AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Etabler dere på slutten av 20 årene, få familie . Jeg er snart 40 og ha ikke utnyttet tiden godt nok. Føler ikke at jeg har levd. Alltid vært singel. Er nå feit og ferdig. Dårlig på relasjoner Så utnytt deres ungdom. Voksenlivet blir nok kjedeligere , men sørg for gode minner å leve på Anonymkode: 207a4...e45 1 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enig. Anonymkode: 973ba...0a5 Ja, de sier det aldri er for sent å begynne. Men, har du ikke lagt grunnlaget før du er 40 så er det harda bud Anonymkode: 207a4...e45 2
Hololo Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden 20årene var forferdelige stressende, dårlig økonomi, for mange relasjoner å ta vare på, mye mer press osv, nei er i 30årene livet begynner, nærme meg 40 og er mye mer tilfreds med livet og nyter livet mye mer nå enn jeg gjorde i 20 årene. 2 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Hololo skrev (2 minutter siden): 20årene var forferdelige stressende, dårlig økonomi, for mange relasjoner å ta vare på, mye mer press osv, nei er i 30årene livet begynner, nærme meg 40 og er mye mer tilfreds med livet og nyter livet mye mer nå enn jeg gjorde i 20 årene. betryggende. hilsen nysingel snart 30-åring. Anonymkode: 50ea6...694 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Enig. Da jeg var ung fikk jeg råd om å konsentrere meg om studier/jobb og bolig. Og det gjorde jeg. Nå sitter jeg her med god jobb, stor bolig. Men ingen dame. Og jeg er utrolig ulykkelig. Så til de unge i dag. Lev livet nå. Utdanning og bolig ordner seg senere. I verste fall stiller samfunnet opp med massiv hjelp. Men når det kommer til å få dame er du helt på egenhånd. Sliter du på dette området, er det ikke bare null hjelp å få, du må tvert i mot tåle å få de verste merkelapper. Prioriter rett. Anonymkode: f71a8...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Tror det blir vanskelig å finne partner og stifte familie hvis man ikke fokuserer på studie og jobb. Navere er ikke akkurat kjent som damemagneter. Anonymkode: 964c9...813 1 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): betryggende. hilsen nysingel snart 30-åring. Anonymkode: 50ea6...694 Om du har hatt forhold og gode relasjoner, har du fremdeles tålig sjanse Anonymkode: 207a4...e45
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig. Da jeg var ung fikk jeg råd om å konsentrere meg om studier/jobb og bolig. Og det gjorde jeg. Nå sitter jeg her med god jobb, stor bolig. Men ingen dame. Og jeg er utrolig ulykkelig. Så til de unge i dag. Lev livet nå. Utdanning og bolig ordner seg senere. I verste fall stiller samfunnet opp med massiv hjelp. Men når det kommer til å få dame er du helt på egenhånd. Sliter du på dette området, er det ikke bare null hjelp å få, du må tvert i mot tåle å få de verste merkelapper. Prioriter rett. Anonymkode: f71a8...e5d Jeg har jobb og bolig. Ikke mye utdannelse, da Anonymkode: 207a4...e45
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Hololo skrev (4 timer siden): 20årene var forferdelige stressende, dårlig økonomi, for mange relasjoner å ta vare på, mye mer press osv, nei er i 30årene livet begynner, nærme meg 40 og er mye mer tilfreds med livet og nyter livet mye mer nå enn jeg gjorde i 20 årene. Ja, 20 årene kan virke hardt noen ganger. I alle fall der og da. Men, du fikk sikkert gode minner og mening ut av det, som du kunne bruke senere Anonymkode: 207a4...e45
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Etabler dere på slutten av 20 årene, få familie . Jeg er snart 40 og ha ikke utnyttet tiden godt nok. Føler ikke at jeg har levd. Alltid vært singel. Er nå feit og ferdig. Dårlig på relasjoner Så utnytt deres ungdom. Voksenlivet blir nok kjedeligere , men sørg for gode minner å leve på Anonymkode: 207a4...e45 Kjempelurt. Da er du garantert alenemor når du bikker 40. Anonymkode: e7740...994
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Et gammelt ordtak "det finnes ikke lommer i likskjorta" gjelder vel fortsatt. Anonymkode: 6d469...7a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå