Gå til innhold

Hvorfor er puling så viktig?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Sex er ganske banalt i grunn. Det dreier seg jo om at vi er "hard-kodet" med en trang som dominerer livene våre. På dette er vi som et hvilket som helst annet dyr, styrt av hormoner. 

Anonymkode: ee9b6...1ef

Det er ingen friske, voksne mennesker som er så kåte at det styrer livene deres nei.

Anonymkode: 0f9d2...7a9

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er ingen friske, voksne mennesker som er så kåte at det styrer livene deres nei.

Det styrer livet til absolutt alle som enda er fruktbar, uten at man er helt bevisst på det 

Anonymkode: b25b2...895

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Et sunt forhold til sex gjør en gladere rett og slett.Lykkehormon dopamin og oksytocin. Man føler seg mindre stresset. Glad og avslappet etterpå. Sterkere tilknyttet. Mer attraktiv. Ikke minst er det kjempe deilig. 

Da tenker jeg ikke på å ligge rundt. Menn og kvinner får ulikt utbytte. Det er litt derfor ons er ganske lite interessant for kvinner. Vi slapper ikke av med en ny på samme måte som en fast. Ergo vi får ikke lykkehormon i gang på samme måte. Menn (visse menn) virker til å være enklere der. Så er en del menn sterkere biologisk drevet av å ligge rundt for å spre sitt avkom. 

Anonymkode: cdd9d...9df

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Avisene, ukeblader,  internettet og til og med KG er fullt av sex-stoff og folk som har seg både her og der.

Blir sliten av hele greia. 

Anonymkode: 6f905...983

Jeg tror du må være litt fakir: siden du spør om ting som byr deg mitt imot, og blir sliten av det..

Puling er viktig, fordi jeg ikke har en spikerseng🫡

Skrevet

Det er ikke viktig for meg og styrer på ingen måte livet mitt. Har heller ikke behov for egenkos. Og helsa mi er likevel god

Anonymkode: 3cc5e...cbe

Skrevet

Jeg har ikke interesse av sex, har alltid syntes at sex er energikrevende og tar for mye tid. Tro det eller ei, jeg får lett vaginal orgasme, så det bunner ikke i at jeg har hatt dårlig sex. Orker bare ikke jobben med det. Når det er kvelden, så vil jeg sove, midt på dagen er ikke ett alternativ. Ett gris er det i tillegg, og man lukter dritt hele tiden. 

Er så lykkelig for at jeg er singel og kan slippe det greiene der 

Anonymkode: 79e80...853

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åjoda, og vi har det fint akkurat sånn også. 

Anonymkode: a6c40...ea6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Først og fremst for å reprodusere mennesker og unngå at menneskearten dør ut. 
Alle andre grunner handler om nytelse. 

• Nyttig 1
Skrevet

Var opptatt av sex når jeg var ung. Når det var nytt og spennneede, og når man var nyforelsket. Det er ikke interessant nå lenger. 

Anonymkode: f6765...dbf

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Avisene, ukeblader,  internettet og til og med KG er fullt av sex-stoff og folk som har seg både her og der.

Hvis man vil lage sine egne barn så er det måten å gjøre det på. Men mange puler fordi det er kos. Og det er kos man gjør sammen med en person. Å gjøre noe fint sammen er godt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Et sunt forhold til sex gjør en gladere rett og slett.Lykkehormon dopamin og oksytocin. Man føler seg mindre stresset. Glad og avslappet etterpå. Sterkere tilknyttet. Mer attraktiv. Ikke minst er det kjempe deilig. 

Da tenker jeg ikke på å ligge rundt. Menn og kvinner får ulikt utbytte. Det er litt derfor ons er ganske lite interessant for kvinner. Vi slapper ikke av med en ny på samme måte som en fast. Ergo vi får ikke lykkehormon i gang på samme måte. Menn (visse menn) virker til å være enklere der. Så er en del menn sterkere biologisk drevet av å ligge rundt for å spre sitt avkom. 

Anonymkode: cdd9d...9df

Ons for meg betydde at det fungerte så dårlig at det aldri ble gjentatt med den personen.

Skrevet

Fordi ingenting i verden er bedre, hverken å utføre eller å tenke på. Jeg elsker smågodt men får ikke vann i munnen av å tenke på det. Sex får jeg vann i "munnen" av å tenke på. 

Ingenting kan lokke med, eller være så godt som sex. Derfor selger det. Enkelt og greit. Lite frister oss mer. 

Anonymkode: 21fb9...40e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

det er så deilig å pule

Anonymkode: 8ce0c...05e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For meg er det sånn. Styrer ikke hverdagen men det styrte at jeg skiller meg og det styrer st jeg går for å finne en ny partner relativt fort. Sex alene gir meg ekstremt lite - jeg styrer livet mer etter en partner for sex enn jeg gjør i hvilken jobb jeg velger osv..

Det styrer ikke hverdagen min men det er et av de aller høyeste av mine grunnleggende behov, etter mat, søvn og tak over hode. 

Anonymkode: 21fb9...40e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er sånn man legger mest merke til om man IKKE puler.

Anonymkode: b361a...87e

• Hjerte 1
Skrevet

Var opptatt av sex når jeg var ung. Når det var nytt og spennneede, og når man var nyforelsket. Det er ikke interessant nå lenger. 

Anonymkode: f6765...dbf

Jeg er mange ganger bedre i senga nå, enn da jeg var 18. Og ikke minste er jeg mye bedre tilpasset partner nå, enn da vi nylig hadde møtt hverandre. Og det er alltids noe vi ikke har gjort ennå. Så det blir bare mer og mer spennende ettersom tida går. Både forholdet, og sexen. 

Anonymkode: b361a...87e

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det tror jeg ikke på. Mange styrer mot mål som behager dem i stor grad.

Selvfølgelig er det andre ting som også styrer, enda mer basiske behov; mat, klær, bolig, inntekt....  Og så finnes det andre sosiale behov.  Noen styrer mot tobakk , alkohol eller narkotika. Noen styrer mot lindrende medisiner.

Samboerskap/ekteskap er veldig inngripende i privatlivet, og for at det skal være interessant å leve slik så må man ha noe tilbake. For eksempel sex, kos og samhold.  

Endret av I Grosny
Skrevet

Sex og puling er ikke det samme. 

Puling er samleie, mens sex kan være så uendelig mye mer. Jeg masse sex, men sjelden samleie.

Nærhet, dialog i forkant og etterkant, samspillet.. alt er morsommere enn pulinga 😂

Anonymkode: 55369...014

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Deg om det. Folk er forskjellige. Hvis man har veldig høy sexlyst, så føles det definitivt som om det styrer livet ens, ja. Ihvertfall i perioder.

Anonymkode: 13537...79f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

For meg er det en del av livet som jeg nyter. men det kan vel bli for mye prat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...