AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Lurer, bare for gøy. Anonymkode: 55d97...1f2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Damer i thighs er fint å se på shopping senter. Anonymkode: 220bb...19b
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Jeg pynter meg ikke men kan gå i tights med en kåpe over og fine gummistøvler Anonymkode: 56f28...4e9
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Går med det samme som på jobb, matbutikk etc.På høsten betyr det bukse, genser, jakke/kåpe og støvler. Anonymkode: 99bb9...3ca 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Helt vanlige klær. Ikke treningstøy eller turtøy. Jeans, skjorte, sneakers f eks Anonymkode: 8ae07...b56 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Pent hvis jeg skal spise der men går mest i joggebukse Anonymkode: 24f7a...586
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Som regel i det jeg ellers går i. Kan fint gå i treningstøy om jeg skal videre på trening, eller etuikjole og kåpe om jeg kommer fra jobb. Mine vanlige småpene klær om jeg drar ut ens ærend for butikker og en lunsj. Eller tights og t skjorte (mine vanlige hjemmeklær) med en lang jakke over om jeg bare skal ut et ærend midt på dagen. Unntaket er om jeg skal en runde for å prøve klær og sko. Da kler jeg meg helst i en løs kjole jeg bare kan dra over hodet, og slip-in-sko. Så da slipper jeg å knote med påkledning i varme og små prøverom. Anonymkode: e978a...6ba
Grønnsaksvaffel Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Helt vanlige klær - går innom på vei hjem fra jobb. 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden Vanlige klær. Anonymkode: b4ba6...5ad 1
Morpheus Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden De klærne jeg har gått i hele dagen. Svipper gjerne innom etter jobb hvis det er noe jeg skal ha på senteret. 1
Daria Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden Det jeg uansett har på meg den dagen, uavhengig av hvor på skalaen det ligger. Etter at jeg sluttet å jobbe har nesten alt jeg gjør utenfor huset blitt en anledning til å legge litt innsats i antrekket, men grensen går omtrent her. Kjøpesenteret er et sted jeg går innom fordi jeg må og har ærend der, ikke et sted jeg oppsøker for å tilbringe tid der. Hadde du spurt da jeg var tenåring, er det mulig svaret hadde vært annerledes... 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Skrevet 12 timer siden Jeg pynter meg litt. Men det gjør jeg hver dag. Jeg går aldri i joggebukse. Da er jeg syk. Jeg liker å føle meg fin. Det gjør noe med humøret. Anonymkode: 092fe...4a3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Skrevet 11 timer siden Jeg bruker kjole hver eneste dag, så da bruker jeg det på shopping og. Anonymkode: 26ea3...c04 1
solsolsol Skrevet 11 timer siden #14 Skrevet 11 timer siden Hvis jeg må det tar jeg på feks linbukse og tskjorte, klær som ikke er varme i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Skrevet 11 timer siden Jeg tar på klær Anonymkode: 4b567...4c6
Daisy-love Skrevet 11 timer siden #16 Skrevet 11 timer siden Jeg går som andre her i det jeg har på meg. Skal jeg ens ærend til et senter går jeg i mine vanlige, men litt ordentlige klær. Ellers kan jeg gå innom i både regntøy og turtøy. Skal jeg handle klær eller sko, så velger jeg antrekk som er lett å få av og på, og som passer med det jeg skal handle. Si skal jeg ha en bluse så har jeg gjerne en topp under som vil passe med det jeg ser etter. Jeg har tykke sokker enten på meg eller med meg om det trengs for skoprøving.
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Skrevet 11 timer siden Sist jeg skulle til fysioterapeuten i fjerde etasje på shoppingsenteret, gikk jeg i joggebukser, joggesko og overdel pluss jakke da. Jeg skal gjøre øvelser hos fysioterapeuten, derfor. Sikkert mange på kjøpesenteret som så skjevt på meg som våget å gå ut blant folk i joggebukse. Men det viser jo bare hvor lite folk vet, de aner jo ikke hvor jeg skal. Anonymkode: df529...b8b
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Skrevet 11 timer siden Den lille sorte og stiletthæler, så klart. Anonymkode: 973c3...e5c
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Skrevet 11 timer siden Det jeg har på meg resten av dagen, selvsagt. Jobbklær hvis det er hverdag. Litt mer casual i helg. Hvordan det? Anonymkode: 91d96...ad2
Mardina Skrevet 11 timer siden #20 Skrevet 11 timer siden Vanlige klær, som jeg hadde på meg i timene før jeg dro dit. Viste ikke at det var egen dress kode for å få på kjøpesenteret 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå