Gå til innhold

Long covid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som fortsatt sliter med korona symptomer måneder og år etter infeksjon, hva gjør du som hjelper? 

Anonymkode: 228ff...a45

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det noen som fortsatt sliter med korona symptomer måneder og år etter infeksjon, hva gjør du som hjelper? 

Min sambo har hatt senvirkninger i 16 mnd nå. Sliter med utmattelse,smerter og pustevansker. Dessverre. Ikke funnet noe annet som hjelper enn å hvile mye. 

Anonymkode: 95a0c...74d

Skrevet

Har hatt utmattelse siden februar/ covid 2022 .

Er ikke i arbeidslivet og fungerer dårlig sosialt.

Leger har ikke peiling

Anonymkode: a5716...67a

Skrevet

I en nyhetsartikkel i tidsskriftet Science fra sommeren 2023 heter det at en sammenheng mellom long covid-lignende sykdom og koronavaksinene begynner å få anerkjennelse blant forskere og leger.

Anonymkode: e5972...c70

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min sambo har hatt senvirkninger i 16 mnd nå. Sliter med utmattelse,smerter og pustevansker. Dessverre. Ikke funnet noe annet som hjelper enn å hvile mye. 

Anonymkode: 95a0c...74d

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hatt utmattelse siden februar/ covid 2022 .

Er ikke i arbeidslivet og fungerer dårlig sosialt.

Leger har ikke peiling

Anonymkode: a5716...67a

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I en nyhetsartikkel i tidsskriftet Science fra sommeren 2023 heter det at en sammenheng mellom long covid-lignende sykdom og koronavaksinene begynner å få anerkjennelse blant forskere og leger.

Så leit :( jeg sliter også og har gjort lenge, de har ikke svar og jeg savner livet mitt. :(

Skrevet

Utmattelsen har jeg fått en god bedring på, gjennom aktivitetstilpasning. Økt jevnt og trutt, hyppig aktivitet og hvile om hverandre. Nå har det gått fem år da så.. Hjernetåken kommer tilbake når jeg er veldig sliten. Angst hadde jeg før covid men den ble mye kraftigere etter og det henger igjen enda, mye hjertebank som kommer og går og kan bli veldig overveldende og slite meg ut. 

Anonymkode: 399a1...def

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Greit å ha med seg. Som det står i din egen kilde er det likevel langt, langt vanligere etter covid-infeksjon enn etter vaksiner. 

Anonymkode: de524...ca8

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...