Gå til innhold

La partner ha ha sex med fremmed med blindfold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et forhold med ei helt perfekt dame. Vi har deilig sex, er kinky, deler fantasier og har et D/s forhold. Altså hun er submissive. Hun er villig til å la meg gjøre som jeg vil med henne under med noen få grenser. Vi har vært sammen et par år og har vært åpne fra starte begge to om at vi på sikt ønsker å prøve sex med andre/flere. Men dette skal skje sammen. 
Ingen av oss har mye erfaring på denne fronten, men begge har prøvd litt. 

Vi bor ikke sammen, og har sjeldent barnefrie helger sammen. Men vi har en helg alene sammen om ikke lenge. 
Min tanke da er å dra til en annen by, leie et hotell for helgen å bare kose oss. Det jeg fantaserer om eller ønsker å få til(kanskje😅) er at en av kveldene så ber jeg henne ta på noe sexy undertøy, når hun er klar tar jeg på henne blindfolds og binder henne i sengen. Enten stående i doggy eller liggende på rygg med bena spredt. Jeg tar på henne hodetelefoner med lyddemping og lar henne ligge der litt uvitende. Jeg tar litt på henne, pirrer henne og gjør henne kåt og utålmodig. 

Så mens hun ligger der, stikker jeg ut for å hente en som venter i resepsjonen. Her må jeg finne en aktuell kandidat som er seriøs og passer inn i scenarioet mitt. Tar han med opp og ber han knulle henne. Hun verken ser eller hører noe. Og vet jo i utganspunktet ingenting. Tenkte etter hvert å bli med å la henne suge med så hun merker det er to menn på henne. 
Når den fremmede er ferdig, behøver ikke nødvendigvis vare så lenge, tar han på seg og drar, klassisk tøm og røm😅

Så har noen her erfart eller gjennomført et slikt eller lignende opplegg selv. Og har noen tips erfaringer de vil dele med meg, hadde det vært kult. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på 👍

Vegar her på forumet melder seg sikkert frivillig 

Anonymkode: 1a16c...0c0

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjør på 👍

Vegar her på forumet melder seg sikkert frivillig 

Anonymkode: 1a16c...0c0

Ja, han er en ivrig kar som kan og har gjort det meste... I følge ham selv.

Anonymkode: 13296...fbc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, han er en ivrig kar som kan og har gjort det meste... I følge ham selv.

Anonymkode: 13296...fbc

Stemmer at jeg har en del lignende erfaringer ja. Jeg foretrekker at mannen hennes ikke deltar, men enten får snap underveis eller en video av det hele i etterkant. 

Skrevet
M90TE skrev (1 time siden):

Er i et forhold med ei helt perfekt dame. Vi har deilig sex, er kinky, deler fantasier og har et D/s forhold. Altså hun er submissive. Hun er villig til å la meg gjøre som jeg vil med henne under med noen få grenser. Vi har vært sammen et par år og har vært åpne fra starte begge to om at vi på sikt ønsker å prøve sex med andre/flere. Men dette skal skje sammen. 

Vi bor ikke sammen, og har sjeldent barnefrie helger sammen. Men vi har en helg alene sammen om ikke lenge. 
Min tanke da er å dra til en annen by, leie et hotell for helgen å bare kose oss. Det jeg fantaserer om eller ønsker å få til(kanskje😅) er at en av kveldene så ber jeg henne ta på noe sexy undertøy, når hun er klar tar jeg på henne blindfolds og binder henne i sengen. Enten stående i doggy eller liggende på rygg med bena spredt. Jeg tar på henne hodetelefoner med lyddemping og lar henne ligge der litt uvitende. Jeg tar litt på henne, pirrer henne og gjør henne kåt og utålmodig. 

Så mens hun ligger der, stikker jeg ut for å hente en som venter i resepsjonen. Her må jeg finne en aktuell kandidat som er seriøs og passer inn i scenarioet mitt. Tar han med opp og ber han knulle henne. Hun verken ser eller hører noe. Og vet jo i utganspunktet ingenting. Tenkte etter hvert å bli med å la henne suge med så hun merker det er to menn på henne. 
Når den fremmede er ferdig, behøver ikke nødvendigvis vare så lenge, tar han på seg og drar, klassisk tøm og røm😅

Så har noen her erfart eller gjennomført et slikt eller lignende opplegg selv. Og har noen tips erfaringer de vil dele med meg, hadde det vært kult. 

For meg hadde det vært svært viktig påviste at hun var med på leken, og ikke trodde at det var du som kom inn og tok henne. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Vegar Beideren skrev (3 minutter siden):

Stemmer at jeg har en del lignende erfaringer ja. Jeg foretrekker at mannen hennes ikke deltar, men enten får snap underveis eller en video av det hele i etterkant. 

Du beskriver mer et cuckold-opplegg, dette har ikke noe med det å gjøre. Ikke interessert i å motta bilder/video mens jeg ikke er tilstede. Dette skal være et «kort» treff og jeg skal være der. Og settingen her har jo blitt snakket om på forhånd, så hun lukter nok fort lunta når ting begynner å skje😅 

• Liker 1
Skrevet
M90TE skrev (1 minutt siden):

Du beskriver mer et cuckold-opplegg, dette har ikke noe med det å gjøre. Ikke interessert i å motta bilder/video mens jeg ikke er tilstede. Dette skal være et «kort» treff og jeg skal være der. Og settingen her har jo blitt snakket om på forhånd, så hun lukter nok fort lunta når ting begynner å skje😅 

Nei, jeg tolket det ikke heller som om det var det dere ønsket, me måtte kommentere siden et ble nevnt i to andre kommentarer. 
Mange her inne skjønner ikke at folk tenker annerledes når det kommer til sex, så de liker å harselere litt oss. Skjønner ikke at vaktene her inne lar det passer. 

Lykke til med fetishen deres. Håper dere finner det dere leter etter. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
M90TE skrev (4 timer siden):

Det der er en fantasi som er helt lik min, men kommer ikke til å leve ut. Jeg er nok for sjalu til det. Legger til dessverre også🙈 Blir sjukt tent av å snakke om det med min bedre halvdel også, men vet med meg selv at det ville blitt vondt. Hode hadde spinnet om han andre var bedre osv.. Men elsker å lese om det, se det og fantasere om det.

Anonymkode: a7db6...ab0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Voldtekt hvis hun ikke er informert 

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun ikke vet hvem som presser penisen inn i henne mens hun er bundet, blindet og ikke kan høre stort... det høres ut som voldtekt. Med mindre hun har sagt klart og tydelig i fra (gjerne på film) at ja, dette er et opplegg hun er samtykkende til og med på når det passer deg.

Anonymkode: 76610...e32

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette er nok sikkert en flott fantasi, og slik du anser det nærmest en raus gave til henne, fordi du trolig hadde satt pris på det samme. For det er få kvinner du ikke hadde funnet en slik situasjon opphissende angående. 

Det du beskriver er imidlertid noe en kvinne fort kan oppleve som et overgrep. 

Akkurat dette er hvorfor det å leve med en "kuckold" i seksuelt åpne miljøer ofte beskrives som hva som oftest går fryktelig galt, fordi mennene som ønsker å dele sin kvinne med andre menn blir så tent på sine egne fantasier og idéer om at de er rause når de lar kvinnen ha sex med andre menn at de temmelig blindt ignorerer kvinners behov for trygghet, tillit og å velge sine seksuelle partnere selv, ut fra betydelig strengere kriterier enn det menn takler å tenne og like en situasjon ut fra. 

Du kan ende opp med en kvinne som føler seg både voldtatt og som mister tilliten og trygghet ovenfor deg dersom du gjennomfører dette på måten du beskriver. 

Glem det at du gjerne hadde tent på tilsvarende motsatte. Glem at DU tenner på dette. For en kvinne er dette å hjelpeløst få sin kropp brukt av en ukjent mann hun aldri har gitt sitt samtykke til å ha sex med. 

Om dette var greit for kvinner generelt kunne vi bare plukket menn inn fra gata når vi er kåte. Uansett hvordan han er, ser ut og oppfører seg. Uten trygghet og tillit. Det gjør vi ikke, fordi for oss kvinner er ikke pikk pikk, og en mann en mann. Vi har kriterier for å ha sex med noen, og å bli knullet av random mann er ikke noe positivt, men noe helt fryktelig å oppleve. Å bli bundet, blindet og være hjelpeløs sårbar og maktløs angående å få bestemmelsesrett angående å bli knullet av helt ukjent mann er ikke en herlig opplevelse for oss kvinner, det er et grusomt overgrep. 

Ikke gjør dette! 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det du beskriver er jo overgrep! -voldtekt! 

Anonymkode: 556a8...632

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er voldtekt. Sex med noen som ikke har samtykket til sex med denne personen. 

Anonymkode: 0b0d6...0f6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har MYE å lære som dominant når det gjelder å ta ansvar. Hilsen dominant 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne selv som også har slike fantasier, ville jeg ikke likt dette. Det er viktig at hun får mulighet til å samtykke. Det er forskjell på fantasi og å se for seg at man kunne hatt lyst til å gjøre noe slikt, og det å faktisk gjøre det. Du kan ikke la det skje uten at hun har samtykket i forkant. 

Anonymkode: afbbf...f7d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Mye reaksjoner her, og ser jeg kan ha utelatt noe som får dere til å reagere. Dette er noe som vi har diskutert og som er en fantasi for begge. Som jeg HAR fått samtykke til å gjennomføre. Har riktignok ikke filmet det å skrevet det ned på en kontrakt. Men noe av spenningen for hennes del er å IKKE vite når, hvor og hvem. 
Vi har etablerte signaler og stoppord som stopper eller bremser lek ved behov. 

Dette har ikke noe med overgrep og voldtekt å gjøre, langt ifra! Er jo maktbalansen som gjør det spennende for oss som par her, at hun lar meg gjennomføre og at jeg lar henne bli «brukt» . At hun er min til å gjøre som jeg vil med, og hun er noe jeg kan dele om jeg ønsker. Selvfølgelig med samtykke, alltid samtykke! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner flere som har vært med på lignende. Felles for dem er at de skulle på et tidspunkt ønske de visste hvem det var. Hun ene har blitt rimelig paranoid av å ikke vite hvem som har pult henne og ikke. 

Blindfold og ukjent er hot, men jeg foretrekker absolutt å få se hvem han er og veksle noen ord etter det hele er over. 

Anonymkode: d2f22...8d5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
M90TE skrev (På 19.10.2025 den 9.57):

Mye reaksjoner her, og ser jeg kan ha utelatt noe som får dere til å reagere. Dette er noe som vi har diskutert og som er en fantasi for begge. Som jeg HAR fått samtykke til å gjennomføre. Har riktignok ikke filmet det å skrevet det ned på en kontrakt. Men noe av spenningen for hennes del er å IKKE vite når, hvor og hvem. 
Vi har etablerte signaler og stoppord som stopper eller bremser lek ved behov. 

Dette har ikke noe med overgrep og voldtekt å gjøre, langt ifra! Er jo maktbalansen som gjør det spennende for oss som par her, at hun lar meg gjennomføre og at jeg lar henne bli «brukt» . At hun er min til å gjøre som jeg vil med, og hun er noe jeg kan dele om jeg ønsker. Selvfølgelig med samtykke, alltid samtykke! 

Der er bedre, men likevel uklokt. Å ligge med noen man aldri får se, er typisk noe som fungerer bedre som fantasi enn faktisk gjennomført handling.

Din rolle som dom er å skaper en spennende men trygg totalsituasjon. Det gjør du ikke ved å gjennomført alt hun "bestiller". 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...