AnonymBruker Skrevet 18. oktober #1 Skrevet 18. oktober Har planer og rydding idag...tenkte kanskje en motivasjonsfaktor kan være at det lukter friskt og godt etterpå er ikke ute etter syntetiske lukter - bare et eller annet som gjør at det lukter reint. Anonymkode: 97c45...e62
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #2 Skrevet 18. oktober Det finnes duftposer man kan kjøpe fra interiørbutikker, men de kan være syntetiske og parfymefulle. Du kan også lage en egen liten luftfrisker av litt stoff og eterisk olje som du har noen dråper av på. Feks lavendel. Ren lukt, mindre skadelig enn disse parfymegreiene. Anonymkode: 623de...b5e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #3 Skrevet 18. oktober Riktignok ikke i klesskapet, men i kommodeskuffen, har jeg et såpestykke med lavendelsåpe. Såpa lukter skikkelig mye lavendel, så jeg tror sannelig duften kunne fylt hele klesskapet. Anonymkode: 200be...250 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #4 Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det finnes duftposer man kan kjøpe fra interiørbutikker, men de kan være syntetiske og parfymefulle. Du kan også lage en egen liten luftfrisker av litt stoff og eterisk olje som du har noen dråper av på. Feks lavendel. Ren lukt, mindre skadelig enn disse parfymegreiene. Anonymkode: 623de...b5e Tusen takk...da vart det eterisk olje på bomullspads med sitron Anonymkode: 97c45...e62
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #5 Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Riktignok ikke i klesskapet, men i kommodeskuffen, har jeg et såpestykke med lavendelsåpe. Såpa lukter skikkelig mye lavendel, så jeg tror sannelig duften kunne fylt hele klesskapet. Anonymkode: 200be...250 Høres deilig ut. takk for tips hvor kjøpte du såpa? ts Anonymkode: 97c45...e62
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #6 Skrevet 18. oktober Du får sikkert kjøpt lavendel i krukker på plantesenter ennå. De kan du klippe av og henge oppned i en snor til tørk i klesskapet ditt. Det vil dufte lavendel av alt. Deilig duft. Start med en liten bukett kanskje, tilfelle lukten blir sterkere enn antatt? Anonymkode: 4fef8...eab 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå