjen. Får jobbe gjort bedre selv! Anonymkode: 67939...a57
loveless Skrevet 14 minutter siden #16 Skrevet 14 minutter siden 2 ganger. Ene gangen helt katastrofe, han andre møter jeg fremdeles for sex ☺️ er 37.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå