Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 40 og synes jeg har mistet mye volum i leppene. Har tenkt på filler, men det er veldig viktig at det ser naturlig ut.. IKKE ducklips som de yngre ofte får. Noen som kan anbefale et sted på Østlandet/ Oslo/ Drammen? 

Anonymkode: 22473...593

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å la vær og heller sette deg inn i fine måter å sminke din naturlige leppeform. 

God pleie.

Anonymkode: 51170...164

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Fillers ser ikke naturlig ut,tvert imot.

Anonymkode: 19d79...2db

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller brukt lip plumper. Fillere kan ende opp med å gjøre mye skade på sikt. Merker jo også at volumet har forsvunnet med årene, er kommet til midten av 40-årene. Får aldri meg til å ta fillers noen steder i kroppen. 

Anonymkode: 69cf0...ac3

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke anbefale sted på Østlandet da jeg ikke gjorde det der :) Men jeg gjorde det litt impulsivt hos en kjede med godt rykte her hvor jeg bor. Jeg tok lite, det er ingen som har lagt merke til det før jeg har sagt det (jeg har ærlige venninner 😂). Men jeg er veldig fornøyd! Leppene fikk litt mer fylde, mer farge (visste ikke at man «mista» farge jo eldre man blir). Det er nå halvannet år siden - fremdeles fornøyd! Er 45 år. Jeg gikk til en dame på min alder som ikke ser så «fake» ut. Jeg hadde aldri stolt på ei på 23 med duck lips.. Så mitt tips er å se litt på den som skal behandle deg, samt anmeldelser :)

Anonymkode: 97cf7...0a6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan ikke anbefale sted på Østlandet da jeg ikke gjorde det der :) Men jeg gjorde det litt impulsivt hos en kjede med godt rykte her hvor jeg bor. Jeg tok lite, det er ingen som har lagt merke til det før jeg har sagt det (jeg har ærlige venninner 😂). Men jeg er veldig fornøyd! Leppene fikk litt mer fylde, mer farge (visste ikke at man «mista» farge jo eldre man blir). Det er nå halvannet år siden - fremdeles fornøyd! Er 45 år. Jeg gikk til en dame på min alder som ikke ser så «fake» ut. Jeg hadde aldri stolt på ei på 23 med duck lips.. Så mitt tips er å se litt på den som skal behandle deg, samt anmeldelser :)

Hvor mye tok du?

Anonymkode: a30fc...a4b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvor mye tok du?

0,5. Skulle komme tilbake hvis jeg ville ha mer, men jeg var fornøyd med det 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

0,5. Skulle komme tilbake hvis jeg ville ha mer, men jeg var fornøyd med det 😊

Så bra! Jeg har vurdert 0,5 men vært veldig i tvil om det blir forandring i det hele tatt, samtidig vil jeg jo absolutt ikke ha duck lips.

• Nyttig 1
Skrevet

har til gode å se noen det ser naturlig ut på dessverre 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
monican94 skrev (3 minutter siden):

har til gode å se noen det ser naturlig ut på dessverre 

Det er vel bare på de som tar veldig mye at man ser det i det hele tatt. Eller har du sett noen med relativt små lepper der det så unaturlig ut? På hvilken måte isåfall?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

LM kosmetiske på Jessheim. Hun er sykepleier og lager kjempefine Russian lips. Hun overdriver aldri og det blir pent. 

Anonymkode: c0598...585

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er vel bare på de som tar veldig mye at man ser det i det hele tatt. Eller har du sett noen med relativt små lepper der det så unaturlig ut? På hvilken måte isåfall?

har en kollega 45 år mef små lepper som tok 0.5 samt svigermor på nesten 70 har tatt det siden hun var yngre, syns det er no med overgangen mellom lepper til huden utafor man liksom ser med eeengang at det ikke er naturlig..og det syns jeg personlig er ganske lite pent.. selvsagt bedre enn duck men kvinne 40+ er kvinne 40+ og skal ikke se ut som 20

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Så bra! Jeg har vurdert 0,5 men vært veldig i tvil om det blir forandring i det hele tatt, samtidig vil jeg jo absolutt ikke ha duck lips.

Mulig jeg kunne valgt 0,7 eller 1 og blitt like fornøyd da, men jeg tørte ikke prøve 😅 Behandler anbefalte 0,5 siden jeg er opptatt av at det ikke skal se unaturlig ut. Det gjorde mye for meg selv! Men de venninner som jeg har sagt det til kan ikke se det 😂 Men de ser forskjellen på før og etter bilde. Er skummelt mange som fyller mye i leppene og man ser det jo så mye at det nesten virker normalen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
monican94 skrev (6 minutter siden):

har en kollega 45 år mef små lepper som tok 0.5 samt svigermor på nesten 70 har tatt det siden hun var yngre, syns det er no med overgangen mellom lepper til huden utafor man liksom ser med eeengang at det ikke er naturlig..og det syns jeg personlig er ganske lite pent.. selvsagt bedre enn duck men kvinne 40+ er kvinne 40+ og skal ikke se ut som 20

Enig! Men med alderen mister leppene fylde og farge.  Jeg gjorde det i alle fall ikke med mål om å se ut som ei på 20 😊 Men synes det forbedret helhetsinntrykket. Tok bare 0,5 ml. Ser ut som den alderen jeg er 😇

AnonymBruker
Skrevet
monican94 skrev (7 minutter siden):

Enig i dette. Det synes ikke nødvendigvis på et bilde når det er så lite, men når de snakker eller beveger munnen på annen måte ser man det med en gang der overleppa slutter og huden begynner. 

Anonymkode: 16531...b68

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig i dette. Det synes ikke nødvendigvis på et bilde når det er så lite, men når de snakker eller beveger munnen på annen måte ser man det med en gang der overleppa slutter og huden begynner. 

Anonymkode: 16531...b68

Ser ikke bra ut, er alltid synlig. Samme med botox...ser ikke bra ut.

Anonymkode: 55e6d...301

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Man ser det med en gang om man har philtrummen flat. Sånn her (bilde fra nett): IMG_2529.jpeg.0ffde502760c1fa9cab0db039ffd17a3.jpeg

ikke i nærheten en gang. Hun her har allerede et fyldig område under nesen. 

Anonymkode: 88c2a...67f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd hos Dermatvillingene på Løren, hyggelige priser også. Tok 0,5 jeg også, veldig naturlig resultat. 

Anonymkode: 87d23...777

AnonymBruker
Skrevet

Det ser aldri naturlig ut. 

Anonymkode: 4501c...bd5

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok 0.5 i begynnelsen av førtiårene. Heldigvis varte det ikke så lenge på meg, da jeg syns overgangen overleppe til hud så skikkelig stygt og unaturlig ut, en slags "kant" på huden over leppen. Aldri igjen, og jeg skjønner fortsatt ikke hva som gikk av meg. Utrolig ekkelt også, å stikke og sprøyte inn ting under huden i ansiktet 😨  Myye finere med naturlige lepper, uansett fylde. Bruker heller gode hudpleieprodukter, som solkrem, fukt, retinol osv. og sminker meg pent. 

Anonymkode: 019aa...4b2

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...