AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2025 #1 Skrevet 18. oktober 2025 Jeg føler jeg har forsøkt alt. Både Regal, Toro og hjemmelaget fra bunn. Jeg følger oppskrift til punkt og prikke, og det står 30x40 i oppskriften. De blir alltid helt flate! Nå forsøker jeg igjen og tok en som var 30x35 og den blir også flat som en pannekake. Jeg får til alt annet av kaker, men ikke langpanne. Hvorfor blir de så flate? Må jo lage dobbelt opp og legge lagvis 😖 Anonymkode: 6f070...cba
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2025 #2 Skrevet 18. oktober 2025 Dette hjalp meg: Romtemperert råvarer, egg, smør, melk, rømme osv IKKE mikse røra for hardt med feks høy tempo på handmikser eller kjøkkenmaskin, veldig ofte holder det å røre sammen med en sleiv eller noe Ikke åpne døra til stekeovnen for tidlig, eventuelt slå av ovnen, åpne døra litt på gløtt og la den kjøle rolig ned. Anonymkode: 5c532...fb5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2025 #3 Skrevet 18. oktober 2025 Jeg lager Toro langpannen til barnebursdager, den blir alltid høy hvis jeg bruker en liten langpanne, har brukt 2 poser hvis jeg bruker langpannen som hører til ovnen. Anonymkode: 42601...f7d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2025 #4 Skrevet 18. oktober 2025 Bruk mindre langpanne. Anonymkode: 0f7ed...28c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå