Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble inseminert for to dager siden, og samme dag og dagen etter kunne jeg føle litt sånne typiske «eggeløsningssmerter». Jeg er jo stresset for alt, men flere som har opplevd dette? 

Kan man kjenne/føle å bli befruktet? Trodde ikke det var mulig sånn egentlig.. og kan jo bare være litt sånne milde eggeløsningssmerter, men aner ikke? 

Anonymkode: 3fa0a...eae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om.du har tatt medisinen.. eggløsning sprøyte er det nok der du kjenner. 

Du kan dessverre ikke kjenne.noe etter  2 dager

AnonymBruker
Skrevet

Nei man kan ikke kjenne befruktningen. :) det er to celler som møter hverandre, som svever fritt rundt i kroppen din, uten kontakt med noe, før ca 6-12 dager senere når embryoet fester seg i livmoren.

Det du kjenner er nok sikkert eggløsningsmerter. Hvis du går på medisiner i tillegg, f.eks progesteron, så kan det også skape murringer. Hvis du tok eggløsningsprøyte i forkant, kan det også ha bidratt til ekstra murringer.

Lykke til uansett! :)

Anonymkode: 9029d...e47

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt inseminert to ganger og ble gravid begge gangene. Jeg kjente som du beskriver begge gangene. Ingen medisiner eller annet enn selve inseminasjonen i prosessen her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært igjennom ivf en gang, og hadde det akkurat som du beskriver- jeg ble gravid og har en fin liten gutt i dag. Lykke til og krysser fingrene for deg ❤️

Anonymkode: 9c155...fcd

Skrevet
Gidavmeg skrev (36 minutter siden):

Jeg har blitt inseminert to ganger og ble gravid begge gangene. Jeg kjente som du beskriver begge gangene. Ingen medisiner eller annet enn selve inseminasjonen i prosessen her.

Bare husk at du kan ikke bli gravid etter 2 dager.. ts spør etter 2 dager ikke 2 uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...